Speedronde #104

DeletedUser18987

Guest
morgen met zen allen op MoonGoesUp?
ook al kan iedereen hem ook al alleen aan
farmplezier voor iedereen :D
 

DeletedUser

Guest
hihi ik zie dat iedereen is afgeslacht Gaat ook nooit goed als ik er niet ben xD

ik gistermorgen 100 tabs klaargezet om 5 uur al en gewacht tot de eerst uit sm kwam had 30 edels en kon er nog 50 produceren XD
mja toen om 8uur in alle spoed weg sm ingesteld en weggegaan account onbemand voor een uur. men ww aan Monjatsie gegeven ik zeg doe wat je wilt met men account en wegegaan savonds voor 8uur snel checken voor een vervanger ik ruben pw gegeven en weer weggaan en Ruben ownde sjaak in 1vs 1 hoorde ik en toen hebben ze 5 vs 1 gedaan :)
nja
care.
Ik heb gister Btw definitief besloten Te stoppen Met tw Het is immers tegemakkelijk geworden de lol is er af en Ik vind het maar een zinloos spel geworden. Dus aju paraplu :)
 

DeletedUser

Guest
hihi ik zie dat iedereen is afgeslacht Gaat ook nooit goed als ik er niet ben xD

ik gistermorgen 100 tabs klaargezet om 5 uur al en gewacht tot de eerst uit sm kwam had 30 edels en kon er nog 50 produceren XD
mja toen om 8uur in alle spoed weg sm ingesteld en weggegaan account onbemand voor een uur. men ww aan Monjatsie gegeven ik zeg doe wat je wilt met men account en wegegaan savonds voor 8uur snel checken voor een vervanger ik ruben pw gegeven en weer weggaan en Ruben ownde sjaak in 1vs 1 hoorde ik en toen hebben ze 5 vs 1 gedaan :)
nja
care.
Ik heb gister Btw definitief besloten Te stoppen Met tw Het is immers tegemakkelijk geworden de lol is er af en Ik vind het maar een zinloos spel geworden. Dus aju paraplu :)

Tja sjaak stuurde zijn treintjes ik splitte hij ontkennen toen boem bats bem GANGBANg ftw!
 

DeletedUser

Guest
hij zei dat je ze blockte

Lees wat jeroen zegt. :D

Ik splitte zijn echte en zijn fake treintje.

maar zijn fake treintje kwam voor de echte aan en toen stond er nog os in van de split van het eerste treintje waardoor het 2de treintje doodliep ;)
 

DeletedUser36193

Guest
Lees wat jeroen zegt. :D

Ik splitte zijn echte en zijn fake treintje.

maar zijn fake treintje kwam voor de echte aan en toen stond er nog os in van de split van het eerste treintje waardoor het 2de treintje doodliep ;)

Zoals ik zij:

Fake - Ondersteuning - 1e Clear 1 edel - 1 edel - 1 edel - 1 edel
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik zij:

Fake - Ondersteuning - 1e Clear 1 edel - 1 edel - 1 edel - 1 edel

het was fake treintje.

aangezien jij niet crompende doet ik zal even laten zien.

Fake - Ondersteuning - fake - Ondersteuning fake - fake - Edel - Ondersteuning - Edel - Ondersteuning - edel - edel

Dusja had je het maar eerlijk moeten doen he.

Maar snap best wel dat je bang was hoor :p
 

DeletedUser36193

Guest
het was fake treintje.

aangezien jij niet crompende doet ik zal even laten zien.

Fake - Ondersteuning - fake - Ondersteuning fake - fake - Edel - Ondersteuning - Edel - Ondersteuning - edel - edel

Dusja had je het maar eerlijk moeten doen he.

Maar snap best wel dat je bang was hoor :p

Ik kon de ondersteuning na men 1e clear onmogelijk zien?
Aangezien men 1e clear al meteen doodloop, dus ik weet niet of je alles hebt gesniped, maar 't gaat er wel om dat men 1e clear dood ging, en dat was op voorhand afgesproken dat hij er LEVEND uit moest komen.
Niet het geval dus :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik kon de ondersteuning na men 1e clear onmogelijk zien?
Aangezien men 1e clear al meteen doodloop, dus ik weet niet of je alles hebt gesniped, maar 't gaat er wel om dat men 1e clear dood ging, en dat was op voorhand afgesproken dat hij er LEVEND uit moest komen.
Niet het geval dus :eek:

Het was ook afgesproken maar 4 aanvallen max tegelijk te sturen bood jezelf nog aan.

Bied het dan niet aan als je het toch niet gaat doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij vertellen waarom bij de twtotal seizoensladder alleen Sjaak007 een gouden bekertje heeft?

De overwinningsvoorwaarde was voor de stam. En aangezien SD. won zouden er dus 4 gouden bekertjes moeten worden uitgedeeld bij de seizoensladder
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij vertellen waarom bij de twtotal seizoensladder alleen Sjaak007 een gouden bekertje heeft?

De overwinningsvoorwaarde was voor de stam. En aangezien SD. won zouden er dus 4 gouden bekertjes moeten worden uitgedeeld bij de seizoensladder

Twtotal telt volgens mij altijd personen, die kent geen gedeelde overwinning. Ofwel heb je Bash, ofwel heb je punten. Altijd de top 1 daarvan krijgt de punten. De andere overwinningsvoorwaarden zijn intern, dus voor als er prijzen zijn en voor de eer. Zover ik weet kan twtotal niet meerdere overwinnaars hebben.
 

DeletedUser

Guest
Twtotal telt volgens mij altijd personen, die kent geen gedeelde overwinning. Ofwel heb je Bash, ofwel heb je punten. Altijd de top 1 daarvan krijgt de punten. De andere overwinningsvoorwaarden zijn intern, dus voor als er prijzen zijn en voor de eer. Zover ik weet kan twtotal niet meerdere overwinnaars hebben.
Maar goed ook, want ik wou een kroontje op andere account dan gives xD
spijtig geen pa :(:(
 

DeletedUser

Guest
26 juli 2009Je hebt een waarschuwing ontvangen op Tribal Wars - Forum
19:14reborn jesus


26 juli 2009Je hebt een berisping ontvangen op Tribal Wars - Forum
19:11reborn jesus


26 juli 2009Je hebt een berisping ontvangen op Tribal Wars - Forum
19:10reborn jesus


in 4 min tijd aléluja ^^


@moon

sorry dat ik beetje ver ging was gwn fun :p
Rolf


hetzelfde xD

Zondag


26 juli 2009Je hebt een berisping ontvangen op Tribal Wars - Forum
13:13reborn jesus


26 juli 2009Je hebt een berisping ontvangen op Tribal Wars - Forum
13:09reborn jesus


26 juli 2009Je hebt een berisping ontvangen op Tribal Wars - Forum
13:08reborn jesus
 

DeletedUser

Guest
hetzelfde xD

Zondag


26 juli 2009Je hebt een berisping ontvangen op Tribal Wars - Forum
13:13reborn jesus


26 juli 2009Je hebt een berisping ontvangen op Tribal Wars - Forum
13:09reborn jesus


26 juli 2009Je hebt een berisping ontvangen op Tribal Wars - Forum
13:08reborn jesus
lol 3 bespringingen
heb jij nu ban noob
hoe zit jij op dit accuont dan busted :D
 
Bovenaan