Speedronde #1172 - Kata ronde

Reactiescore
575
#1172 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 22-04-13 19:00
Einde: Maandag 22-04-13 22:00
Scenario: Groen
Kata ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 22-04-13 19:00
* Einde: Maandag 22-04-13 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten (grootste dorp) wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: n.v.t. (!)
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, slechts 100 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Edelen is niet mogelijk!
 

DeletedUser

Guest
Wrm altijd bij kata * Stamleden: 1 en * Startniveau: Niveau 0/1 en * Boerderijlimietregel: ja
 

DeletedUser63150

Guest
Omdat je bij hoger startniveau sws 12k haalt en boerderijlimietregel het leuker maakt en meer stamleden het easy deffen is
 

DeletedUser

Guest
Ja juist daarom is het misschien wel leuk zonder boer regel & wel meer stamleden een keer, opzich maakt het niks uit want iedereen heeft dezelfde voor(of na)delen.
 

DeletedUser

Guest
Ja juist daarom is het misschien wel leuk zonder boer regel & wel meer stamleden een keer, opzich maakt het niks uit want iedereen heeft dezelfde voor(of na)delen.

Dan kun je het geen kata ronde meer noemen. Kata's zullen dan nog minder uithalen dan ze nu al doen. De verdediging die je met stamleden neer kan zetten, zorgt daar wel voor.
 

DeletedUser63150

Guest
Dan kun je het geen kata ronde meer noemen. Kata's zullen dan nog minder uithalen dan ze nu al doen. De verdediging die je met stamleden neer kan zetten, zorgt daar wel voor.

Ja Cata ronde zonder enig nut van cata's is geen cataronde
 

DeletedUser

Guest
& met bijv start n2/3? Zoals je zegt haal je dan makkelijk 12k, misschien word er dan wat meer/vaker gekata't.
 

DeletedUser

Guest
Dan wordt deff spelen nog makkelijker want de barbarendorpen zijn groter.
 

DeletedUser48745

Guest
& met bijv start n2/3? Zoals je zegt haal je dan makkelijk 12k, misschien word er dan wat meer/vaker gekata't.

ja, dan is er gewoon 1 iemand in de stam die tot 12k uitbouwt, de rest deft hem, kan AA ze defslaven nog beter gebruiken :D
 

DeletedUser

Guest
ja, dan is er gewoon 1 iemand in de stam die tot 12k uitbouwt, de rest deft hem, kan AA ze defslaven nog beter gebruiken :D

Nee, ik heb het in dit 2e geval niet over meer stamleden of geen defflimit, in dit 2e geval heb ik het over een hoger startniveau.
 

DeletedUser

Guest
Bij een hoger start niveau komen er waarschijnlijk meerderen op een vol uitgebouwd dorp rond dezelfde tijd. Het wordt dan dus een soort lotterij van wie de gouden beker wint, dit kan neem ik aan niet de bedoeling zijn.
 

DeletedUser48693

Guest
ja, dan is er gewoon 1 iemand in de stam die tot 12k uitbouwt, de rest deft hem, kan AA ze defslaven nog beter gebruiken :D

sam ga alsjeblieft je kont verkopen ofzo, met je "afkrakings" gedrag want jij hebt niets bereikt op de speeds, Tyfus noob.. ga alsjeblieft werelden spelen of nog beter stoppen want niemand mag jou hier behalve de "luuk" aanhangers
 

DeletedUser

Guest
sam ga alsjeblieft je kont verkopen ofzo, met je "afkrakings" gedrag want jij hebt niets bereikt op de speeds, Tyfus noob.. ga alsjeblieft werelden spelen of nog beter stoppen want niemand mag jou hier behalve de "luuk" aanhangers

nee jij hebt handenvol fans, mathias enz,
 

DeletedUser48693

Guest
nee jij hebt handenvol fans, mathias enz,

ik heb genoeg "fans" jacco, en mathias? hahahaha gozer je moet is snappen dat dankzij mij koning m. global ban heeft toen hij mij en daan kickte van het account uit het niets, en toen zei dat elke rang door hem behaald is, en gaf ons 0pp, toen heb ik wat dingentjes verteld wat hij had en deed en toen is koning M. global ban :( balen seg, en sinds dien is madjas boos op mij :d Idc. had ie maar de pa moeten geven.
 

DeletedUser66220

Guest
ik heb genoeg "fans" jacco, en mathias? hahahaha gozer je moet is snappen dat dankzij mij koning m. global ban heeft toen hij mij en daan kickte van het account uit het niets, en toen zei dat elke rang door hem behaald is, en gaf ons 0pp, toen heb ik wat dingentjes verteld wat hij had en deed en toen is koning M. global ban :( balen seg, en sinds dien is madjas boos op mij :d Idc. had ie maar de pa moeten geven.

Dus jij gebruikt die dingetjes niet? Gelukkig is het tog nog eerlijk hier.
 
Bovenaan