Speed 69 tot 74

DeletedUser15169

Guest
Dacht jij ook maar is na.. :eek:

Edit: Ik ben 2x gestart op StitchXtreme, Ik noem me geen speler van het account, Maar ik val wel soms in.

Trouwens, stamgenoot? wie dan? Moet ik de volgende x weer beter me stammen uitzoeken :X

ik laat jou niet bepalen waarneer ik moet denken. :eek::p
 

DeletedUser1364

Guest
Woohw... julie dwalen steeds meer van het oorspronkel;ijke onderwerp af...:confused:


MTV-2009, je moet een co zoeken die je kent, zoek niet roekeloos op het algemeen forum, maar vraag vrienden die je kent in RL ( als je die hebt:rolleyes: ) of ze niet willen meedoen, als ze dat niet willen vraag het dan in stammenfora of aan spelers op TW die je goed kent.

een co moet je vertrouwen, en niet een onbekende op jouw account laten spelen zonder dat je weet wat ie doet.



MvG, Ysbery
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Woohw... julie dwalen steeds meer van het oorspronkel;ijke onderwerp af...:confused:


MTV-2009, je moet een co zoeken die je kent, zoek niet roekeloos op het algemeen forum, maar vraag vrienden die je kent in RL ( als je die hebt:rolleyes: ) of ze niet willen meedoen, als ze dat niet willen vraag het dan in stammenfora of aan spelers op TW die je goed kent.

een co moet je vertrouwen, en niet een onbekende op jouw account laten spelen zonder dat je weet wat ie doet.



MvG, Ysbery

je kan beter mensen vragen die je kent uit het spel.
vooral als je nog niet volwassene bent, dan vind je niet zo snel een vriend die even s´nachts voor je je oppast.
Daarnaast wil niet iedereen in rl tw´en he :)
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat iedereen doet is zeuren!

Psv0010 : The surgeon (co) + speeds op drollenkoning ---> Genoeg ervaring lijkt me ;)

En wat maakt mij het nou uit wie beter is of niet :eek:

Het gaat om het plezier waarbij een hoge ranking leuk is maar niet nootzakelijk! Je zal mar nummer een worden en daarna een week lang ziek omdat je te lang ben door gegaan terwijl je je niet lekker voelde :p

+ Wat maakt een rang in het verleden uit? kan toeval zijn of geluk het gaat erom wat je op een speed presteer hoeft nieteens je eindranking te zijn. Je zou maar eerste zijn en ziek worden en moeten stoppen :mad:

EDIT



Lol !! Ten eerste is sara een zij! Ten 2e ik weet niet wat jij onder gedist versta maar ik vind niet dat er op dit moment iemand in dit topic wordt gedist.


1e. Ik houd me niet bezig of het een hij of zij is, ik ga er meestal van uit dat het een hij is

2. dat is sarcasme, daarom zet ik roll eyes achter:rolleyes:
 

DeletedUser26053

Guest
Ik zoek nog steeds een CO voor speed 70 tot 74.
Wie wilt moet nu (of morgen) mij pmen, hier of op wereld 11.
Mvg
 
Reactiescore
0
Heb ik al gedaan =)

Marsupilamie , The Fallen Rising Angel , Owhpus( niet echt veel meer ) .nectrillo ;)




Je beste ? ;)
Bang fzo ? :) of speel je met mike op .EndEverAfter. ?

Gadverdamme, wat vies dat jij zegt dat je op OwhPUS heb gespeeld. OwhPUS heb je enkel opgespeeld als yero ff niet kon. Pot de ketel zien verwijten dat hij zwart ziet?

Ik ben OwhPUS, jij niets... hooguit een cry-baby!

Niemand, maar dan ook niemand behoort te zeggen dat ze een OwhPUS speler zijn behalve ik yero me broer en camel.
De rest zijn
2e rangs invallers

voila

Als je me toch probeert te dissen zal ik je hier gaan klappen, en als ik klappen geef ga ik niet missen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser27011

Guest
owhPUS ownt, en ik kan zo goed als alle spelers op het account :eek:.
 

DeletedUser

Guest
blijf even ontopic -,-, maar pm me maar, ik kan je wel helpen met co.
 

DeletedUser

Guest
Gadverdamme, wat vies dat jij zegt dat je op OwhPUS heb gespeeld. OwhPUS heb je enkel opgespeeld als yero ff niet kon. Pot de ketel zien verwijten dat hij zwart ziet?

Ik ben OwhPUS, jij niets... hooguit een cry-baby!

Niemand, maar dan ook niemand behoort te zeggen dat ze een OwhPUS speler zijn behalve ik yero me broer en camel.
De rest zijn

voila

Als je me toch probeert te dissen zal ik je hier gaan klappen, en als ik klappen geef ga ik niet missen

En ik ben een 1e rangs invaller, He Kenny? :D
 

DeletedUser

Guest
kan ik nog iemands co woden:confused: :rolleyes:
voor vandaag en de 2 andere speeds
 

DeletedUser

Guest
Gadverdamme, wat vies dat jij zegt dat je op OwhPUS heb gespeeld. OwhPUS heb je enkel opgespeeld als yero ff niet kon. Pot de ketel zien verwijten dat hij zwart ziet?

Dus: ze heeft wel op OwhPUS gespeeld. + je gebruikt het spreekwoord niet in de goede context, ergo: je lult maar wat.

:)
 

DeletedUser27011

Guest
Dus: ze heeft wel op OwhPUS gespeeld. + je gebruikt het spreekwoord niet in de goede context, ergo: je lult maar wat.

:)

Hm, is het nu omdat ze in INSomnia zit dat je haar gaat beginnen verdedidgen?

Ik vind als iemand enkel een keertje heeft gespeeld als invaller dat hij zich dan geen deel van "owhPUS" mag noemen. Anders was ik deel van vele spelers :eek:.
 

DeletedUser22585

Guest
Nee, ik kende Phoenix* daarvoor al ^^

Het feit blijft gewoon, dat ze teveel opschept over dingen die niet waar zijn, of waar ze amper op heeft gespeeld. Zo kan ik het ook :) Voor derest , vind ik haar niet slecht, maar hoort lang niet bij de top. Vooral niet als ze zon ego blijft houden;)
 

DeletedUser

Guest
heeft er nog iemand een co speler nodig want ik zou graag meedoen ma ik moe juist van 15u tot 15:30 na de kapper:(
 
Bovenaan