Speedronde #130

DeletedUser30571

Guest
Tsja daar weet ik niks v an,
en alsnog we hadde 6K voorsprong;)

ahahahha


Frank John. zegt:
die co van je
Frank John. zegt:
vorige speed
Frank John. zegt:
op though
Frank John. zegt:
zei dat jullie niet interndE
Frank John. zegt:
hahha
' Pim # GivesYouHell. # zegt:
-.-
' Pim # GivesYouHell. # zegt:
op einde
' Pim # GivesYouHell. # zegt:
hebben we Jeroen nog interned
 

DeletedUser

Guest
Ja door internen /failcake

#130 NLS(Spe... 1 101.174 0.18 17.798 50.964 68.762

zegt genoeg failer ;o

17.798/101.174= 0.18 troepen killed per P.

Het gemiddelde is 0,82.

Naja mensen, boeit me geen ene (zeg ik niet) of we nou wel of niet teveel internde ;) Feit is dat we hebben gewonnen, en dat ik nu weer PA heb om te speeden ^.^ Nu kan ik weer voor de schoonheidsprijs gaan, maar dat PA-puntje had ik gewoon nodig :p

Daarnaast:
Wij zitten toch ook niet te zeuren dat speed 79, 87 en 88 internen zijn? Is gewoon alles proberen om top-3 te worden in kampioenschap ;) En wij doen nu alles om rang 1 te krijgen in de speed. Wat is het verschil?

Zeurde jullie na speed 105, 119 of 120? Nee :) Maar dat was evengoed internen. Maar jullie houden er gewoon van ons af te kraken, hij was toen nog jullie vriendje. Dus waren zouden jullie ook niet effe iets negatiefs over hem zeggen? ;)

Mensen, kijk dan eerst effe naar jullie eigen fouten (Frank John, jou APR is zelf meestal slechter dan die van GivesYH), en dan pas die kritiek over internen aan The Ghost Police, Edwin of mij komen geven :)

Want feit = we hebben gewonnen ;)
 

DeletedUser30571

Guest
hahaah failcake pim ik internde in kampioenschap maar 1 speed en dat was de speed die IthyPhalloPhobic won lolcake XD
 

DeletedUser

Guest
hahaah failcake pim ik internde in kampioenschap maar 1 speed en dat was de speed die IthyPhalloPhobic won lolcake XD

Wij internen nu ook EEN speed :) Of heb jij mij verder al eens betrapt op internen (misschien 1 dorpje ja, maar niet een hele speed), dus wat is het probleem met wat Edwin en ik deze speed doen :D?
 

DeletedUser30571

Guest
Wij internen nu ook EEN speed :) Of heb jij mij verder al eens betrapt op internen (misschien 1 dorpje ja, maar niet een hele speed), dus wat is het probleem met wat Edwin en ik deze speed doen :D?

nja dat je bijna geen oda hebt, maar het ging vooral om TGP want die is zo /failcake, als het maar bij jou voor deze ene x blijft dan vind ik je nog wel lief.
 
Bovenaan