Speedronde #1566 - Deathmatch

DeletedUser68400

Guest
Starten is geen skill, je moet enkel zo snel mogelijk op FA knopjes kunnen drukken. Doe je dat snel genoeg, start je top 3.
Een start met minder dan 1 barb per speler, heb je al iet wat meer tactiek en skills bij nodig :D
 
Reactiescore
76
Starten is geen skill, je moet enkel zo snel mogelijk op FA knopjes kunnen drukken. Doe je dat snel genoeg, start je top 3.
Een start met minder dan 1 barb per speler, heb je al iet wat meer tactiek en skills bij nodig :D

Ik vond deze speed heel leuk alleen in het vervolg nog minder barbs want had gedacht dat iedereen spelers ging edelen maar ze gingen dus liever barbs pakken :p Ik heb misschien in totaal 3 barbs geedeld, en zeker de account maneger moet uit blijven ook bij de volgende lange rondes :) Heb ondervonden als mensen zelf een account moeten opbouwen zonder am dat ze ineens veel zwakker zijn :p
 

DeletedUser39729

Guest
Mag ik vragen wat jullie tacktiek is bij speedwerelden? En verschilt het ook nog per mode en lengte van de speedwereld?

Want op eenofandere manier faal ik altijd verschikkelijk in speedwerelden.
En ik heb trouwens ook nog vakantie.

PA + FA en farmen, farmen, farmen, farmen, farmen. Farmen totdat je pijn hebt aan je muisarm.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd top 3 ;)
Kon het niet voor elkaar krijgen de nr 3 in te halen:(
 

DeletedUser71510

Guest
6e of 7e weet het niet meer toch een mooie prestatie vind ik
 
Reactiescore
93
Wie via TW chicks probeert te fixen heeft denk ik problemen in zijn/haar sociale leven :D

Ik heb anders eens iets met een jongen gekregen die ik zonder tw niet gekend had hoor:p Maar dat was toen hij op school op de computer naast me tw ging spelen. En zo leerde ik hem kennen.


Maar dat is al 5 jaar geleden

13 Dragonwoman ~DF~ 316.653 32 9895


Voor een eeuwige noob vond ik 13e eindigen nog goed ook:eek: Ik vond t al knap dat ik het überhaupt overleefd had:$
 

DeletedUser30571

Guest
Ik heb anders eens iets met een jongen gekregen die ik zonder tw niet gekend had hoor:p Maar dat was toen hij op school op de computer naast me tw ging spelen. En zo leerde ik hem kennen.


Maar dat is al 5 jaar geleden

13 Dragonwoman ~DF~ 316.653 32 9895


Voor een eeuwige noob vond ik 13e eindigen nog goed ook:eek: Ik vond t al knap dat ik het überhaupt overleefd had:$

Ik zie hier een date aankomen met Mystic lake :D:D
 

DeletedUser

Guest
Vroeger was starten veel lastiger dan nu.
Nu is het gewoon Farm Assistent spammen en klaar is kees.

Je moeten gewoon een week lang old skool speeds doen.
Geen account manager of Farm assistant of dat soort bullshit.
 
Reactiescore
93
Ik zie hier een date aankomen met Mystic lake :D:D

Iemand dmv tribalwars leren kennen irl is iets anders dan iemand via tribalwars irl leren kennen:p Sowieso, ik had wel iets met diegene gekregen maar duurde nou niet bepaald lang en was ook niet bepaald serieus.
 

DeletedUser

Guest
Is ook niet lastig als er veel goeie spelers niet mee doen...
:p
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Starten is geen skill, je moet enkel zo snel mogelijk op FA knopjes kunnen drukken. Doe je dat snel genoeg, start je top 3.
Een start met minder dan 1 barb per speler, heb je al iet wat meer tactiek en skills bij nodig :D

mja als je dan gaat bashen en met cats in de start dan wordt damn weer mad :(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je überhaupt AM & FA in speeds moet uitschakelen.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Ik vind dat je überhaupt AM & FA in speeds moet uitschakelen.

zonder fa moeten we weer terug naar snellijst farmen, das een en al kut :p

am kan wel uit ja.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik begon met speeds was er überhaupt geen FA en dat beviel me prima.
Ik gebruik tenslotte nog steeds geen FA en het blijkt dat je zelfs zonder die tools speeds kan winnen :p
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Toen ik begon met speeds was er überhaupt geen FA en dat beviel me prima.
Ik gebruik tenslotte nog steeds geen FA en het blijkt dat je zelfs zonder die tools speeds kan winnen :p
tuurlijk kan dat, alleen dat moet je debiel veel moeite doen om telkens je farms te versturen en gemak dient de mens.
Uiteraard kan je ook met een mindere start gewoon een speed winnen >.<
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft helemaal geen moeite te doen :p
Ik doe nooit moeite voor speeds :p

En je kan inderdaad steeds makkelijker een speed winnen.
Toen ik begon met speeden was het niveau stuk hoger dan het nu is, dus ik kan nu 2 uur lang klooien en alsnog hoog eindigen :p
 
Bovenaan