speed 30

DeletedUser

Guest
Ik wist van geen Bg's af niemand vond het nodig om mij ervan in te lichten. Nou dan zeg ik achteraf oke ik wil dat het anders gelopen was maar goed dacht dat je het ook wel snapte na mijn uitleg? Alleen waarom begin je er dan nu over? Ik wil het iig geen naaien noemen want zo zie ik het niet maar goed
 

DeletedUser

Guest
Doe nou niet zo pro knul, doe nou niet alsof je bij het spelen van een vierde Speed, je meteen Rang 1 moet zijn / wezen.

Kom op zeg.

Daarbij was mijn hoogste rang - Rang 12, maar aangezien ik geen dorpen meer wilde pakken de laatste 2 uur, liet ik het voor gezien. :)

Hé, dit was mijn 3e speed.

Wel rang 1... :p
 

DeletedUser

Guest
ctje en co


willen jullie mij niet ff bedanken?.. jullie kunne zeggen wat je wilt maar door maar hebben jullie wel gewonnen.. haha
 

DeletedUser

Guest
Je ziet dus dat wij niet zo veel ervaring hebben met de 'backstab' mentaliteit die hier nogal voor komt op de NLS.

Aangezien wij slechts enkele speeds hebben gespeeld.

En ook omdat wij gewoon graag winnen, gingen wij gewoon vol voor de winst. Internen of niet...
 

DeletedUser

Guest
ach ben genoeg 1e geworden ik baal niet om dat ik 3e ben geworden maar omdat ik gebackstabt ben, en ik zie dat nummer 2 balen en dat vindt ik leuk

want als nummer 2 1e werd dan zou je niks over hen horen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik wist van geen Bg's af niemand vond het nodig om mij ervan in te lichten. Nou dan zeg ik achteraf oke ik wil dat het anders gelopen was maar goed dacht dat je het ook wel snapte na mijn uitleg? Alleen waarom begin je er dan nu over? Ik wil het iig geen naaien noemen want zo zie ik het niet maar goed

ctje wist het wel he
 

DeletedUser

Guest
zegt wie ? ..

ik doe niet alsof ik 20x speed heb gewonnen ik wijs hem op zijn fouten ...
jij moet ook niet de stoere man uithangen .

je zegt wel tegen iedereen van moet ik je ook eens ownen maar eigenlijk kan je het niet zonder hulp !
je bent de 1ste in het rijtje om iemand zijn vertrouwen te breken en iemand te bs'en .. dat heb je al meermaals bewezen

dus vooralleer je de grote mond op gaat zetten kan je beter eens kijken naar wat je zelf hebt gedaan ... want als er iemand je aanvalt ga je bij je vriendjes wenen en kan je ze wonder bove wonder altijd overtuigen het voor je op te nemen

ik speel meestal met men vriendjes op 1account en ben aangewezen op mezelf dus ik vraag zelden om hulp .daarbij iemand moet toch backstabben dan doe ik het maar :)
 

DeletedUser

Guest
Je ziet dus dat wij niet zo veel ervaring hebben met de 'backstab' mentaliteit die hier nogal voor komt op de NLS.

Aangezien wij slechts enkele speeds hebben gespeeld.

En ook omdat wij gewoon graag winnen, gingen wij gewoon vol voor de winst. Internen of niet...

ja en we hadden toch ook clears eraan verspild dus dan kunnen we ook niet zeggen nee omdat het internen heet stoppen we er nu mee. Trouwens Quzix had net zo hard geinterd en zodra wij ook wat krijgen is het opeens niet eerlijk meer :S
 

DeletedUser

Guest
ja en we hadden toch ook clears eraan verspild dus dan kunnen we ook niet zeggen nee omdat het internen heet stoppen we er nu mee.

het is niet eens internen, ik was jullie vijand..

maar ik vindt het raar

wrm maken jullie je vijand niet af? ik was ckr nog een problem voor jullie omdat ik dorpen van jou pakte quzix..

en je stamgenoot mag hem dan niet eens afmaken... en dan ben jij gelijk vsna je probleem af... maarja jullie handelen in ego

jullie wouden zelfs met elkaar fusie omdat ik 1e stond :S...

jaja dat zei crea en ctje...

---------------------------------
ik handel in stam heb voor me stamgenoot op de 1e dag, toen ik 20e stond 2 dorpen voor hem gecleant. terwijl ik 1 aanvals leger had, zouden julllie denk niet doen.

killerkenet jij je mond hier houden jij speelt hier niet.
 

DeletedUser

Guest
wie wilden precies een fusie?

Ik heb zelf nooit willen fuseren :/
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik zal vragen of crea of C gespreksgeschiedenis bewaart van het groepsgesprek, daar zaten we te lachen hoe jullie er in trapten dat wij wouden "fuseren"

hmm ik volgde het niet hellemaal maar ik dacht juist dat the king sin en zijn stamgenoot (die de hele zondat in sleep mode was) gingen fuseren. Maar van een serieuze fusie is idd nooit sprake geweest
 

DeletedUser7025

Guest
M
Hier zie ik zoveel fouten in dat ik er tegen opzie om hieraan te beginnen maar soit, ik hou het kort:

Er werd meteen een afspraak gemaakt: 110K internen, tot 1.830K en dan gingen we beide een ander target zoeken: ik ging erover, bij 1.836K was ik gestopt (er liep nog een treintje op Berreke) en dan zocht ik een ander target (siedost & kingyoda). Dus 400k geinternd? Ik denk het niet. Hoe verklaar je dan dat onze verslagen tegenstanders als aanvaller zo goed als gelijk waren?

En jij had geen 20 dorpen en wij 4. Want toen ik je ernaar vroeg op msn zei jij dat jij er 18 had en wij 14. Nog een leugen dus.

Dat ik op het einde van stam ben verandert heb ik mijn redenen voor, ik denk niet dat ik alles nog eens moet opsommen voor je, je zal het zelf wel weten.
Noem je dit backstabben? Zo lijkt het ook, dat is het misschien ook, maar dan staan we nu tenminste gelijk he. :)

Onze verslagen tegenstanders stonden voor de aanval op Berreke op 560k en die van jullie op 970k. Zoals Gimly al zei hebben jullie veel pech gehad in het begin en veel verloren en wij hebben juist goed gefaked en weinig verloren. Dit is terug gebracht tot volgens mij 100k verschil? En hoezo 400k geinternt, ik denk het niet? Je hebt wel degelijk veel geinternt, zeker 350k. Je hebt in het totaal 43 dorpen van Berreke en daarvan heb je voor 4 dorpen moeite gedaan. Is dus 39 dorpen met een puntenaantal meer dan 10k dus wel degelijk 400k. Dus hier zit je fout

Verder Gertjan hadden wij die afspraak maar na die afspraak zijn er nog 3 dorpen genobelt, was dit niet gebeurd was Quzix rang 1 geworden. Verder nog 3 omdat toen je op 1.836 stond je op eens op 1.866 kwam en ik vroeg aan Gimly hoe dit kon en hij zei dat er nog 3 treinen liepen. Dus hier zit je weer fout.

Verder had ik er wel 20 en jij 4, ik begon het msn gesprek met jou over dat jullie de dorpen van Berreke mochten internen en dat ik er 20 had genobelt en jullie nu op 14 stonden. Hier zit je alweer fout. Dus terwijl jullie al bezig waren met internen.


@ King of the game: Lol dorpen leegzetten en tegen Zombietje zeggen dat ze leeg staan noem ik eigenlijk wel internen. Meningen verschillen misschien :p Maar denk dat jij een beetje een rare mening hebt.

Het klopt trouwens dat jullie 9 dorpen van ons hebt gepakt, maar ons aantal was ook niet op 20 blijven staan, wij hebben 35 dorpen van jullie gepakt.
 
Bovenaan