Speedronde #1000 - Special Round

DeletedUser43257

Guest
wat een tyfus speed, alleen maar lag, lag, lag, en nog eens lag!
het was niet spannend, na 18:30 was het beslist, wij zouden winnen... alleen nog hoe?
deff deff deff, overdelen, overedelen, overedelen! Van mij hoeft het niet meer... het idee is leuk?
maar het is eigenlijk gewoonweg kut. wel goed gedaan rob!
Speed 1000, 100PP erbij, en door naar de rest!
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening:

De stammen waren qua spelers en kwaliteiten niet helemaal eerlijk verdeeld.

Ik zat in de skype chat van de stam R.E.D en KinGs, als je de namen vergeleek met elkaar zag je daar veel grotere namen en bekendere speeders.
Het niveau verscheel was te groot, misschien voortaan een beetje letten op hoe het staat met de ervaring van de spelers, zoals op endless kijken.

Mvg

Stoute koos!
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik deze speed gemist heb, deze had ik wel graag mee willen spelen:D
 

DeletedUser

Guest
Een ding heb ik nog wel op deze speed, rang 1 odd :p
Toch nog een redelijk voorbeeld gegeven als leider xd

Getuigd weer dat je non stop defslaafjes gebruikt er zijn wel zoeen 6/7 volle clears op je versleten en je was echt irritant man je had zelf niks gehaald alleen als er dorpje naast je was gedeld snel overedelen vond het echt te triest niveau
 

DeletedUser

Guest
Getuigd weer dat je non stop defslaafjes gebruikt er zijn wel zoeen 6/7 volle clears op je versleten en je was echt irritant man je had zelf niks gehaald alleen als er dorpje naast je was gedeld snel overedelen vond het echt te triest niveau

Hoe weet je dat nou weer. Ben je er bij geweest? Nee. Weet je wat hij allemaal heeft gedaan? Nee. Kap dan met flamen aub. En je mag trouwens weleens wat aan je spelling doen.
 

DeletedUser

Guest
Om tien voor half twaalf, lijkt me sterk. Hij is gewoon raar bezig.
 

DeletedUser

Guest
ik vond deze ronde wel leuk ik vind dat dit meer moet gebeuren in plaats van altijd dezelvde doordeweekse rondes zou ik graag nieuwe rondes hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe weet je dat nou weer. Ben je er bij geweest? Nee. Weet je wat hij allemaal heeft gedaan? Nee. Kap dan met flamen aub. En je mag trouwens weleens wat aan je spelling doen.

Uh ik heb heel veel rapportjes gezien waarin hij weer eens stacked staat ;) en zelf ook clears op hem verloreno dus ja ik weet het wel en nee voor jou ga ik niks aan me spelling doen
 

DeletedUser

Guest
Maar omdat wij hem ondersteunen, zijn we opeens defenceslaafjes. Want dat is wat jij zegt;) Je zegt dit gewoon om een reactie van hem uit te lokken, wat je al vaker hebt gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Getuigd weer dat je non stop defslaafjes gebruikt er zijn wel zoeen 6/7 volle clears op je versleten en je was echt irritant man je had zelf niks gehaald alleen als er dorpje naast je was gedeld snel overedelen vond het echt te triest niveau

Daan jongen, wat probeer je nou te bereiken?
jij begrijpt zelf mag ik hopen ook donders goed dat dit een stammenronde is, waar je probeert de clears en edels van de tegenstander te blocken, ook hier dus.
Bovendien waren wij de enige leider over, dus is het nog logischer dat wij extra beschermt worden want anders zit de stam zonder leider?
Tot 6k punten stond ik amper gestackt (eventjes een half uurtje met 1k speer), maar verder niets. Als we bij jullie de leiders scouten stond er al 8k/8k deff terwijl die leiders pas 4k punten hadden?
Overigens vond ik dat sowieso raar, want Thijs hadden jullie vele malen beter kunnen stacken, maar die lieten jullie zo ongeveer stikken leek het toen Jacco aanviel. :)
 

DeletedUser

Guest
Getuigd weer dat je non stop defslaafjes gebruikt er zijn wel zoeen 6/7 volle clears op je versleten en je was echt irritant man je had zelf niks gehaald alleen als er dorpje naast je was gedeld snel overedelen vond het echt te triest niveau

Ja het is nogal logisch dat ik jullie clears probeer te blocken, dat is nou eenmaal de bedoeling van deze speed. Verder heb ik ook nog 10 treintjes gesniped ofzo + vind je het gek dat ik alleen ging terugedelen? Ik was 2x full nuke verloren omdat ik voor de stam clearde met succes want ik stond lange tijd ruim 1e ODA.
 

DeletedUser60542

Guest
haha was leuke speed, zonder mij had het iets langer geduurt:D

thijs44 lekker teamwork(y)
 
Bovenaan