Speedronde #1190 - Oefenronde IGTeacher

DeletedUser

Guest
jonge stop gewoon

so be it....

Ik probeer nu daadwerkelijk informatie te krijgen he Jacco ;)
Hij zegt dat ik geen flauw idee heb over wat ik praat en één van de punten waar hij ''om mij moet lachen'' is dat ik niet weet wie de mentoren zijn. Wat IGTeacher doet is op belangrijke vragen (bijv. Wie zijn de mentoren / Wat gaat er aan de ''noobs'' geleerd worden) aan iedereen verzekeren dat er een antwoord op die vragen is, maar het antwoord niet geven. Ik probeer nu alleen te vragen naar wat dat antwoord dan is.

@ Draakje dat is 1 punt dat je inmiddels uitlegt, maar zie het ook als volgt: Als iemand dit wint of goed kan spelen gaat hij het misschien vaker doen, en wat gemotiveerder. Op termijn kan dit een nieuwe topper opleveren. Iedereen begint ergens, tuurlijk word je niet meteen een eindbaas, dat snapt iedereen. Maar dat je dit zo afkraakt slaat nergens op.

Dus van alle deelnemers gaan we op zoek naar de oppernoob die eerste eindigt in deze talentenjacht, en die heeft dan misschien 2 maandjes lang de motivatie om door te stomen? :D

(totdat die natuurlijk de 20 rondes daarna geowned is omdat blijkt dat hij alleen kan overleven om rondes met alleen noobs)

IGTeacher heeft mij benaderd en gevraagd of ze (voorlopig) één keer van de speedserver gebruik mogen maken om een oefenronde te organiseren. Ik heb ze daar toestemming voor gegeven. Ik weet zelf ook niet precies wat er allemaal gaat gebeuren en wat de organisatie allemaal in gedachten heeft. Ze zullen zelf natuurlijk wel het een en ander hebben voorbereid. Laten we eerst gewoon even afwachten wat er precies van terecht komt en hoe het precies gaat verlopen. Mocht achteraf blijken dat het bij wijze van spreken een 'tijdsverspilling' is geweest, kunnen we onze conclusies daaruit trekken. Feit blijft wel dat vooraf een project of initiatief bij voorbaat al 'kansloos' achten, niet helemaal netjes en gerechtvaardigd is. Evenzeer elk ander project verdient IGTeacher een eerlijke kans en ik weet zeker dat ze hun best zullen doen om een nuttige bijdrage te leveren aan (het niveau op) de speedwereld

Enfin, laten we het een kans geven dan :D

Hoi pimmert! :)

Kerel kijk deze ronde is gewoon puur om de "slechte" mensen leren speeden , de mentoren zullen ze begeleiden kwa timen en al die shit je kent het wel, alleen zoals hier boven al verteld was is stuur je 3 sec trein naar een noob heb je hem, stuur je 3 sec naar een pro tsja dan ben je sniped en btimed... , hierin word dus geleerd ze t time te geven en nog wat handige trucjes puur om het niveau om hoog te schroeven,

verder de tijd tsja ik zal hem liever later gehad hebben om die mensjes te begeleiden want is voor mij ook een @$#@ tijd ... achja , dit soort rondes zijn puur om ze de basis te leren en derrest volgt later via prive :)

Maar Mitchel, even volledig no offence en ik hoop dat je het ook zo opvat. Ik zag jou op de lijst met mentoren staan, en om eerlijk te zijn houd ik mijn hart vast als jij daadwerkelijk één van die mensen bent die de noobs beter moet gaan maken. Jij bent een leuk speedertje die d'r vol voor gaat, aan veel rondes meedoet en ook wel eens een overwinning pakt. Maar moeten de noobs zich nou echt aan o.a. jouw niveau gaan optrekken? Dat zie ik niet echt een succes worden. Als je dan een oefenronde met mentoren organiseert, regel dan ook een SBX, LTB, Stich, -Denied, Soncky, etc. die mentor is.

Al hoop ik na de opmerking van IGTeacher van ''je kent de mentoren niet'', dat SBX als game moderator ook deelneemt in dit project. Dat zou mijn vertrouwen in dit project van 0% toch minstens naar 15% kunnen stoten.

Tuurlijk is dit wel een goed initiatief. Als je dorp al geedeld is voordat je geedeld of gecleard bent.
Dan kan je ook al geen treintje meer netjes time. En als ze dat nu een beetje leren dan kunnen ze dat bij je betere spelers toepassen. Dus volgens mij heeft het toch echt wel nut.

En de volgende ronde heb je leren timen, maar kun je het weer niet doen omdat je weer allang bent geëdeld door iemand die beter dan je is. Maar gelukkig.... Je hebt op de oefenronde kans gehad om een trein te timen! Zal jij blij zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Onze mentoren mogen zichzelf voorstellen. Doen ze dit niet, dan doen ze dat niet ;)
Belangrijkste is dat ze contact hebben met de leerlingen, en hun weten wie ze zijn...
 

DeletedUser48693

Guest
@ pim/Het kleine draakje
Maar Mitchel, even volledig no offence en ik hoop dat je het ook zo opvat. Ik zag jou op de lijst met mentoren staan, en om eerlijk te zijn houd ik mijn hart vast als jij daadwerkelijk één van die mensen bent die de noobs beter moet gaan maken. Jij bent een leuk speedertje die d'r vol voor gaat, aan veel rondes meedoet en ook wel eens een overwinning pakt. Maar moeten de noobs zich nou echt aan o.a. jouw niveau gaan optrekken? Dat zie ik niet echt een succes worden. Als je dan een oefenronde met mentoren organiseert, regel dan ook een SBX, LTB, Stich, -Denied, Soncky, etc. die mentor is.

ik begrijp je volledig pim, maar toch heb ik meer geleerd en meer mensen opgeleid sinds jij weg was., heb ik samen met daan koning m. naar #1 endless gebracht, en nu al meer dan 35 bekers gehaald in 41 rondes waar we serieus deden met genoeg tegenstand,

de gene die je noemde dat zijn gewoon speed legendes oke, maar ik vind het erg jammer dat je me nu beetje zwart maakt als je begrijpt wat ik bedoel, als je me nog steeds onderschat wil ik best wel is tegen je battlen op een rent a rount waar het 1 vs 1 is .de winnaar betaald de andere zijn pa terug .:)
 

DeletedUser

Guest
@ pim/Het kleine draakje

ik begrijp je volledig pim, maar toch heb ik meer geleerd en meer mensen opgeleid sinds jij weg was., heb ik samen met daan koning m. naar #1 endless gebracht, en nu al meer dan 35 bekers gehaald in 41 rondes waar we serieus deden met genoeg tegenstand,

de gene die je noemde dat zijn gewoon speed legendes oke, maar ik vind het erg jammer dat je me nu beetje zwart maakt als je begrijpt wat ik bedoel, als je me nog steeds onderschat wil ik best wel is tegen je battlen op een rent a rount waar het 1 vs 1 is .de winnaar betaald de andere zijn pa terug .:)

Nee ik probeer je echt niet zwart te maken Mitchel. Ik weet dat je een speeder bent die het spel meer en meer is gaan leren. Je hebt ook echt met verloop van tijd je plekje in de top afgedwongen, en elke speed die je speelt ben jij één van de kanshebbers. Ik zie jou alleen nooit een fight winnen van eerder genoemde namen met miljoenenaccounts tegen elkaar. Misschien heb je wel de potentie, maar dat zul je moeten leren door 't vaak te proberen. En net die kans hebben de spelers die aan dit initiatief meedoen niet. Als je wordt begeleid op een ronde zonder tegenstand, door een relatieve topspeler ipv een absolute topspeler, hoe gaat dit initiatief ons dan helpen om de volgende StitchXtreme of Sorry Babe X op te leiden?
 

Deleted User - 44652

Guest
Jongens, dit is en blijft een oefenronde voor IGteacher, als je mee wilt doen (misschien als mentor?) zou je ook contact kunnen opnemen met IGteacher.
Daarnaast kan je ook altijd contact met ze opnemen om te vragen wat voor soort ronde dit is. Misschien is het helemaal (nog geen) speed om het niveau op te krikken, maar een startspeed om ze het speeden te laten proeven. Is niets mis mee toch? Daarna komen misschien nog wel rondes waarbij het niveau wel omhoog kan.

---closed---


^^^^^^^^^^^^^^
Na een verzoek van HKD & Ropiloot het topic weer geopend, als het een constructieve discussie wordt en blijft :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
575
Het topic is weer geopend (dankje c0al).

Misschien dat we achteraf eens de meningen kunnen horen van deelnemers/leerlingen/mentoren/organisatie van de ronde en van IGTeacher? En aan de hand daarvan verder kunnen praten en discussiëren over de meest efficiënte manier om beginnende spelers te ondersteunen/helpen op de speedwereld en verder? Want ik begrijp dat hier nogal wisselende en uiteenlopende meningen over zijn.
 

DeletedUser

Guest
Over een ding is lijkt me iedereen het eens, laat de subtopspeeders (lees: Afgekeurde Astronaut, Beyond and After (oid) ) weg uit deze speed, al zal het me niets verbazen als ze gewoon het pass hebben genakt van een mindere speler ofzo.
Anyway, dit moest ik toch even melden, toch een beetje zwak om mee te gaan doen aan zo'n ronde als subtopper.. :D
 
Reactiescore
575
Over een ding is lijkt me iedereen het eens, laat de subtopspeeders (lees: Afgekeurde Astronaut, Beyond and After (oid) ) weg uit deze speed, al zal het me niets verbazen als ze gewoon het pass hebben genakt van een mindere speler ofzo.
Anyway, dit moest ik toch even melden, toch een beetje zwak om mee te gaan doen aan zo'n ronde als subtopper.. :D
Wat ik gehoord heb, is dat deze spelers (of in ieder geval Afgekeurde Astronaut weet ik, de rest ongetwijfeld ook) als mentoren aan deze ronde meededen. Ze hebben geen wachtwoorden 'genakt' van mindere spelers voorzover ik weet. En daarnaast had ik met IGTeacher afgesproken om onbevoegde personen van de wereld te verwijderen.

Groetjes,
 

DeletedUser

Guest
Mm.. dat kan t verklaren, maar wat ik dan niet begrijp is waarom dit concept er is, was het niet juist om de mindere spelers een kans te geven om hoog te komen en te laten wennen hoe dat is, en niet om ze gewoon als van ouds 'geownd' te laten worden?
De spelers die hier aan meededen is eigenlijk representatief (weliswaar op een kleinere schaal natuurlijk) aan een normale ronde, dus dan zou dit concept net zo makkelijk op een normale speed gehouden kunnen zijn.
Begrijp me niet verkeert, ik ben juist voor het helpen van mindere spelers en doe het zelf dan ook redelijk vaak, maar als ik dan alsnog subtoppers hieraan mee zie doen begrijp ik het concept denk ik toch niet helemaal :p
 
Reactiescore
575
Mm.. dat kan t verklaren, maar wat ik dan niet begrijp is waarom dit concept er is, was het niet juist om de mindere spelers een kans te geven om hoog te komen en te laten wennen hoe dat is, en niet om ze gewoon als van ouds 'geownd' te laten worden?
De spelers die hier aan meededen is eigenlijk representatief (weliswaar op een kleinere schaal natuurlijk) aan een normale ronde, dus dan zou dit concept net zo makkelijk op een normale speed gehouden kunnen zijn.
Begrijp me niet verkeert, ik ben juist voor het helpen van mindere spelers en doe het zelf dan ook redelijk vaak, maar als ik dan alsnog subtoppers hieraan mee zie doen begrijp ik het concept denk ik toch niet helemaal :p
Ik weet ook niet precies wat er van de mentoren werd verwacht en het precieze concept inhield. Ik ben hier ook niet bij betrokken en heb IGTeacher alleen toestemming gegeven om een keer een oefenronde te houden op onze speedserver. Misschien dat we dat van de organisatie kunnen horen, zodat dat het een en ander opheldert? ;)
 

DeletedUser63150

Guest
Lol is het niet de bedoeling dat de andere spelers beetje hoog eindigen ipv AA?
 

DeletedUser68949

Guest
AA heeft gewoon wat gedold. Ja hij won en hij ownde werkelijk iedereen , maar hij heeft ons tijd gegeven ;)
 

DeletedUser

Guest
In principe is iedereen als mentor welkom, mits zij ervaring hebben, en weten hoe het spel werkt. Bij de sollicitatie houden we ook een gesprek, wat een stuk helpt ;)

Rangen maken niet direct uit. Laatste halfuur mochten de leerlingen los op mentoren :p Effect bleek...

Aan eind van de avond publiceer ik een verslag van de ronde. Leerlingen zijn gevraagd om hun ervaring hier te plaatsen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
112
Ik heb meegedaan aan de speedronde van IGTeacher en persoonlijk vond ik hem wel leuk en leerrijk, de mentoren legden alles goed uit en zeiden het als je fout bezig was. Sommige mentoren lieten ziich wel een beetje gaan en kwamen hoog in de ranking terecht maar dat vind ik niet erg, zo zien we ook hoe zij dat zo snel doen want de meesten legden het dan ook wel uit. Als er nog een ronde van IGTeacher komt hoop ik dat er wel wat meer deelnemers zijn :D
 

DeletedUser51771

Guest
Zelf heb ik ook meegdaan omdat er zeker nog wel was bij te leren. Vervolgens gaat het wel lekker en krijg ik aanvallen binnen van afgekeurde astronaut. Ik val hem vervolgens aan en mijn backtime faalt hard. Daarna backtimed hij mij dus op 400 ms en treint hij me vervolgens. Ik snap dat in een speed dit ook gebeurd maar om nou meteen dit soort dingen te gaan doen om je te testen is nou ook een beetje raar.
 

DeletedUser

Guest
Zelf heb ik ook meegdaan omdat er zeker nog wel was bij te leren. Vervolgens gaat het wel lekker en krijg ik aanvallen binnen van afgekeurde astronaut. Ik val hem vervolgens aan en mijn backtime faalt hard. Daarna backtimed hij mij dus op 400 ms en treint hij me vervolgens. Ik snap dat in een speed dit ook gebeurd maar om nou meteen dit soort dingen te gaan doen om je te testen is nou ook een beetje raar.

belachelijke mentor hahaha
waarom nemen ze uberhaupt zulke pipo's aan :eek:
 
Bovenaan