Speed 17

DeletedUser7025

Guest
Update: Mijn co had zich niet verslapen maar zijn pc werd om 4 uur 's nachts vergrendelt ;) Hij is dus zeker geen slaapkop !
 

DeletedUser7025

Guest
onder welke naam heb jij gespeeld gehaktbal8?

GIANTS, constant rang 1 en als ik of mijn co gewoon kon spelen stonden we daar nog ;)

NUKE heeft erg veel geluk gehad deze speed omdat Sonkyboy pc problems had, gertjan geblockt is en mijn co's pc vergrendelt is. Anders was Spoonk gewoon winnaar van de speed en GIANTS rang 1.
 

DeletedUser7025

Guest
nu zijn de van re. of Spoonk wel allemaal zéér stil he ^^

Hoezo ik praat nog de heletijd? Jullie hebben echt niet geownt hoor, je mag de moderators, de internetprovider en de moeder van mijn co een bosje bloemen sturen. Dankzij hen heb je gewonnen anders was je geownt.
 

DeletedUser

Guest
nu zijn de van re. of Spoonk wel allemaal zéér stil he ^^

Het enige wat je kan zeggen is dat er teveel factoren waren die tegen werkten, maar we ownde de speed gewoon, ondanks de meeste tegenslagen...

Hoezo ik praat nog de heletijd? Jullie hebben echt niet geownt hoor, je mag de moderators, de internetprovider en de moeder van mijn co een bosje bloemen sturen. Dankzij hen heb je gewonnen anders was je geownt.

Amen, broeder...
 

DeletedUser3860

Guest
GIANTS, constant rang 1 en als ik of mijn co gewoon kon spelen stonden we daar nog ;)

NUKE heeft erg veel geluk gehad deze speed omdat Sonkyboy pc problems had, gertjan geblockt is en mijn co's pc vergrendelt is. Anders was Spoonk gewoon winnaar van de speed en GIANTS rang 1.

Dat Spoonk zou winnen is logisch. Dat GIANTS als nummer 1 ging eindigen is voor discussie vatbaar :p Toen we beiden (GIANTS & Gertjan007) in slaapmodus gingen was er maar een verschil van 9K punten
 

DeletedUser

Guest
wanneer is speed 18 eigenlijk? nog niets van aankondigingen gezien :mad:
 

DeletedUser

Guest
Wat een gezeur van mensen die verloren hebben en nu met allerlei kulverhalen komen dat ze eigenlijk wel gewonnen zouden hebben.

Als je echt zo geweldig bent had je nu 5PA punten gehad.

Zo, en ik ga zometeen mijn gewonnen PA punten eens iznetten :)
 
Reactiescore
2.490
punten zijn uitgedeeld :)

Speed 18 komt eraan ;)
 

DeletedUser3860

Guest
Wat een gezeur van mensen die verloren hebben en nu met allerlei kulverhalen komen dat ze eigenlijk wel gewonnen zouden hebben.

Als je echt zo geweldig bent had je nu 5PA punten gehad.

Zo, en ik ga zometeen mijn gewonnen PA punten eens iznetten :)

Onder welke naam speel je op nls18?
Dan kan je zeggen dat je eigenlijk wel gewonnen zou hebben als ik niet meedeed
 

DeletedUser3057

Guest
Haha en gewoon een Spoonk lid z'n stam heeft gewonnen. En jij gaat naar huis met 0 pa :) Owned :)

lol :D
Waarom speelde mijn co nie verder :D

Mjah :p Geen SPEEDs meer met hem dus xD
Hy heeft nog geen 12uren willen spelen :p en vandaag ook al nie xD

Mjah :D sta ik gezellig als eerste van [G.A.]
Hoe ik uiteindelijk daar ben gekomen :confused: geen idee
als je inactief bent kan je moeilijk van stam veranderen :s

=> co geef is uitleg :D:p
 
Bovenaan