Speedronde #1386 - Clusterronde

DeletedUser

Guest
Ja man, ooit ging jij ook zeuren om met me een stam te beginnen omdat ik rang 1 was en jouw stal gekata'd werd, Ging je def proberen af te troggelen enzo. Ik wist wel dat jij zo'n figuur bent die altijd denkt leuk te wezen en pro te zijn ofzo maar oke

Buiten dat schelden, vond ik het ook best wel zielig om te zien dat 2 'stamleden' mij aanvielen. :cool:

Maar dat is misschien jullie standaard tactiek, of heb je er toch een goede uitleg voor?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Buiten dat schelden, vond ik het ook best wel zielig om te zien dat 2 'stamleden' mij aanvielen. :cool:

Maar dat is misschien jullie standaard tactiek, of heb je er toch een goede uitleg voor?

Grappenmaker, ik was pas om 14:30 thuis. Ga een ander onterecht aanspreken ofzo:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat schelden, vond ik het ook best wel zielig om te zien dat 2 'stamleden' mij aanvielen. :cool:

Maar dat is misschien jullie standaard tactiek, of heb je er toch een goede uitleg voor?

Stamleden aanvallen is mode nu.
 

DeletedUser

Guest
Grappenmaker, ik was pas om 14:30 thuis. Ga een ander onterecht aanspreken ofzo:rolleyes:

Waarom kom je dan hier in naam van 'Dean Winchester' spreken? Of moet ik al beginnen ruiken wie er precies op welk account zit?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Heb iedere speed op het account meegespeeld dus ik heb nog altijd recht van spreken van het account of niet?
 

DeletedUser63150

Guest
Ja man, ooit ging jij ook zeuren om met me een stam te beginnen omdat ik rang 1 was en jouw stal gekata'd werd, Ging je def proberen af te troggelen enzo. Ik wist wel dat jij zo'n figuur bent die altijd denkt leuk te wezen en pro te zijn ofzo maar oke

Haha wat een grap :D alsof jij zoiets onthoudt, of het moet enorm veel indruk op je hebben gemaakt:p
Tijd om jouw mond en die van Casper te snoeren in de eerstkomende speeds;)
 

DeletedUser

Guest
In de gastingang kan je het nog zien, hoe hard hij scheldt. Echt argh hij is zoo zielig doet hij ook nog alsof de rollen zijn omgedraaid maar gelukkig is er bewijs! Proficiat rushtoglory, en de ******** is geownt, dubbel zelfs

De indirecte manier om een nieuwe vriend aka deffer te regelen is gefaald, misschien moet je het hem gewoon direct vragen :rolleyes:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Haha wat een grap :D alsof jij zoiets onthoudt, of het moet enorm veel indruk op je hebben gemaakt:p
Tijd om jouw mond en die van Casper te snoeren in de eerstkomende speeds;)

Wil niet veel zeggen maar je weet niet eens wie ik ben :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Heb ik dat gezegd dan? Ga huilen ofzo, je begint nu gewoon onzin uit te kramen.

Komt er zo wel op neer...

Buiten dat schelden, vond ik het ook best wel zielig om te zien dat 2 'stamleden' mij aanvielen. :cool:

Maar dat is misschien jullie standaard tactiek, of heb je er toch een goede uitleg voor?

Grappenmaker, ik was pas om 14:30 thuis. Ga een ander onterecht aanspreken ofzo:rolleyes:

Hier zeg je 'onterecht', terwijl ik ik wel degelijk gelijk heb...
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei, ga huilen op het AF ofzo.

Blijkbaar zijn je argumenten op, wat impliceert dat je me gelijk geeft. Thx.

Oh, je zei dat je om 14u30 online kwam, dus jij bent ook diegene die 3 edels verstuurt in één aanval ipv 3 :p
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar zijn je argumenten op, wat impliceert dat je me gelijk geeft. Thx.

Oh, je zei dat je om 14u30 online kwam, dus jij bent ook diegene die 3 edels verstuurt in één aanval ipv 3 :p

Dat is echt niet zo dom als het lijkt hoor, just saiyin'
 

DeletedUser

Guest

Deleted User - 487958296

Guest
Zoals ik zei...





Kan ik me wel inbeelden, maar als je weet dat toestemming 40 is, dan vind ik dat een weggesmeten kans, wetende dat het dorp leeg stond. Na die aanval kon ik er deff in plaatsen en kon hij het dorp niet meer overnemen.

Hahahaha, ik had sws al schijt aan die speed, we hadden op z'n hoogst nog geen 15k en stonden rang 3 oda, om te janken dus.
 
Bovenaan