Speedronde #1559 - Barbarenronde

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Dat krijg je als allemaal ex-speeders opeens weer komen spelen :p

komen de discussies eindelijk inhoudelijk eens wat verder dan het tellen van slaafjes :O
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Reactiescore
133
Noud jij Sean . Rest vind ik wat minder :p

Pff Sean heeft echt maar kleine 4 uurjtes gespeeld. Niet eens die laatste dag. Beetje raar dat je mij niet noemt, aangezien ik ook gewoon LTB ging massa'en etc. :p Hypocriet.
 

DeletedUser

Guest
Pff Sean heeft echt maar kleine 4 uurjtes gespeeld. Niet eens die laatste dag. Beetje raar dat je mij niet noemt, aangezien ik ook gewoon LTB ging massa'en etc. :p Hypocriet.

Het gaat nog niet zozeer erom dat ik maar 4 uur heb gespeeld, maar dat ik jullie zoveel tips heb moeten geven is in mijn ogen wel een grote bijdrage geweest.
 

DeletedUser

Guest
Pff Sean heeft echt maar kleine 4 uurjtes gespeeld. Niet eens die laatste dag. Beetje raar dat je mij niet noemt, aangezien ik ook gewoon LTB ging massa'en etc. :p Hypocriet.

No offence, maar de enige 'succesvolle' massa, was de massa toen LTB onbemand was :p
 

DeletedUser30571

Guest
Pff Sean heeft echt maar kleine 4 uurjtes gespeeld. Niet eens die laatste dag. Beetje raar dat je mij niet noemt, aangezien ik ook gewoon LTB ging massa'en etc. :p Hypocriet.

Hypocriet? Ik vind je gewoon niet goed, mag toch?
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk kan dat :p je kan hem toch massa's incs geven waardoor hij geen tijd meer heeft om aan te vallen aangezien hij moet dodgen. Daarbij lijkt het mij dat je een speler van 1 mill toch easy weg defft ?:p ik had niet eens clears >.< zn front stacken was al genoeg geweest om mij tegen te houden. Dit had candice zelf ook kunnen doen.

Ik massa'de jou omdat ik hoorde van LTB toen er eindelijk iemand online was, dat jij de meeste treintjes stuurde. Dus toen stuurde ik maar een massa op jou. Daarbij had ik ook meer clears dan die 150 die jij er kreeg, dus ook peutertje kreeg heus wel wat aanvallen. Tussendoor ook nog edwin2 een massa gestuurd omdat ik zag dat ook hij dorpen pakte. Ik had ook wel degelijk defence bij LTB staan, echter niet bij jou aan het front.
 
Reactiescore
133
Het gaat nog niet zozeer erom dat ik maar 4 uur heb gespeeld, maar dat ik jullie zoveel tips heb moeten geven is in mijn ogen wel een grote bijdrage geweest.

klopt
 

DeletedUser

Guest
Het account was op dat moment onbemand, het maakte niet uit wie er meedeed, het was altijd succesvol geweest :p

Goed dan heb ik LTB gepakt zoals jij mij gepakt hebt ;) Met dat verschil dat LTB in sm ging na 30 min en ik pas na 3u ofzo :)
 

DeletedUser

Guest
Goed dan heb ik LTB gepakt zoals jij mij gepakt hebt ;) Met dat verschil dat LTB in sm ging na 30 min en ik pas na 3u ofzo :)

Ik heb meer dan genoeg dorpen gepakt van jouw account toen het gewoon bemand was.
Zoals ik al vaker heb gezegd, toen de aanvallen op Belgium begonnen, werden er nog treintjes gesniped.
Dus je kan claimen wat je wilt, maar iets of iemand was op het account.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb meer dan genoeg dorpen gepakt van jouw account toen het gewoon bemand was.
Zoals ik al vaker heb gezegd, toen de aanvallen op Belgium begonnen, werden er nog treintjes gesniped.
Dus je kan claimen wat je wilt, maar iets of iemand was op het account.

Nja dat kan dat men co zat maar je hebt toch minimum 2u ongestoord verder kunnen edelen jij
 
Bovenaan