Speedronde #1391 - Vrije instellingen

DeletedUser71435

Guest
Kees ga lekker terug naar de kleuterklas met je faal account i thought she was 18 ( Jongens ga allemaal op hem met speeds :D )
 

DeletedUser46778

Guest
Dus je wilt zeggen dat je de enige was met tegenslagen? Gaat weer helemaal nergens over deze post ;).

ahahhaah er is een verschil tussen geen tegenslagen hebben en niet winnen omdat ts blijft haken.
Das gewoon facking lelijk. en er is ook een verchil tussen gewoon niet de beste zijn of keihard genaait worden ;)
 

DeletedUser71435

Guest
ahahhaah er is een verschil tussen geen tegenslagen hebben en niet winnen omdat ts blijft haken.
Das gewoon facking lelijk. en er is ook een verchil tussen gewoon niet de beste zijn of keihard genaait worden ;)

Als je een dorp 100% zeker wil hebben, stuur je 5 edels. Anders is er altijd een kans dat het misgaat, gebeurt andere mensen ook vaak genoeg in jouw voordeel ;).
 

DeletedUser

Guest
Gedist door een mongool die mensen oproept mij aan te vallen omdat je het zelf niet red:eek: Je bent nog is dom ook:p
 

DeletedUser71435

Guest
Gedist door een mongool die mensen oproept mij aan te vallen omdat je het zelf niet red:eek: Je bent nog is dom ook:p

Ik roep niemand op, ik geef ze alleen een tip om stabbertjes ingame vroeg uit te schakelen. Daarnaast wil ik wel eens een 1 vs 1 tegen jou doen, zal ik je laten zien hoe je moet speeden
 

DeletedUser

Guest
Stabbertje? Verklaar je nader:p
Ik weet geen eens wie je bent en je hebt nog niks klaargespeeld volgens mij:p
 

DeletedUser71435

Guest
Wat dacht je van ingame PBG afsluiten en random treintje sturen?
 

DeletedUser63150

Guest
Als je een dorp 100% zeker wil hebben, stuur je 5 edels. Anders is er altijd een kans dat het misgaat, gebeurt andere mensen ook vaak genoeg in jouw voordeel ;).

Klopt doe ik ook altijd en ik split mijn troepen waardoor ik meestal 1/4 verlies
 

DeletedUser

Guest
Ah je hebt nu wel al genoeg bewezen dat je verstandelijk veel beperkter bent dan de meesten hier. Beter dat je gewoon even je mond houd want bij elke post maal je jezelf meer en meer belachelijk.

onzin, er lopen hier grotere mongolen rond dan devil :D
 

DeletedUser30571

Guest
onzin, er lopen hier grotere mongolen rond dan devil :D

Noem er 3

Ik vind het al genoeg zeggen dat devil elke post ':p' typt ipv ': p' .. Na 2 x weet je toch wel dat tw de smiley niet pakt met een hoofdletter P??
 

DeletedUser71164

Guest
laat nielsje lekker!:), praat pas als je wat bereikt hebt knul of anders als je hem een x pwnt. :)

x M
 
Bovenaan