[Inschrijftopic] Speed #30; Yankee60 Zondag 2 Juli

DeletedUser

Guest
Weerwolven van Wakkerdam
(door: Yankee)
Omdat ik al lang geen potje meer geleid heb, hierbij dan maar een host, 2 juli, speed :D

Standaard potje. Regels zijn simpel.
Instellingen

Aantal spelers: zoveel mogelijk, minimaal 10
Klaagmuur: Nee.
Deadlines: Iedere 20 minuten, nieuwe deadline wordt na iedere Lynch aangekondigd.
Enzovoort. Deze deadlines worden aangehouden, zolang er geen grote vertraging is wat betreft de uitslag van een Lynch. De spelleiding zal expliciet vermelden wanneer het tijdstip van een deadline veranderd wordt.
Speciale Rollen naar: Yankee60 (in een privebericht op skype)
Lunch naar: Yankee60 (in privebericht op skype)
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. (gelieve DUIDELIJK bovenaan óf onderaan een bericht te plaatsen. NIET in tekstregels plaatsen) Stem wijzigen: Tigor-> Jenskeuh
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar bij gelijkspel is de stem doorslaggevend.
BM stem: BLAUW DIKGEDRUKT (gelieve DUIDELIJK bovenaan óf onderaan een bericht te plaatsen. NIET in tekstregels plaatsen) in het SPEEL-topic. Stem wijzigen: Tigor -> Jenskeuh
Je mag niet op jezelf stemmen!
Verhaaltjes: Neen
Netwerken/Claimen: Uit/Aan

Mogelijke Rollen

Goedjes

Burger
Dit is een normale bewoner van Wakkerdam. Hij heeft geen speciale krachten.

Heks
Dit is een bewoner van wakkerdam, maar met 2 elixers.
1. Levens Elixer
Gaat de lunch tegen in het algemeen, mag 1x gebruikt worden.
2. Dood Elixer
Dit drankje kan iemand bijvermoorden, naast de lynch/lunch dus. Mag 1x gebruikt worden.

Jager
Is een bewoner met een wapen, vlak voor hij sterft (maakt niet uit hoe) zal hij zijn laatste adem gebruiken om een kogel te schieten.

Beul
Mag op een moment naar keuze een spelersnaam insturen naar de spelleiding, de ingestuurde naam zal sterven aan de beulactie. Beulactie is een dagactie en is dus direct van kracht na insturen. De actie zal in het topic komen te staan als ‘’beulactie’’. De beul zal hierbij bekendgemaakt worden. Mag 1x gebruikt worden.

Slechtjes

Wolf
- Een wolf zonder extra krachten.
- Weerwolven lunchen elke nacht een persoon om de wolven te laten winnen.
- Als alle weerwolven sterven en er alleen hulpjes over zijn, winnen de goedjes.
- De wolven mogen met elkaar overleggen.

Burgemeester (afkorting: BM):
- Wordt op dag 1 democratisch gekozen.
- De stem van de burgemeester telt niet dubbel.
- Bij gelijkspel is de stem van de burgemeester wel doorslaggevend.
- Kiest na zijn dood zijn opvolger.



Dag & Nacht Volgorde:

Overdag:
Lynch

Nacht:


Lunch

Jagersactie: wanneer hij sterft.
Cupido: voor de eerste lynch.

Overige Informatie:

- De ronde zal Zondag 2 Juli om 20:00/21:00 uur van start gaan!, de ronde zal één à twee uur in beslag nemen. De rollen zullen 10 minuten van tevoren verdeeld worden, zorg dus dat je iets eerder aanwezig bent.
- Het spel wordt op het forum gespeeld.
- De goedjes winnen wanneer alle slechtjes dood zijn. De slechtjes winnen bij een gelijk aantal goedjes/slechtjes of bij een meerderheid!
- Inschrijven volgens de gebruikelijke methode, dus..:

1.....
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Enzovoort..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Ik kan denk ik wel, weet ik nog niet zeker. Beter gooi je er wel wat speciaaltjes in, want met speeds is het sowieso ontiegelijk moeilijk om wolfjes te vangen.
 

DeletedUser

Guest
Zal er wel wat speciaaltjes ingooien dan. Op request van Gijs.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik word als enige verkeerd getagt. Dus ik sla deze over, gewoon pure discriminatie omdat ik een hamster ben tussen al die katachtige.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik kan sowieso nooit in het weekend. Maak laatste tijd nogal veel overuren in de weekenden.
 

DeletedUser66129

Guest
Het word steeds erger. Nu ook al zeggen dat ik inactief ben. Moet niet gekker worden..
 

DeletedUser

Guest
Oké, nu ga ik ingrijpen.

FF Serieus houden AUB

1. Gamebreaker
2. HeresBucksKillMe
 

DeletedUser17472

Guest
Ik kan sowieso nooit in het weekend. Maak laatste tijd nogal veel overuren in de weekenden.

Ik word niet eens getagged, dus ik zal me ook nooit inschrijven voor dit potje.

Ik dacht 'jij wordt nog getagd, ik niet'. Net wat Minoor dus zegt. Gelukkig krijg ik van ieder nieuw topic een mail, dus ik had het al wel gelezen :)

Maar Yankee, ik heb hem wel voor je gepind is de wvw chat. Of ik meedoe beslis ik zondagavond pas. Ligt eraan hoe ik me voel.
 
Bovenaan