Speedronde #142

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ga lekker niet solliciteren ;) Gewoon hopen dat je bij goede leiders zit.
 

DeletedUser

Guest
ik ben een mens maar hij begint met noob leiders :) ik zei dat hij noob was omdat hij zei dat de leider misschien noob is :)
Nuja je weet toch dat er ervaring staat hij heeft geen dus word hij geen leider en een leider heeft toch al speed gewonnen hoor ^^
 

DeletedUser

Guest
Thank You
Btw,
Wie nog een co zoekt PM Me <3
Voor Speed 142 # !! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mijn uber sollicitatie is dus afgewezen xD had beter een serieuze gestuurd achja nu heb ik meer reden Om mijn stamgenoten 5dag te zieken xD


STAM 1
Leiding: .EndEverAfter. en NightAndDaynaab leiders except voor .endeverafter.
Hulpleiding: darkjam

STAM 2
Leiding:.Mario en The Ghost Police How Noob Can you be?
Hulpleiding: .DJ Chuckie.

STAM 3
Leiding: LiefLap en Sorry babe x 2 dikke overrated speedspelers die er allebei geen Bal meer van bakken.
Hulpleiding: killer gast

STAM 4
Leiding: Yero GT en King Dennis Vijanden Samen als leiders? erg gezellig XD
Hulpleiding: peerkes

STAM 5
Leiding: Sjaak007 en Baby Milo Vijanden ? en een redelijke speeder en een Doorgewinterde noob aan het roer.
Hulpleiding: Ittimou

STAM 6
Leiding: Soncky. en .FashionMode Tsja Gewoon Newb xD
Hulpleiding: backinaction

*kuch* vriendjespolitiek *kuch*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wie staat er deze speed op 0 punten (weet niet hoe)? Dus ik vind het nogal grappig :p vind dat er bij de leiders juist pro's tussenzitten.
 

DeletedUser

Guest
Mijn uber sollicitatie is dus afgewezen xD had beter een serieuze gestuurd achja nu heb ik meer reden Om mijn stamgenoten 5dag te zieken xD


STAM 1
Leiding: .EndEverAfter. en NightAndDaynaab leiders except voor .endeverafter.
Hulpleiding: darkjam

STAM 2
Leiding:.Mario en The Ghost Police How Noob Can you be?
Hulpleiding: .DJ Chuckie.

STAM 3
Leiding: LiefLap en Sorry babe x 2 dikke overrated speedspelers die er allebei geen Bal meer van bakken.
Hulpleiding: killer gast

STAM 4
Leiding: Yero GT en King Dennis Vijanden Samen als leiders? erg gezellig XD
Hulpleiding: peerkes

STAM 5
Leiding: Sjaak007 en Baby Milo Vijanden ? en een redelijke speeder en een Doorgewinterde noob aan het roer.
Hulpleiding: Ittimou

STAM 6
Leiding: Soncky. en .FashionMode Tsja Gewoon Newb xD
Hulpleiding: backinaction

*kuch* vriendjespolitiek *kuch*


Ik zou wel eens willen weten wie je ben ;)

De meeste zijn wel pro maar ik weet niet hoe goed jij ben dus kan niet zeggen of jij goed ben:D
 

DeletedUser

Guest
Wie staat er deze speed op 0 punten (weet niet hoe)? Dus ik vind het nogal grappig :p vind dat er bij de leiders juist pro's tussenzitten.

Ik was een intern voor Mark :eek:
want ik moest vanmiddag weg en zometeen weer xD en ik speelde niet echt serieus ma soit ^^ ik heb men tijd kunnen omkomen vanmorgen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zo goed dat ze allemaal al minimaal 1x door mij gepakt zijn :eek::p:cool:

Wil je niet afkraken maar als je zo goed ben kun je ook wel je naam openbaar brengen ;)

Iedereen valt te pakken op een speed(edelen/backtimen;)) Ik kan dat zelfs dus dan kan bijna iedereen het :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan