Speedronde #1396 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
Napoleon stil gewoon. Toen hij op bb ging had hij nogsteeds 2 x zoveel troepen als jij.
 

Deleted User - 487958296

Guest
3x, niet overdrijven he

Om nog niet eens te beginnen over de 2k speer die ik zonder moeite sloopte en de 6k bijl die jij niet had.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik even een vraag stellen voor alle sletjes van Flexi hier (devils, napoleon, observation, victorious) en dan vergeet ik er ongetwijfeld nog 10, maar dit heb ik zo even snel in 4 seconde getypt.
Maar dan hier de vraag: hoeveel betaalt hij jullie? Ik krijg zonet een trein van flexi, nouja leuk en aardig ik snipe + btime m:

Verdediger: Flexibility
Doel: Flexibilitys dorp (502|506) C55

Aantal: 0 0 1962 0 1944 0 295 0 1 3
Verliezen: 0 0 1962 0 1944 0 295 0 1 3

Zoja, ziet is hij ondanks zijn 10 slaven zelfs nog deff ook, want jaja wat erg als je geownd zou worden!! :eek:

Dan denk ik, nou dat is gedaan nu kan ik weer lekker bouwen, want ik was tenslotte pas 50 minuten bezig en kreeg meteen al een trein terwijl ik pas smed 17 had, jaja angst voor de baas noemen ze dat.

Maar dan komt An observation, davey zijn sletje, ook even met edels en niet veel later volgt warrant officier met een trein (ohja, jou was ik nog vergeten als sletje!!)

Bevel (7) Doel Herkomst Speler Aankomst Aankomst in
Aanval Candice Swanepoels dorp (507|493) C45 xxx (512|498) C45 warrant officer1 vandaag om 12:23:47:327 uur 0:01:26
Aanval Candice Swanepoels dorp (507|493) C45 xxx (512|498) C45 warrant officer1 vandaag om 12:23:47:380 uur 0:01:26
Aanval Candice Swanepoels dorp (507|493) C45 xxx (512|498) C45 warrant officer1 vandaag om 12:23:47:430 uur 0:01:26
Aanval Candice Swanepoels dorp (507|493) C45 xxx (512|498) C45 warrant officer1 vandaag om 12:23:47:480 uur 0:01:26
Aanval Candice Swanepoels dorp (507|493) C45 001 (492|502) C54 .An Observation vandaag om 12:25:09:555 uur 0:02:48
Aanval Candice Swanepoels dorp (507|493) C45 001 (492|502) C54 .An Observation vandaag om 12:25:09:726 uur 0:02:48
Aanval Candice Swanepoels dorp (507|493) C45 001 (492|502) C54 .An Observation vandaag om 12:25:09:905 uur 0:02:48

Nouja, dan ist maar een quit he, nog veel plezier en ga straks maar met 10 man om 3 bekers vechten of ga is echt speeden en niet zo gay met ze alle samen :rolleyes:
 

DeletedUser71566

Guest
Ahja, die noob van Napoleon kwam gewoon om de 20 sec zijn 1k lc clear gooien, ondertussen zijn er mensen die normaal spelen..:rolleyes:

Haha ja precies.;)

Mag ik even een vraag stellen voor alle sletjes van Flexi hier (devils, napoleon, observation, victorious) en dan vergeet ik er ongetwijfeld nog 10, maar dit heb ik zo even snel in 4 seconde getypt.
Maar dan hier de vraag: hoeveel betaalt hij jullie? Ik krijg zonet een trein van flexi, nouja leuk en aardig ik snipe + btime m:



Zoja, ziet is hij ondanks zijn 10 slaven zelfs nog deff ook, want jaja wat erg als je geownd zou worden!! :eek:

Dan denk ik, nou dat is gedaan nu kan ik weer lekker bouwen, want ik was tenslotte pas 50 minuten bezig en kreeg meteen al een trein terwijl ik pas smed 17 had, jaja angst voor de baas noemen ze dat.

Maar dan komt An observation, davey zijn sletje, ook even met edels en niet veel later volgt warrant officier met een trein (ohja, jou was ik nog vergeten als sletje!!)



Nouja, dan ist maar een quit he, nog veel plezier en ga straks maar met 10 man om 3 bekers vechten of ga is echt speeden en niet zo gay met ze alle samen :rolleyes:

Had ik ook bij de vrijdag avond speed. Maar toen zat Adriana Lima er bij mee te spelen.
 

DeletedUser

Guest
Haha ja precies.;)



Had ik ook bij de vrijdag avond speed. Maar toen zat Adriana Lima er bij mee te spelen.

Ik begrijp dat zo niet he, dan team je en dan word je 5e, terwijl je als je ze had gestabt/vanaf het begin al niet meer mee had gespeeld dik 1e zou worden :D
 

DeletedUser58043

Guest
Toen ik jou edelde had ik nog niks met flex te maken

eerst wel stam met m daarna wist ik niet dat flex ect jou treinde dit deed D. uit zich zelf
 

Deleted User - 487958296

Guest
Die Davey kan er ook geen ruk van hoor, die gebruikt altijd iedereen zijn def en dan stabt die ze om zijn beker te halen. :rolleyes:
 

DeletedUser66220

Guest
Luuk jij baas je hit mijn kleine off, had wel nog 4k speer en 750 zc staan alleen was boerd limiet, en zinloos is het dan om het te laten staan ;)
 

DeletedUser

Guest
Luuk jij baas je hit mijn kleine off, had wel nog 4k speer en 750 zc staan alleen was boerd limiet, en zinloos is het dan om het te laten staan ;)

Ja, want met een boerlimiet van 6.000 heb je sowieso wel veel aan 4k speer en 750 zc :eek:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Dan is het toch ook zinloos om te maken of ben ik weer eens de retard hier :rolleyes:
 

DeletedUser70435

Guest
Mag ik even een vraag stellen voor alle sletjes van Flexi hier (devils, napoleon, observation, victorious) en dan vergeet ik er ongetwijfeld nog 10, maar dit heb ik zo even snel in 4 seconde getypt.
Maar dan hier de vraag: hoeveel betaalt hij jullie? Ik krijg zonet een trein van flexi, nouja leuk en aardig ik snipe + btime m:



Zoja, ziet is hij ondanks zijn 10 slaven zelfs nog deff ook, want jaja wat erg als je geownd zou worden!! :eek:

Dan denk ik, nou dat is gedaan nu kan ik weer lekker bouwen, want ik was tenslotte pas 50 minuten bezig en kreeg meteen al een trein terwijl ik pas smed 17 had, jaja angst voor de baas noemen ze dat.

Maar dan komt An observation, davey zijn sletje, ook even met edels en niet veel later volgt warrant officier met een trein (ohja, jou was ik nog vergeten als sletje!!)



Nouja, dan ist maar een quit he, nog veel plezier en ga straks maar met 10 man om 3 bekers vechten of ga is echt speeden en niet zo gay met ze alle samen :rolleyes:

Allemaal leuk en aardig Luuk. Ik ben Davey's co, nogal logisch dat als ik zelf speel dat ik hem help. Daarbij heb ik deze ronde niet gespeeld, het weekend was Davey er niet, de week ervoor lange speed waar ik op Flex speelde, dus dit allemaal een beetje gezeur om niks.
Daarbij, heb je mij ooit zien stabben? Nee. Heb ik jou of je maatjes ooit aangevallen? Nee. Ga maar snel terug in je mand en ga mij niet zomaar beschuldigen van dingen die ik niet doe.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Allemaal leuk en aardig Luuk. Ik ben Davey's co, nogal logisch dat als ik zelf speel dat ik hem help. Daarbij heb ik deze ronde niet gespeeld, het weekend was Davey er niet, de week ervoor lange speed waar ik op Flex speelde, dus dit allemaal een beetje gezeur om niks.
Daarbij, heb je mij ooit zien stabben? Nee. Heb ik jou of je maatjes ooit aangevallen? Nee. Ga maar snel terug in je mand en ga mij niet zomaar beschuldigen van dingen die ik niet doe.

Maar jij wist niet eens wat roltrappenland was! :eek:
 

DeletedUser66220

Guest
Dan is het toch ook zinloos om te maken of ben ik weer eens de retard hier :rolleyes:

ik lag zoals gewoonlijk onder vuur dus maakte ik wat deff, toen zag ik boerdlimiet en dacht oke dan maar off, ik werd alsnog 1e dusjah :p
 
Reactiescore
133
ik lag zoals gewoonlijk onder vuur dus maakte ik wat deff, toen zag ik boerdlimiet en dacht oke dan maar off, ik werd alsnog 1e dusjah :p

Uhm *dorpenuitbouwers* uhm dorpenuitbouwers. Gekke speler die alle dorpen 7k voor je maakt en dan mag je hem overnemen.. Dacht je doet het op je eigen kracht ..

Hoeveel PA heb je hem betaald?
 
Bovenaan