Speed 17

DeletedUser

Guest
Je bent daar gekomen door mensen te edelen:D

Je bent uit Spoonk gegaan omdat niemand meer daar iets in betekende:cool:.

P.S:Bedankt voor die Nuke's te edelen:rolleyes:
 

DeletedUser7025

Guest
hihihi :)
Wil je ff kiroi senko vragen naar de details voor je iets zegt :):D

Is wel grappig dat je dit nu zegt :)

Ik zou maar oppassen wat je zegt. Als jij 5 pa punten hebt gewonnen, had je een dual-account namelijk :) Duckje kun je hiermee aan het werk gaan?
 

DeletedUser8932

Guest
Ik heb PA gewonnen vind da weer mooi gedaan van mezelf aangezien ik geen co's had.

En de top 10 ( allemaal spelers die veel tijd er in hebben gestoken) hebben de pa verdiend.


En ja er zat toch nog een re. lid tussen
 

DeletedUser

Guest
ik had snel uit kunnen groeien, jammer dat een speler op W1 me pas zaterdag OCHTEND (1:30) 5 premium punten gaf, waarmee ik mee kon doen :(
 

DeletedUser

Guest
bedankt iedereen vond dit een leuke speedwereld ook al was de grafic wat uit de mode

ook bedankt voor spoonk om er een leuke en spannende strijd van te maken

en vooral bedankt Tekstylez voor de samenwerking
ik speelde dus ook op het account van nero123

BTW wie ben jij nu in de gewone werelden?
 

DeletedUser16023

Guest
ik heb ook 5 PA punten gewonnen^^ alleen mn co kon het laatste uur niet meer waardoor ik wel eens hoger had kunnen staan. ook werdt ik geband door een mod en deed ik een supportaanvraag en toen die na een uur beantwoord was bleek toch dat ik gelijk had:mad: en kon ik weer verder spelen
al met al was het een leuke speed en nuke was eiegenlijk de stam die had gewonnnen maar de leider met maar 1000 punten had een beetje capsones waardoor we toch maar een nieuwe stam begonnen:)
 

DeletedUser

Guest
bedankt iedereen vond dit een leuke speedwereld ook al was de grafic wat uit de mode

ook bedankt voor spoonk om er een leuke en spannende strijd van te maken

en vooral bedankt Tekstylez voor de samenwerking
ik speelde dus ook op het account van nero123

BTW wie ben jij nu in de gewone werelden?

Tekstylez w8 ;)
 
Bovenaan