Speed Boostdorpen.

DeletedUser17095

Guest
Tijdens mijn ronde aan te vragen ( deze ronde iets te bewerken kreeg ik een fout : Er heeft een fout plaatsgevonden, contacteer a.u.b het team! - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's )

Dus dan maar zo:

Settings:

* Snelheid 350 x 0.5
* geen ridder
* Geen boog/brede boogschutters
* Geen Kerk/Geloof
* Geen moraal
* Wel Vakantievervanging
* Geen boerderijlimiet

De boostdorpen

* Er zullen totaal 8 Boostdorpen spawnen op de kaart ( 2 per continent )
* Boostdorpen zullen een bepaald aantal troepen in zich hebben ( onbekend )
* Boostdorpen hebben een opbouw van: Hq 30 Karz 40 stal 30 Werkplaats 20 Grondstoffen 40/40/40 Boerderij 40 Opslag 40, de rest van de gebouwen hebben de normale waardes.

De Spelers

* 8 Barbarendorpen per speler
* Goudmunten kosten 50% van de normale kosten
* Grondstofproductie x2.5
* Farmen uitgeschakeld

De stam

* Vooraf worden er 4 stammen gemaakt ( hiervoor zijn 4 leiders nodig )
* De stam verlaten is niet mogelijk
* Stammen kunnen andere stammen niet ondersteunen

Het spel

* Ronde start is van maandag tot zondag
* Maandag t/m vrijdag enkel mogelijk te spelen tussen 18h en 22h ( daarna word het spel stilgelegd )
* Zaterdag om 12h gaat de ronde voor de laatste keer open tot 22h ( daarna is het spel afgelopen )

Extra's

* Aanvalsbonus Woensdag tussen 20h en 22h ( Aanvaller vecht 150% sterker dan normaal )
* Aanvalsbonus Zaterdag tussen 16h en 18h ( aanvaller vecht 150% sterker dan normaal )
* De kaart ziet er zo uit: http://prntscr.com/8axhq3 (Een vierkant principe)
* Onbekende start.
---------------

Dit is slechts een voorbeeld voorbeeld, graag jullie inbreng op het forum achterlaten.

Groetjes,

Tom
Are you kidding me, van maandag tot zondag?
Dan zitten anderen te zeiken als er doorweeks een lange ronde is. Hier gaan ze dus ook zeiken.
Het is ook overdreven lang, maar met de speeluren die jij erbij zet is het in principe mogelijk.

Ben toch voorstander van vrijdag-zondag, zonder slaapmodus, zonder vv en met aanvalsbonus.
Bij jou ook dezelfde opmerking, lvl 40 boerderij gaat denk ik teweinig zijn. Als je gewoon zegt hoeveel troepen het dorp moeten bevatten gaat dat duidelijker worden voor Robby.
 

DeletedUser

Guest
Heb de voorlopige speedinstellingen erbij gezet, slaapmodus moet nog aangepast worden.
 

DeletedUser

Guest
http://speed.stolk-it.nl/index.php/view/9203671b78160128b4b86e5101cb437c

#X NLS(Speed boostdorpen)
Snelheid: 325
Start: Vrijdag X 17:00
Einde: Zondag X 21:00

* Startniveau: aangepast.
* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste boostdorpen wint!
* Prijs: De stam met de meeste boostdorpen wint 75 premium punten per speler, als het de stam lukt om alle boostdorpen in handen te krijgen tot het einde van de ronde krijgen zij 30 premium punten per speler extra.

Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, 45% van de normale prijs!
* Barbarendorpen: nee
* Bonusdorpen: Ja, 15 per speler.
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 8500 (snelheid: 50%)

Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.7
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 100 milliseconden
* Fake-limiet: 1% van dorpspunten

Slaapmodus: ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 6 uur
* Maximum slaaptijd: 10 uur
* Minimum wakkertijd: 16 uur
* Maximum wakkertijd: 24 uur

Restricties

* Beginnersbescherming: 100minuten (= 1.40 uur)
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: nee

(!) Tijdens deze ronde zullen er 10 boostdorpen random op de kaart geplaats worden met de volgende gebouwen:

Hoofdgebouw 30
kazerne 35
stal 30
werkplaats 20
adelshoeve 1
smederij 20
verzamelplaats 1
martkplaats 25
houthakkers 40
leemgroeve 40
ijzermijn 40
boederij 45
opslagplaats 45
schuilplaats 10
muur 20

(!)Deze boostdorpen zullen versterkt zijn met een flinke portie deffence!

(!) Elke speler zal starten met het volgende dorp:

hoofdgebouw 20
kazerne 20
stal 15
werkplaats 0
smederij 20
verzamelplaats 1
marktplaats
houthakkers 30
leemgroeve 30
ijzermijn 30
boederij 30
opslagplaats 20
schuilplaats 0
muur 0

(!) Tijdens deze ronde zullen er aanvalsbonus-uren aanwezig zijn. Van 15:00 / 17:00 is de aanvaller 2X zo sterk als de verdediger en om 01:00 / 03:00 ook.
Ben jij nieuw hier ofzo, want ik zie je echt als een trollertje ofzoiets. Als je zulke belachelijke instellingen aangeeft ga dan lekker br. spelen ofzo, daar krijg je genoeg belachelijke speeds met zelfs meer als 15 bb's per speler.
Doe die bb's maar op 7 of 6, misschien zelfs 5 dan zullen mensen het sneller accepteren, btw het start dorp is ook echt raar boer 30? Gs 30????? Je kan beter smid 5 gs 10 en boer 5 doen ofzo
 

DeletedUser

Guest
Ben jij nieuw hier ofzo, want ik zie je echt als een trollertje ofzoiets. Als je zulke belachelijke instellingen aangeeft ga dan lekker br. spelen ofzo, daar krijg je genoeg belachelijke speeds met zelfs meer als 15 bb's per speler.
Doe die bb's maar op 7 of 6, misschien zelfs 5 dan zullen mensen het sneller accepteren, btw het start dorp is ook echt raar boer 30? Gs 30????? Je kan beter smid 5 gs 10 en boer 5 doen ofzo

Wie gaat er nou een 50 uur speed spelen met start +- niv 2? ga lekker ergens anders lopen haten ofzo.. zijn voorlopige instellingen worden nog dingen aangepast :) BOER 30 GS 30 is normaal voor een barb-boost ronde ;) misschien is afgelopen speeds terug kijken stumper.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17095

Guest
Wie gaat er nou een 50 uur speed spelen met start +- niv 2? ga lekker ergens anders lopen haten ofzo.. zijn voorlopige instellingen worden nog dingen aangepast :) BOER 30 GS 30 is normaal voor een barb-boost ronde ;) misschien is afgelopen speeds terug kijken stumper.
Alleen maar negatief commentaar van hem. Trek het je niet aan.

Als oude speedmod vind ik je instellingen OK!
Zoals eerder gezegd, de levels van de boostdorpen zijn belangerijk en je zult hierbij eens met Robby moeten overleggen.
Verder is 15 een klein beetje teveel, mensen gaan minder tijd hebben om onderling te fighten dan barbs te edelen.
Hierbij krijg je 2 opties
1: aantal barbs verminderen ( 10 per speler)
2: edelsysteem aanpassen ( Toestemming met x verlagen zodat je sneller edelt)
3: goudmunten extreem goedkoop maken ( 7 k/munt)


Verder ziet het er goed uit, als ik nog mod was, kreeg je deze ronde ergens in september. Hopelijk stelt robby ook zoiets in.

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
Ik weet zeker dat ik meer ervaring heb dan jij ;-)

Houd toch op gast ik heb bijna elke barb ronde na 2000 en voor 2000 toen ik speelde gewonnen en ik speed wss echt al vele malen langer dan jij....

Btw kirac 7k ? u srs met 2x productie, jij bent echt niet serieus te nemen hoor
 

DeletedUser75798

Guest
Je verkloot je reputatie gewoon, maak het IG waar aub. Het is niet omdat je een barbronde kan winnen (met scripts) dat je goed bent he...
 

DeletedUser63150

Guest

Ik zou zeggen, check jezelf eens ;) : https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?174450-Golden-Awards-actueel&p=5732485&viewfull=1#post5732485


Je hebt gelijk nu al bewezen dat je een noob bent door te zeggen "wat is je twtotal rang", dat zegt namelijk helemaal niks en niemand kijkt er zelfs naar. Het is meer een personal dingetje;)
 

DeletedUser17095

Guest
Bakken geld, hou eens je mond en heb eens beetje respect voor andermans.

Of je nu langer speelt dan hem en pro bent zegt niet dat je ook beter weet wat voor rondes er kunnen ingesteld worden.

In de ogen van de meeste spelers ben je een dikke SUL.
 

DeletedUser75798

Guest
Hoe zwakzinnig kun je zijn man? Hopelijk ben je al ingeschreven om een irl & een internet begeleider te krijgen, want je bent je gewoon aan het belachelijk maken man...
 

DeletedUser

Guest
Hoe zwakzinnig kun je zijn man? Hopelijk ben je al ingeschreven om een irl & een internet begeleider te krijgen, want je bent je gewoon aan het belachelijk maken man...

Zo reageren alle boze mensen die denken een discussie niet te winnen;)
 
Bovenaan