Speedronde #1569 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#1569 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Vrijdag 07-03-14 10:00
Einde: Vrijdag 07-03-14 13:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 07-03-14 10:00
* Einde: Vrijdag 07-03-14 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser

Guest
De grootste pussy van de eeuw is volgens mij wel noud, alhoewel dat al algemeen bekend was wss, omdat die vent bij zen trein persee 60 fakes ofzo mee moet sturen, succesmet je leven en ik hoop dat Marloes je snel dumpt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
De grootste pussy van de eeuw is volgens mij wel noud, alhoewel dat al algemeen bekend was wss, omdat die vent bij zen trein persee 60 fakes ofzo mee moet sturen, succesmet je leven en ik hoop dat Marloes je snel dumpt.

de meest gefrustreerde reactie ooit is toch wel van jou :p

60 fakes kan je gewoon nogsteeds snipen hoor >.< pagina refreshed tegenwoordig niet eens meer, dus stop met whinen man.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
de meest gefrustreerde reactie ooit is toch wel van jou :p

60 fakes kan je gewoon nogsteeds snipen hoor >.< pagina refreshed tegenwoordig niet eens meer, dus stop met whinen man.

Dan weetk toch niet wat voor tw jij speelt, maar bij refreshed die nog gewoon als de aanval aangekomen is hoor.
 

DeletedUser30571

Guest
Grappig dat Little en Noud weer allemaal random mensen uitnodigen omdat ze het anders 'te moeilijk' vinden ofzo?
 

DeletedUser39990

Guest
De grootste kanker pussy van de eeuw is volgens mij wel noud, alhoewel dat al algemeen bekend was wss, omdat die vent bij zen trein persee 60 fakes ofzo mee moet sturen, succesmet je leven en ik hoop dat Marloes je snel dumpt.

yo mad?
 
Reactiescore
76
Grappig dat Little en Noud weer allemaal random mensen uitnodigen omdat ze het anders 'te moeilijk' vinden ofzo?

Ik ga jou gwn negeren met je kritiek altijd, Dit zijn gwn mensen waar we altijd mee spelen :eek: btw toch nog 2de 2x gebashed deze speed toen dan teruggekomen op 2.5k/1.5k nuke en 8 edels gefarmd en beginnen edelen :)
 

DeletedUser67777

Guest
De grootste kanker pussy van de eeuw is volgens mij wel noud, alhoewel dat al algemeen bekend was wss, omdat die vent bij zen trein persee 60 fakes ofzo mee moet sturen, succesmet je leven en ik hoop dat Marloes je snel dumpt.

Tis maar een spel he man! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Gast ik ga om 12u als de nummer 1 offline weg en ben nu terug en ben nog gwn 3e geendigd xd.
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat Little en Noud weer allemaal random mensen uitnodigen omdat ze het anders 'te moeilijk' vinden ofzo?

Oh sorry, vorige keer dat ik keek hadden zij mij uitgenodigd, speelde ik altijd al met fearcrads en little, zei ik dat die andere erin mocht omdat ie aardig is en die only instruction was de leider ;)


En ah helaas blijkbaar gecleard net bij de co-wissel... maar goed had anders dus 1e of 2e geworden

+ Casper, ik zag dat je 0 punten had, misschien is dat de reden van je dwaze reactie?
 

DeletedUser30571

Guest
Achja, Little is ook zo tegenstrijdig als de pest.. Gister nog te smeken of ik hem uitnodigde in de stam, en nu weer met jullie spelen :p Ook echt een ranking geiler dus.
 
Reactiescore
76
Achja, Little is ook zo tegenstrijdig als de pest.. Gister nog te smeken of ik hem uitnodigde in de stam, en nu weer met jullie spelen :p Ook echt een ranking geiler dus.

lol waar zou ik zitten smeken om bij jou te mogen in de stam ? Kan me dit toch niet herinneren?
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Dan weetk toch niet wat voor tw jij speelt, maar bij refreshed die nog gewoon als de aanval aangekomen is hoor.

vroeger refreshede de hele pagina nu is hij binnen luttele seconden weer gewoon normaal, met dezelfde ingevulde troepen.
Daarbij kan je gewoon met je dodgetool easy je troepen wegsturen dus die fakes maken echt geen bal uit. gewoon dikke failzor dus.
 
Bovenaan