Speed 17

DeletedUser15483

Guest
Ik doe ook mee , maar dan heb ik een co nodig voor s'nachts.
Vorige keer was ik goed bezig maar restart en tja s'nachts hé...
Moest iemand zin hebben om co met me te zijn , pm me hier.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog beschikbaar als co, maar ik waarschuw je...
Ik ben n00b... ;)

Dus wie wil?
 

DeletedUser

Guest
edit: enkel de top 10 spelers van de beste stam krijgen 5 pa punten.

mvg
Duckje

En als er nou een stam eerste wordt die maar 2 leden heeft? Worden dan de te winnen 50 punten verdeelt over 2 leden :p :cool:?
 

DeletedUser

Guest
En als er nou een stam eerste wordt die maar 2 leden heeft? Worden dan de te winnen 50 punten verdeelt over 2 leden :p :cool:?

denk dat ze beide 5 krijgen en de rest kan tw team achterhouden :p
wat denk jij hoeveel er ge bsed word als 2 leden ieder 25 punten krijgen anders..
 

DeletedUser

Guest
ik doe ook mee
horsie.gif


nu nog spelers voor een stam zoeken :D

thx duckje voor deze instellingen
cvety.gif
welke stam
ga je maken en iok zal dan is nakijken wie er in
komt okj
 

DeletedUser

Guest
Laten we een ding afspreken..
ik own!
En degene die beter is komt in mijn stam!:cool:
 

DeletedUser657

Guest
ik kom ook met mijn stam! grotendeels hoop 7 leden van Re.!
 

DeletedUser

Guest
Ik ook met de mijne... heel MEGA zal er weer zijn (uh nee) xD

Zoekt nog steeds co's...lalalalala
 

DeletedUser

Guest
tijd om nog eens samen een speed te domineren fminside. the s zal meedoen ^^

Aangezien Re. weer mee gaat doen, zal ik me ook maar bij de anti-re. voegen.. vindt t nog steeds jammer van Nls13 dat re. daar als winnaar staat.. :p
 

DeletedUser657

Guest
Aangezien Re. weer mee gaat doen, zal ik me ook maar bij de anti-re. voegen.. vindt t nog steeds jammer van Nls13 dat re. daar als winnaar staat.. :p

anti-Re????

volgens mij backstabt iedereen elkaar dus kan niet echt van een verbond spreken bij de anti-Re???

ik heb nu zelf anti-Re spelers die in mijn team gaan spelen. ik speel hier alleen maar om die f*cking backstabbers een lesje te leren. zolang er gebacktstabt en onderaardige gespeeld woord zal ik terug komen om te ownen!
 

DeletedUser

Guest
anti-Re????

volgens mij backstabt iedereen elkaar dus kan niet echt van een verbond spreken bij de anti-Re???

ik heb nu zelf anti-Re spelers die in mijn team gaan spelen. ik speel hier alleen maar om die f*cking backstabbers een lesje te leren. zolang er gebacktstabt en onderaardige gespeeld woord zal ik terug komen om te ownen!

Laten we dan stiekem hopen dat we blijven backstabben dan blijven de speeds een stuk spannender met jullie erbij ;)
 

DeletedUser657

Guest
Laten we dan stiekem hopen dat we blijven backstabben dan blijven de speeds een stuk spannender met jullie erbij ;)

spannender elke keer als Re. volledige speelde was er geen spanning enige wat er was is Nymfomaan die pro is!
 
Bovenaan