Speedronde #1576 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
Stelletje Naabs.

Kijk mijn ODD en ODA met gwn anderhalf uur minder spelen :D
 
Reactiescore
133
Wel leip dat ik in het begin al gelijk een trein kreeg van jt nog wat :) ALleen ik btimed hem wel hard :) En gesniped btw. :) Hij gelijk een PM had ik niet moeten doen :( :) XD
Wel als een baas gespeeld deze ronde.


1e niet verkeerd.. :) Had de afstand nog kunnn vergroten als ik mijn nukes niet doodliep op spongebob :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Jeffrey lekker gespeeld jongen op walcott :D zelf ook nog ffties gespeeld jammer genoeg speed ik niet meer zoveel haha :p
 

DeletedUser71900

Guest
Lol, dat is wel een van de triestste dingen die ik de laatste tijd heb gehoord haha :D



Dat begrijpt hij ook wel, toch ben ik bang dat hij jou ownt. :eek:

Wauw, altijd lopen zeiken dat het niveau zo laag is en vervolgens help ik iemand is het weer niet goed. Mooie kerel ben jij zeg :D. Ahja jou serieus nemen kon ik sowieso al niet
 

DeletedUser68400

Guest
Wauw, altijd lopen zeiken dat het niveau zo laag is en vervolgens help ik iemand is het weer niet goed. Mooie kerel ben jij zeg :D. Ahja jou serieus nemen kon ik sowieso al niet

Ach, denk dat robert hier een van de oudste speles is moet ik zeggen :D
 

DeletedUser71900

Guest
Ken hem verder niet wist niet met wie ik te maken had :p Mijn excuses dan. Ik vatte het anders op
 

DeletedUser30571

Guest
Tja, al men andere forum accounts zijn gebanned.
Aangezien ik veronderstel dat jij begon bij speed 1 ben ik dus toch maar 2 speeds later gekomen dan jou dusja

Haha nee maar daar gaat t toch niet om of wel:p maar het staat in mn handtekening. Het was btw een geintje, don't take it too serious.
 

DeletedUser

Guest
Haha nee maar daar gaat t toch niet om of wel:p maar het staat in mn handtekening. Het was btw een geintje, don't take it too serious.

Ik neem altijd alles serieus op dit forum!
Ohja sorry, zal het ook snel in men handtekening zetten dan! :D
 

DeletedUser30571

Guest
Ik neem altijd alles serieus op dit forum!
Ohja sorry, zal het ook snel in men handtekening zetten dan! :D

Ja wat moet je anders in zo'n ding zetten he? Je kunt ook altijd al je twtotal accs er in zetten, dat staat ook erg stoer :)
 
Bovenaan