Speedronde #1435 - Solo ronde

Reactiescore
575
#1435 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 21-11-13 19:00
Einde: Donderdag 21-11-13 22:00
Scenario: Oranje
Solo ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 21-11-13 19:00
* Einde: Donderdag 21-11-13 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: ja, zonder nieuwe ridderfeatures
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 3-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 60%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: nee


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is een bijkomende restrictie actief. (NLS §3: Eén speler per account). Meerdere verbindingen / IP-adressen per account leiden in de regel tot een uitsluiting van de ronde.
 
Reactiescore
133
Jammer, 50 incs op teller. Zat ik er 50 mms naast. Sinds wanneer is mijn lagg onder 1 seconde beland :p Dat is gaar.
 

DeletedUser46778

Guest
lol ik wil banana treinen met een split , dodge ik nog ff een aanval en zeg ik vorige target aanvallen omdat ik dacht dat dat banana was :p edel ik een bb >.<

vervolgens zet ik mn split klaar op hem maar net als ik hem wil versturen treint hij mij, ik snipe hem. wil ik btimen komt een random naab precies aan in mijn dorp wanneer ik mn btime moet versturen......

Ik trein nu hem maar normaal omdat ik bang bent dat hij anders op mij komt, die sniped hij goed.

Dan krijg ik terwijl mn edels nog terug moeten komen een trein van para, die weet ik in 1 min te snipen.
Vervolgens wil ik snel een edel bij farmen en banana pakken, maar hij stuurt mij 2 edels.
Ik snipe hem maar het was een split >.<

gellukig heeft siemen mn dorp kunnen pakken dus hopen dat hij nog wint XD
wel jammer dat ik 3 keer raak snipe maar zoveel badluck heb dat ik er niet van kan profiteren...
 

DeletedUser

Guest
lol ik wil banana treinen met een split , dodge ik nog ff een aanval en zeg ik vorige target aanvallen omdat ik dacht dat dat banana was :p edel ik een bb >.<

vervolgens zet ik mn split klaar op hem maar net als ik hem wil versturen treint hij mij, ik snipe hem. wil ik btimen komt een random naab precies aan in mijn dorp wanneer ik mn btime moet versturen......

Ik trein nu hem maar normaal omdat ik bang bent dat hij anders op mij komt, die sniped hij goed.

Dan krijg ik terwijl mn edels nog terug moeten komen een trein van para, die weet ik in 1 min te snipen.
Vervolgens wil ik snel een edel bij farmen en banana pakken, maar hij stuurt mij 2 edels.
Ik snipe hem maar het was een split >.<

gellukig heeft siemen mn dorp kunnen pakken dus hopen dat hij nog wint XD
wel jammer dat ik 3 keer raak snipe maar zoveel badluck heb dat ik er niet van kan profiteren...

Was inderdaad leuke fight :smile:
 

DeletedUser46778

Guest
Nouja goed weg, Ik snipede je eerste trein goede en de 2de keer splitte ik meteen. Maar had wel geluk dat er iemand kwam toen je moest backtimen ja :)

en dat ik een bbtje edelde omdat ik dacht dat jij de laatste was die ik aangevallen had :p
en dat para nog een treintje stuurde XD

maar qua wat je zelf heb gedaan had je het idd niet beter kunnen doen, behalve btimen toen je me snipede.
 

DeletedUser

Guest
en dat ik een bbtje edelde omdat ik dacht dat jij de laatste was die ik aangevallen had :p
en dat para nog een treintje stuurde XD

maar qua wat je zelf heb gedaan had je het idd niet beter kunnen doen, behalve btimen toen je me snipede.

Ik wou je wel backtimen, maar para zei dat ie treintje ging sturen dus had voor mij geen zin om te backtimen :p
 
Bovenaan