Speed wereld bug

DeletedUser

Guest
Aanvaller: Veysell1
Dorp: {03} Veysell1 --RED-- (520|477) K45

Aantal: 0 0 15214 0 0 316 0 0 1
Verliezen: 0 0 15214 0 0 316 0 0 1

Verdediger: Lwbunny
Dorp: Creil (512|479) K45

Aantal: 3770 2797 0 1414 0 141 0 0 0
Verliezen: 1847 1370 0 693 0 69 0 0 0

kijk dit komt eruit maar de simulator zei dat ik maar 116 zware cavelerie en 2214 bijlstrijders zou verliezen wat is dit de simulator liegt en dat kost mij een fortuin!!!!
 

DeletedUser

Guest
heb je dat wel ingevuld? Normaal staat dat op 100% in de simulator :)
 

DeletedUser5690

Guest
Lol, enkel bijl, snap je het spelletje niet zo goed?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: Veysell1
Dorp: {03} Veysell1 --RED-- (520|477) K45

Aantal: 0 0 15214 0 0 316 0 0 1
Verliezen: 0 0 15214 0 0 316 0 0 1

Verdediger: Lwbunny
Dorp: Creil (512|479) K45

Aantal: 3770 2797 0 1414 0 141 0 0 0
Verliezen: 1847 1370 0 693 0 69 0 0 0

kijk dit komt eruit maar de simulator zei dat ik maar 116 zware cavelerie en 2214 bijlstrijders zou verliezen wat is dit de simulator liegt en dat kost mij een fortuin!!!!



Als ik mn simu gebruik, dan zet ik altijd geluk op -25% en moraal op dat het is, dan weet je zeker dat het altijd minder kan zijn ;)

Verdere dingen die er tegen kunnen geholpen hebben:
Geluk/ongeluk
Moraal
Muur
Ondersteuning
Tech's
 

DeletedUser

Guest
Lol, enkel bijl, snap je het spelletje niet zo goed?:rolleyes:

Weet meneer de pro niet dat een boerderij vol bijlen sterker is als een boerderij met bijlen & LC? ;)

Natuurlijk neem ik je niet kwalijk dat je dat niet wist immers heb je geen ervaring met aanvalslegers :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Weet meneer de pro niet dat een boerderij vol bijlen sterker is als een boerderij met bijlen & LC? ;)

Natuurlijk neem ik je niet kwalijk dat je dat niet wist immers heb je geen ervaring met aanvalslegers :rolleyes:

En duurt ook dubbel zo lang om te maken :rolleyes: In de tijd dat jij 1 boerderij vol krijgt met puur bijl, heb ik 2 keer een boerderij gevud met bijl-LC. En ik denk toch dat 2 bijl/LC legers sterker zijn dan 1 bijl leger. Ja, dat kost inderdaad meer grondstoffen.

Lekker boeiend!

Waar het om gaat, is dat het dus HANDIGER is, als je een beetje wil groeien, en niet alleen op je luie gat wil zitten en 20k bijl queuen, om bijl + LC te zetten.
 

DeletedUser

Guest
En duurt ook dubbel zo lang om te maken :rolleyes: In de tijd dat jij 1 boerderij vol krijgt met puur bijl, heb ik 2 keer een boerderij gevud met bijl-LC. En ik denk toch dat 2 bijl/LC legers sterker zijn dan 1 bijl leger. Ja, dat kost inderdaad meer grondstoffen.

Lekker boeiend!

Waar het om gaat, is dat het dus HANDIGER is, als je een beetje wil groeien, en niet alleen op je luie gat wil zitten en 20k bijl queuen, om bijl + LC te zetten.

Effectiever had ik het niet over, enkele dorpen puur bijl zijn helemaal niet slecht. Zeker niet als je toch offs over hebt ivm een adelman tekort...
 

DeletedUser

Guest
ik gebruik meestal speciale adeldorpjes
met 4k sp en zw
4 adels en de rest bijl:)
 

DeletedUser

Guest
Weet meneer de pro niet dat een boerderij vol bijlen sterker is als een boerderij met bijlen & LC? ;)

Natuurlijk neem ik je niet kwalijk dat je dat niet wist immers heb je geen ervaring met aanvalslegers :rolleyes:

weet meneer niet, dat het veel effectiever is om lc en bijl te hebben dan alleen bijl? want er staan meestal ook speer EN zwaard in een dorpje?

Natuurlijk neem ik je niet kwalijk dat je dat niet wist immers heb je geen ervaring met aanvalslegers :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
weet meneer niet, dat het veel effectiever is om lc en bijl te hebben dan alleen bijl? want er staan meestal ook speer EN zwaard in een dorpje?

Natuurlijk neem ik je niet kwalijk dat je dat niet wist immers heb je geen ervaring met aanvalslegers :rolleyes:
Je haalt de woorden letterlijk uit mijn mond!
 

DeletedUser

Guest
weet meneer niet, dat het veel effectiever is om lc en bijl te hebben dan alleen bijl? want er staan meestal ook speer EN zwaard in een dorpje?

Natuurlijk neem ik je niet kwalijk dat je dat niet wist immers heb je geen ervaring met aanvalslegers :rolleyes:

Alsnog, reken even na met de simulator, 20k bijl vs 10k/10k levert meer verliezen bij de verdediger als 8k bijl & 3k LC vs 10k/10k.

Dat het bouwen ongeveer 2,5 keer langer duurt hoef je mij niet uit te leggen, soms is het wel fijn om enkele extra sterke legers te hebben. Indien je toch offense genoeg hebt of een adeltekort.

Met die opmerking over geen ervaring met aanvalslegers doelde ik op de verslagen tegenstanders als aanvaller van Dragoncrusher (wereld 5) in verhouding met zijn punten. Een doordenkertje dus ;)

Vooruitdenkend op jullie antwoord: Ja, het is een kwaliteit om goedkoop zoveel dorpen te krijgen! :D
 

DeletedUser7471

Guest
ik zie het al wel je heb dit ingevuld maar komt het uit een verkenning die tegen troepen van de tegen standers als dit zo is is het overduidelijk dat hij veel ondersteuning heeft gehad :eek:anders zou ik het trouwens ook niet weten:confused:
 

DeletedUser974

Guest
En duurt ook dubbel zo lang om te maken :rolleyes: In de tijd dat jij 1 boerderij vol krijgt met puur bijl, heb ik 2 keer een boerderij gevud met bijl-LC. En ik denk toch dat 2 bijl/LC legers sterker zijn dan 1 bijl leger. Ja, dat kost inderdaad meer grondstoffen.

Lekker boeiend!

Waar het om gaat, is dat het dus HANDIGER is, als je een beetje wil groeien, en niet alleen op je luie gat wil zitten en 20k bijl queuen, om bijl + LC te zetten.

Slechte smoes, 't is SPEEDwereld he, dus die 20k bijl zijn zo klaar^^
 

DeletedUser659

Guest
weet meneer niet, dat het veel effectiever is om lc en bijl te hebben dan alleen bijl? want er staan meestal ook speer EN zwaard in een dorpje?

Natuurlijk neem ik je niet kwalijk dat je dat niet wist immers heb je geen ervaring met aanvalslegers :rolleyes:

verder doordenken. stel er zit in een dorp 10k/10k. je valt met 15k bijl aan (voorbeeld) dan is die 10k speer eigelijk al nutteloos, want die is heel erg zwak tegen bijl en bedoelt voor cavalarie die nu dus ontbreekt. verdediger lijdt dus meer verliezen:rolleyes:
 

DeletedUser2487

Guest
verder doordenken. stel er zit in een dorp 10k/10k. je valt met 15k bijl aan (voorbeeld) dan is die 10k speer eigelijk al nutteloos, want die is heel erg zwak tegen bijl en bedoelt voor cavalarie die nu dus ontbreekt. verdediger lijdt dus meer verliezen:rolleyes:

Natuurlijk neemt hij je niet kwalijk dat je dat niet wist immers heb je geen ervaring met aanvalslegers :rolleyes:
 
Bovenaan