Speedronde #1516 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#1516 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Vrijdag 24-01-14 18:00
Einde: Vrijdag 24-01-14 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 24-01-14 18:00
* Einde: Vrijdag 24-01-14 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Een edelman verlaagt de toestemming met minimaal 25 en maximaal 30.
 

DeletedUser

Guest
N0 starten heeft alles te maken met iemand zn real life!


Overigens maakt Novacaine een comeback, herpak je Noud!
 

DeletedUser62766

Guest
Figuurlijk. Morrissey - there is a light that never goes out.

Maar ik denk dat in een kerncentrale het licht ook altijd brand EN de zon en de maan wisselen elkaar af, die geven ook veel licht.

Als je beetje goed staat wil ik wel co'en.
 

DeletedUser

Guest
Achja jammer dat het zo zielig moet lopen (niet dat dit iets te maken heeft met degene die me edelde)

terwijl ik naar ah gaat beslist Bananen in pyjamas dat hij het spel echt niet goed kan en dus ook maar het spel gaat verzieken voor degene die het wel kunnen en proberen er iets van te maken tegen de echte concurrentie. Men farms liepen telkens 1 min weg dus ja tegen dat ik ff troepen liet staan om te backtimen wa sik alweer super veel tijd kwijt. Ondertussen kwam ook peutertje de hele tijd faken omdat ie dat blijkbaar een supergoeie tactiek ofzo vind?

Snap die tactieken niet zo goed van iemand aan te vallen die goed bezig is terwijl je zelf niks meer kan bereiken op die speed.


Toen kwam Sean die blijkbaar anoniem moet spelen om bovenaan te raken met zen trein en zen 20 andere fakes. Terwijl zijn trein aan het komen was keerden men farms nog terug dus ja tegen dat ik kon snipen was het maar 40 sec meer en kreeg ik al na 10 sec fakes... Had dan wel juiste ms maar niet meer juiste sec kunnen terugtrekken.

Jammer van de speelstijl, maar hieruit leer ik dus dat je op nls tegenwoordig enkel kans maakt als je def gaat of als je met iedereen tegen 1 gaat ;)
 

DeletedUser

Guest
Achja jammer dat het zo zielig moet lopen (niet dat dit iets te maken heeft met degene die me edelde)

terwijl ik naar ah gaat beslist Bananen in pyjamas dat hij het spel echt niet goed kan en dus ook maar het spel gaat verzieken voor degene die het wel kunnen en proberen er iets van te maken tegen de echte concurrentie. Men farms liepen telkens 1 min weg dus ja tegen dat ik ff troepen liet staan om te backtimen wa sik alweer super veel tijd kwijt. Ondertussen kwam ook peutertje de hele tijd faken omdat ie dat blijkbaar een supergoeie tactiek ofzo vind?

Snap die tactieken niet zo goed van iemand aan te vallen die goed bezig is terwijl je zelf niks meer kan bereiken op die speed.


Toen kwam Sean die blijkbaar anoniem moet spelen om bovenaan te raken met zen trein en zen 20 andere fakes. Terwijl zijn trein aan het komen was keerden men farms nog terug dus ja tegen dat ik kon snipen was het maar 40 sec meer en kreeg ik al na 10 sec fakes... Had dan wel juiste ms maar niet meer juiste sec kunnen terugtrekken.

Jammer van de speelstijl, maar hieruit leer ik dus dat je op nls tegenwoordig enkel kans maakt als je def gaat of als je met iedereen tegen 1 gaat ;)

Zou bijna denken dat je niet tegen je verlies kan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Achja jammer dat het zo zielig moet lopen (niet dat dit iets te maken heeft met degene die me edelde)

terwijl ik naar ah gaat beslist Bananen in pyjamas dat hij het spel echt niet goed kan en dus ook maar het spel gaat verzieken voor degene die het wel kunnen en proberen er iets van te maken tegen de echte concurrentie. Men farms liepen telkens 1 min weg dus ja tegen dat ik ff troepen liet staan om te backtimen wa sik alweer super veel tijd kwijt. Ondertussen kwam ook peutertje de hele tijd faken omdat ie dat blijkbaar een supergoeie tactiek ofzo vind?

Snap die tactieken niet zo goed van iemand aan te vallen die goed bezig is terwijl je zelf niks meer kan bereiken op die speed.


Toen kwam Sean die blijkbaar anoniem moet spelen om bovenaan te raken met zen trein en zen 20 andere fakes. Terwijl zijn trein aan het komen was keerden men farms nog terug dus ja tegen dat ik kon snipen was het maar 40 sec meer en kreeg ik al na 10 sec fakes... Had dan wel juiste ms maar niet meer juiste sec kunnen terugtrekken.

Jammer van de speelstijl, maar hieruit leer ik dus dat je op nls tegenwoordig enkel kans maakt als je def gaat of als je met iedereen tegen 1 gaat ;)

Mag ik volgende speed je defnaabje zijn?
 

DeletedUser

Guest
Zou bijna denken dat je niet tegen je verlies kan :rolleyes:

ik kan tegen men verlies? Hij heeft me mooi gepakt maar moest ik net als hem gerustgelaten zijn dan had ik ms/wrs eerder trein dan hem en dus hem gepakt voor hij de kans kreeg mij te pakken?

verder waren de acties van die noobs gewoon zielig?
 

DeletedUser

Guest
ik kan tegen men verlies? Hij heeft me mooi gepakt maar moest ik net als hem gerustgelaten zijn dan had ik ms/wrs eerder trein dan hem en dus hem gepakt voor hij de kans kreeg mij te pakken?

verder waren de acties van die noobs gewoon zielig?

Want een kleinere speler mag jou niet aanvallen? Want dat is zielig?
 

DeletedUser

Guest
Want een kleinere speler mag jou niet aanvallen? Want dat is zielig?

Nee, het is enkel zielig en nutteloos als hij dit doet omdat hij (later zelf in een bericht gestuurd door de speler in kwestie) zelf niet echt meer iets kan bereiken op de speed en dus gewoon (zoals ook zelf aangegeven) erop uit was mij tijd te doen verliezen waardoor die Sean me kon nemen ;)
 
Bovenaan