Speedronde #1519 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#1519 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 25-01-14 18:00
Einde: Zaterdag 25-01-14 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 25-01-14 18:00
* Einde: Zaterdag 25-01-14 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 0.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, breken af tot 8000 punten (snelheid: 10%) (!)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 20 minuten
* Stamleden: 10
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Houd er rekening mee dat de verlaten dorpen tegen een snelheid van 10% zullen afbreken naar 8.000 punten.
 

DeletedUser

Guest
hier had je wel een heerlijke barb ronde van kunnen maken !
 

DeletedUser

Guest
Wees maar zeker dat er binnenkort een barbronde zal tussen zitten. Het is al lang geleden dat we er nog is eentje hebben gehad. Maar toch. Uitgebouwd dorp blijft het beste voor mij
 

DeletedUser71737

Guest
Ik heb ook weer eens tijd.

Heb er ook wel weer eens zin in :)
 

DeletedUser

Guest
in 1x 80 inc ofzo:p lol 2 dorpjes verloren helaas geen 1e geworden. mja gg
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik moest beginnen met een 150k achterstand :p Thanks hoor windcharger voor de crazy start haha

nja toch nog eindsprintje gedaan tot 12e plek


gratz aan top 3
 

DeletedUser

Guest
Toch nog 4de geworden. Had graag is rang 3 gestaan. Heb zeer veel problemen gehad met andere spelers.. zowel off als deff moeten spelen. Maar deze was toch weer eens een leuke ronde. Zo mogen er beslist meer komen. Zeker en vast langer met meer barbs
 

DeletedUser

Guest
dan heb ik je niet teleurgesteld denk ik :D

Rang Naam Verslagen
1 termas 950.267
2 Candice Swanepoel 918.411
3 kikkerzz 627.627

Nice full def. Je hebt bijna hele ronde alleen maar barbs geedeld, terecht dat je niet won :)

Verder leuke ronde, aantal massas gehad die faalde :) Toen theo ff opgerold en op het laatst nog wat van termas gecleard en dorpje geedeld :) Feli aan kikkerz
 

DeletedUser

Guest
In het begin van de ronde zag ik het niet eens zitten om verder te doen na 500x op elke mogelijke manier gepest te worden. De ene naaide dorpen voor m'n neus weg.. de andere wachtte tot de toestemming laag was en nam het dan voor zijn eigen, dan heb je nog die ene die je blijft stalken met nutteloze troepen. Heb het toch weer recht gekregen na 5 dorpen. Was ook wel verrast dat ik een uitnodiging voor damn! kreeg. Het was een leuke ervaring en samenwerking. Rondes met meerdere stamleden en uitgebouwde dorpen van een paar uur 4-10 mogen er zeker en vast volgen.

Groeten,
Lucky Shooter
 

DeletedUser

Guest
Nice full def. Je hebt bijna hele ronde alleen maar barbs geedeld, terecht dat je niet won :)

Verder leuke ronde, aantal massas gehad die faalde :) Toen theo ff opgerold en op het laatst nog wat van termas gecleard en dorpje geedeld :) Feli aan kikkerz

Jammer dat hij zo ver lag.. :bijl::licht::ram:
 

DeletedUser

Guest
Nice full def. Je hebt bijna hele ronde alleen maar barbs geedeld, terecht dat je niet won :)

Verder leuke ronde, aantal massas gehad die faalde :) Toen theo ff opgerold en op het laatst nog wat van termas gecleard en dorpje geedeld :) Feli aan kikkerz

Had 17 van de 49 dorpen der dus ga niet haten
 
Bovenaan