Speedronde #1206 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#1206 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Vrijdag 17-05-13 17:00
Einde: Vrijdag 17-05-13 21:00
Scenario: Zwart
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 17-05-13 17:00
* Einde: Vrijdag 17-05-13 21:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 2%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 40 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser

Guest
Mm.. deze ronde een uurtje eerder als de 'standaard' tijd, is het niet is het proberen waard om een speed tussen 19-23 te doen? :D
 

DeletedUser

Guest
Is het een uurtje eerder omdat er een nachtrondetje komt ? :D
 
Reactiescore
133
Ik ga s´nachts gewoon slapen hoor :)
 

DeletedUser62766

Guest
He bah ben je eens een keer om 6 uur klaar met eten draait er een speed om 17:00.
Wie verzint dit? Spelen is omgeveer onmogelijk voor mensen die nog bij hun ouders wonen en daarom aan etenstijden vastzitten, want iedereen eet tijdens deze tijden.
Zoals resistance al zei, graag een keer 7-11.
 

DeletedUser39729

Guest
He bah ben je eens een keer om 6 uur klaar met eten draait er een speed om 17:00.
Wie verzint dit? Spelen is omgeveer onmogelijk voor mensen die nog bij hun ouders wonen en daarom aan etenstijden vastzitten, want iedereen eet tijdens deze tijden.
Zoals resistance al zei, graag een keer 7-11.

Voor zo ver ik weet is 99,9% nog thuiswonend. Tis dat ik vandaag niet kon, maar i.v.m. de etenstijden die ik thuis heb is 17 uur idealer dan 18 uur.
 

DeletedUser69295

Guest
Meeste mensen die niet meer bij hun ouders wonen zijn of aant studeren of hebben eigen huis :p dus lijkt me niet dat die nog spelen xd
 
Reactiescore
575
Deze tijden waren aangevraagd door een speler, dus vandaar de wat 'vroege' tijden voor sommigen. ;)

In principe doen we geen rondes later dan 22 uur doordeweeks, maar ik zal het eens overleggen en bekijken of we dat zo nu en dan ook gaan doen. :)

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
Deze tijden waren aangevraagd door een speler, dus vandaar de wat 'vroege' tijden voor sommigen. ;)

In principe doen we geen rondes later dan 22 uur doordeweeks, maar ik zal het eens overleggen en bekijken of we dat zo nu en dan ook gaan doen. :)

Groetjes,

Vrijdag is natuurlijk al het begin van het weekend, daarom kan dan best een ronde tot 23u vind ik.
 
Bovenaan