Speedronde #1598 - Speed 'n Week (ronde 10)

DeletedUser71565

Guest
Ik blijf altijd lachen om de egotrippers hier op het speedforum :D Het blijft keer op keer leuk hoe de een zichzelf zo goed vind, en de ander zijn frustraties hier gaat uiten. :)
 

DeletedUser34283

Guest
Laten we het alleszins wel eventjes gezellig houden heren en eventueel dames.
 

DeletedUser68400

Guest
ja dat zal het zijn, ik speed meer dan een jaar niet en ik heb nog steeds 1 van de betere starts. maar iedereen is bang van men accie blijkbaar^^

Owja, die start van jou gister was wel baas. Jij zat op 1k lc ofzo toen ik al tegen de 2k tikte, en terwijl ik noud tussendoor nog gebasht had. Balen dat ik vandaag niet mee kon doen, anders stond je iig al geen 1e :D

Anyway, goed gedaan bazen thomas en co's (wie waren t eigk? :eek:) en feli thijs en thomas :D
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog dat ik jou heb leren speeden, of toch een deel ervan. Ik vind, dat ik vroeger idd goed was en ik ben niet de enige die dat zal vinden. Nu niet echt aangezien de lange stop. Onbewoond eiland lijkt me trouwens wel vet hoor :D wel met wat chickies enzo natuurlijk. En ik moet idd wel heel slecht zijn als je men stats zo bekijkt, maar goed jij hebt jezelf ook weer bewezen hoor :speer::speer:

Thijs is degene die mij heeft leren speeden. En ik weet zeker dat jij Thijs niet bent.
Dus vooral blijven dromen.
 

DeletedUser

Guest
Ja mathias, gisteren pm'de ik je of je meedeed met ons team. Helaas koos je voor noud waardoor het een 8/9 vs 4 werd, dus nu wij je pakken heeft het geen nut om te zeveren want je deed met team noud mee, die speelde niet vandaag, dus werd het team peuter. Das de vijand dus we pakken die.

Team Noud, cool, leuk dat je peutertje geen eer geeft want dat verdient ie niet

Was het vandaag ook team Noud? Want ik was wel een erg goeie aanvoerder dan :cool:

+ ik vind Mathias ook wel goed hoor en dat is hij ook... in mijn ogen is hij ook gewoon beter dan jou Frank maar goed ik heb je ook nog nooit op je eigen account iets weten behalen als ik ook meedeed dus ik kan er misschien niet over oordelen.
 

DeletedUser

Guest
Feit dat jij je 'spieren' ipv je gezicht moet gebruiken, zegt al genoeg over je uiterlijk tbh.

Sorry hoor maar het feit dat jullie er nog steeds RL gaan bijhalen zegt genoeg over jullie capaciteit tot discussiëren met deftige argumenten ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry hoor maar het feit dat jullie er nog steeds RL gaan bijhalen zegt genoeg over jullie capaciteit tot discussiëren met deftige argumenten ;)

Iemand die zo'n opmerking over zichzelf maakt vraagt er dan ook gewoon om.
Die kerel loopt hier rond alsof hij een soort god is, ik vind hem echt als een debiel overkomen.
 
Reactiescore
133
Dan maar even een bedank je naar de skills naar LTB en ik vond Candice al erg vroeg bij een trein..

Toch vind ik het frapant dat ik nog na 1 uur en 15 minuten ben overgenomen en nog 1e ODD eindig op deze speed :)


Ach, morgen met die #1600 speed is het weer lachen en brullen naar de overwinning.

Ik heb leren speeden door Luul :) (L) en Sean en Mitchell.. Even dat opnoemende ben ik al in me gedachten in bed :p

(niet dat ik zo goed ben)

Weltrusten
 

DeletedUser30571

Guest
Sorry hoor maar het feit dat jullie er nog steeds RL gaan bijhalen zegt genoeg over jullie capaciteit tot discussiëren met deftige argumenten ;)

Prima pik. Wat jij wilt. Dit kroontje neem je mij iig niet meer af. Heb jij ook zo'n kroontje?
 

DeletedUser

Guest
Dan maar even een bedank je naar de skills naar LTB en ik vond Candice al erg vroeg bij een trein..

Toch vind ik het frapant dat ik nog na 1 uur en 15 minuten ben overgenomen en nog 1e ODD eindig op deze speed :)


Ach, morgen met die #1600 speed is het weer lachen en brullen naar de overwinning.

Ik heb leren speeden door Luul :) (L) en Sean en Mitchell.. Even dat opnoemende ben ik al in me gedachten in bed :p

(niet dat ik zo goed ben)

Weltrusten

Ik stond gehele start al 1e en besloot om bij 20/15 al ah te doen, had toen na 1;10 al trein ja :)
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Koning M. is het soort persoon waarvoor je gewoon op een speed wilt starten om hem heel de speed lang te kata'en.

Ga lekker op een onbewoond eiland wonen met je onterechte ego.
De enige speler die jou goed vindt, ben je zelf -.-'

nee gewoon nee. Stop maar :)

hij pwned jou wel echt vrij zwaar en zn ego is niet zo onterecht als jij beweerd. matjas is een baas.

Dan maar even een bedank je naar de skills naar LTB en ik vond Candice al erg vroeg bij een trein..

Toch vind ik het frapant dat ik nog na 1 uur en 15 minuten ben overgenomen en nog 1e ODD eindig op deze speed :)


Ach, morgen met die #1600 speed is het weer lachen en brullen naar de overwinning.

Ik heb leren speeden door Luul :) (L) en Sean en Mitchell.. Even dat opnoemende ben ik al in me gedachten in bed :p

(niet dat ik zo goed ben)

Weltrusten
ja die hoge odd komt mss omdat je weer deff poepte.
 

DeletedUser30571

Guest
nee gewoon nee. Stop maar :)

hij pwned jou wel echt vrij zwaar en zn ego is niet zo onterecht als jij beweerd. matjas is een baas.


ja die hoge odd komt mss omdat je weer deff poepte.

Zal best, hij zal niet voor niets zo hoog op twtotal staan. Ik heb echter nooit met hem samengespeeld want de tijd dat hij bekers haalde was ik gestopt. Ik snap dan ook niet zo goed hoe hij weet dat ik zo slecht ben. Maargoed het zal wel, als je binnenkort catas op je krijgt van deze noob moet hij dan ook niet zeuren he.
 

DeletedUser

Guest
Zal best, hij zal niet voor niets zo hoog op twtotal staan. Ik heb echter nooit met hem samengespeeld want de tijd dat hij bekers haalde was ik gestopt. Ik snap dan ook niet zo goed hoe hij weet dat ik zo slecht ben. Maargoed het zal wel, als je binnenkort catas op je krijgt van deze noob moet hij dan ook niet zeuren he.

Hoog staan op twtotal is gewoon een kwestie van veel spelen..
 

DeletedUser

Guest
Prima pik. Wat jij wilt. Dit kroontje neem je mij iig niet meer af. Heb jij ook zo'n kroontje?


Ik heb nog nooit solo een speedkampioenschap meegedaan, waarom?
Wist niet dat brons trouwens zo pro is tegenwoordig :eek: dacht dat enkel de winnaar dan als goed gezien werd.
(Die winnaar zal dan ook uiteraard iemand van Damn! geweest zijn waardoor jij automatisch meegeprofiteerd hebt en dat kroontje dus eigenlijk niks over je capaciteiten zegt)

--> Twtotal zegt ook niks over je capaciteiten, je kan deze enkel bewijzen door 1v1 te fighten tegen de persoon in kwestie. Dus kom maar op ;)
 
Bovenaan