Speedronde #1582 - Barbarenronde

DeletedUser67777

Guest
Ik zoek nog co voor morgen namiddag, interesse? >>> add mij op Skype: el-nonio
 

DeletedUser71510

Guest
oef wat kan ik slecht tegen vals spelers
adriana lima staat eerste. heel veel punten. in 5min heeft little rescue al haar dorpen gepakt.
zo flauw kan ik niet tegen duidelijk van af het begin afgesproken

oef wat kan ik slecht tegen vals spelers
adriana lima staat eerste. heel veel punten. in 5min heeft little rescue al haar dorpen gepakt.
zo flauw kan ik niet tegen duidelijk van af het begin afgesproken
 

DeletedUser45824

Guest
Iemand die op mijn acc wil spelen? Heb tot nu toe alleen afk GS geupped, dus je moet zelf nog troepen etc bouwen :p (acc: dES1RE)
 

DeletedUser

Guest
oef wat kan ik slecht tegen vals spelers
adriana lima staat eerste. heel veel punten. in 5min heeft little rescue al haar dorpen gepakt.
zo flauw kan ik niet tegen duidelijk van af het begin afgesproken

oef wat kan ik slecht tegen vals spelers
adriana lima staat eerste. heel veel punten. in 5min heeft little rescue al haar dorpen gepakt.
zo flauw kan ik niet tegen duidelijk van af het begin afgesproken

hij heeft em gewoon geownd. Ga zelf leren speeden xxxxxx
 

DeletedUser72090

Guest
Kan ik op iemand zijn account spelen??? Skype: tomhuygen
 

DeletedUser

Guest
Gast . Als ik me me clear snipe en je mist dan heeft die ander tog geen odd als die erachter komt stelletje noobs.
 

DeletedUser68400

Guest
Hij had gwn geen troepen kan ik niet aan doen :cool:

Yuh rang 1 start zonder troops. Lijkt me ook. Helemaal dat jij vervolgens iets van "Adriana Lima" in je profiel hebt staan. Je mag wel toegeven hoor dat je geen rang 1 kan komen zonder internz :eek:
 

DeletedUser71565

Guest
Ik zie die Belgium4lofe vaak op die barbarenspeeds, en ik moet zeggen. Die kan verdomde snel barbaren edelen :eek: (geen sarcasme)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Kan ik niet gereset worden ofzo, was gister gejoind maar heb al die tijd niks gedaan en zit nu tot het eind van de speed in slaapmodus -.-
 

DeletedUser

Guest
hij heeft em gewoon geownd. Ga zelf leren speeden xxxxxx

lijkt me sterk dit is zijn verslagen tegenstanders nu

#35 .Little Recuse [Supre.] 4.815

ik geef toe ik ben niet de beste in speed. maar dit klopt gwn niet

Hij had gwn geen troepen kan ik niet aan doen :cool:

Gast . Als ik me me clear snipe en je mist dan heeft die ander tog geen odd als die erachter komt stelletje noobs.

alleen heb je 5 dorpjes, dus zeker ook deff, dus faalt je uitleg.

Yuh rang 1 start zonder troops. Lijkt me ook. Helemaal dat jij vervolgens iets van "Adriana Lima" in je profiel hebt staan. Je mag wel toegeven hoor dat je geen rang 1 kan komen zonder internz :eek:

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser72090

Guest
Ik bied me aan als co voor de laatste paar uren... Skype: tomhuygen of stuur een pb.
 
Bovenaan