Speedronde #1200 - Special Round

DeletedUser18541

Guest
leuke speed :D
veel actie.
en geweldig samen gespeeld van weak proficiat daarvoor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Helaas denk ik dat ik toch deze ronde niet geheel zal spelen... aangezien ik met het reizen naar huis zit... misschien een volgende keer... of even onserieus leuk meedoen :)

hé daan, hoeist? kom je nog is langs op terschelling?

hee jonge! ja zeker lekker was kermis zaterdag bij ons en was home alone vandaar dat ik wat lamme reacties weer had :D:D gaat lekker met jou je bent weinig op skype m8 je moet me zeker maar weer x spreken!
 

DeletedUser

Guest
Uhu, 30x om os zeuren en dan onverantwoordelijk gedrag gaan vertonen. :eek:

beter dan een grote bakkes opentrekken op de klessik en vervolgens op delete gaan :rolleyes2:.

daarnaast speel ik niet zelf en was ik maar aan het trollen met iemand anders werk :(
 

DeletedUser43257

Guest
Ik zal weer wat vaker op skype inloggen ja ;) heb het eigenlijk nooit meer nodig... Maar we moeten zeker weer spreken! ik had zaterdag even een avondje rust :) Vrijdag was me wat te veel :p
 

DeletedUser33734

Guest
beter dan een grote bakkes opentrekken op de klessik en vervolgens op delete gaan :rolleyes2:.

daarnaast speel ik niet zelf en was ik maar aan het trollen met iemand anders werk :(

Consider me a teacher.
Lesson number 1... Hero`s, there is no such thing.

Dat probeerde ik enkel je fanboys duidelijk te maken daar, en er waren al 2 massa`s niet gelukt op mij hoor. ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik zal weer wat vaker op skype inloggen ja ;) heb het eigenlijk nooit meer nodig... Maar we moeten zeker weer spreken! ik had zaterdag even een avondje rust :) Vrijdag was me wat te veel :p

Spreek me maar aan wanneer je in bent voor een leip gesprek en ja de passie om nog x langs te komen zit er zeker in!
 

DeletedUser67601

Guest
Eindelijk weer eens zo'n toffe speed, misschien eens leuk om dat met nog meer spelers te doen in 4 verschillende stammen ? echt waar prachtige ronde
 

DeletedUser63553

Guest
bedankt aan al mijn stam leden voor jullie harde werk




mvg king kong.nl
 

DeletedUser39729

Guest
Haha een geslaagde ronde denk ik zo. :)
Omdat het niveau verschilde tussen Boeie en Weak hebben we met een paar man besloten om Sjaakie maar niet alleen te laten en zijn we maar op accounts in Weak gaan zitten. Het ging redelijk gelijk op en eigenlijk was Boeie zwaar in het voordeel. Alleen de samenwerking tussen hun leden was erg slecht waardoor we aan de rechterkant er makkelijk doorheen kwamen. Het viel me ook op dat veel van hun leden niet farmde en net 30 30 30 hadden terwijl sjaak en ik al op een volle off met trein zaten.

Ik denk dat ik toch wel redelijk geownd heb op Phobia, het ging echt zwaar lekker. xD Ty Kars nog om even in te vallen toen ik moest eten.

En ohja, Remco, jij bent echt een mongool.:D
 

DeletedUser63150

Guest
Bij ons gingen veel mensen via forum deff aanvragen, en dan gaat t niet zo rap...
 

DeletedUser58043

Guest
Broken Soul stond 4e en 20 sec voor het eind opeens 7e

woepsiee :cool:

ik heb voor me stam leden 24 treintjes gesniped

en zelf heb ik standgehouden tegen jullie (weak)

Warrantttt Offfiicerrrr is een dikke baaaas
 

DeletedUser63553

Guest
Broken Soul stond 4e en 20 sec voor het eind opeens 7e

woepsiee :cool:

ik heb voor me stam leden 24 treintjes gesniped

en zelf heb ik standgehouden tegen jullie (weak)

Warrantttt Offfiicerrrr is een dikke baaaas

hmmmmmmmm oke dat jij ze telt vind al heel wat lol
 
Bovenaan