Speed 15

DeletedUser

Guest
Hou je moel eens pikkie. Volgens mijn moet je nog schaamhaar krijgen tot die tijd je moel eens houden beetje internen en dan winnen goed hoor!
BLA BLA BLA BLA alles wat ik bij jou zie je bent noob en elke noob kon in jouw positie winnen! nou goed hooor! je bent pro! ga maar op w7 spelen dan pwnd ik je wel ff of w9 mag ook! EXiRE for life untill the we kill all those noob bitches...

Maarja jij bent te dom en te achterlijk om dit te snapen dus nu in het 'blabla'
JE HEBT ALLES GEINTERND HEBT NIKS GEOWND EN BENT GEWOON EEN NOOB.

Zo laatste woorden aan vuilgemaakt... hopelijk kom ik je nooit in het echt tegen...

begin je daar weer over te zeiken wat een baby ben jij zeg zoals je weet word er bijna elke speed gewonnen door interning en dan zie ik je bijna nooi en ik kan je zeggen dat harmck een goede spelers is zo goed zul je nooit worden je bent vast jaloers maar dat heb je wel vaker met kleine babytjes die geen aandacht krijgen he
 

DeletedUser12324

Guest
zeur nou niet zo jongens, ik heb de speed gewoon al gewonnen voordat jullie allemaal een herkansing kregen met het herstarten van de wereld.

:D:)
 

DeletedUser

Guest
ohw nee hehe ik doel die speedtoen er maar 6stammen waren toen ik al me troepen op je loosde zodat die cedric ofzo je kon pakken XD
 

DeletedUser

Guest
ohw nee hehe ik doel die speedtoen er maar 6stammen waren toen ik al me troepen op je loosde zodat die cedric ofzo je kon pakken XD

ooh deze speed:

8 monji [VD] 232.468 26
9 FULguration -L- 223.409 26
10 killerkenneth1 [NR] 216.694 29

Noob en jij bent 3e geworden, ik was nog beter
 

DeletedUser

Guest
ooh deze speed:

8 monji [VD] 232.468 26
9 FULguration -L- 223.409 26
10 killerkenneth1 [NR] 216.694 29

Noob en jij bent 3e geworden, ik was nog beter

die ja ;) toen wij samenspeelde ;)
lol ik was hoger dan jou geranked ma kwas al 12uur voor hij eindigde in slaap wegens werk dus ;)
 

DeletedUser

Guest
die ja ;) toen wij samenspeelde ;)
lol ik was hoger dan jou geranked ma kwas al 12uur voor hij eindigde in slaap wegens werk dus ;)

Ik moest laatste dag werken van 8 tot 4 en mijn slaapmode was na 9 klaar en dan zou mijn broer het wel ff afmaken zei die..

toen ik terug kwam was ik iets van 100K kwijt,

bijna alledorpen leeg..
gs-en vol en me broer in zijn bed.

"huh ohja ik moest je speed doen he"
 

DeletedUser

Guest
Ik moest laatste dag werken van 8 tot 4 en mijn slaapmode was na 9 klaar en dan zou mijn broer het wel ff afmaken zei die..

toen ik terug kwam was ik iets van 100K kwijt,

bijna alledorpen leeg..
gs-en vol en me broer in zijn bed.

"huh ohja ik moest je speed doen he"

kut voor jouw :p hahah beide hetzelfde probleem zon beetje :p
 

DeletedUser12324

Guest
ohw nee hehe ik doel die speedtoen er maar 6stammen waren toen ik al me troepen op je loosde zodat die cedric ofzo je kon pakken XD

ohw je bedoelt de speed dat ik me 10 uur voor het einde liet internen omdat ik weg moest? ik kan me van een troependump niets meer herrinneren, maar ik kreeg toen wel meerdere dumps op me. onder andere van monji, een van de slechtste spelers van de complete speed. stuurde samen met 5 andere (totale grote 3x zo groot als ik) en wisten gezamelijk 2 dorpen te krijgen, waarvan ik dr 1 direct terugedelde.

@monji, de enige reden dat je 8e was is dat je ver van fmcedric aflag en dat de rest van de sterke spelers in je stam zaten.
 

DeletedUser

Guest
ohw je bedoelt de speed dat ik me 10 uur voor het einde liet internen omdat ik weg moest? ik kan me van een troependump niets meer herrinneren, maar ik kreeg toen wel meerdere dumps op me. onder andere van monji, een van de slechtste spelers van de complete speed. stuurde samen met 5 andere (totale grote 3x zo groot als ik) en wisten gezamelijk 2 dorpen te krijgen, waarvan ik dr 1 direct terugedelde.

@monji, de enige reden dat je 8e was is dat je ver van fmcedric aflag en dat de rest van de sterke spelers in je stam zaten.

True:)

maar ik lag naast fmcedric.
en zoals ik zei was een van mijn eerste speeds:p
hij had 5 dorpen gepakt ofzo en toen zei die dat ie mij met rust liet ;)
 

DeletedUser12324

Guest
True:)

maar ik lag naast fmcedric.
en zoals ik zei was een van mijn eerste speeds:p
hij had 5 dorpen gepakt ofzo en toen zei die dat ie mij met rust liet ;)

je lag niet naast hem... ik lag er nog tussenin, net als ultraspeedplayer (senna).
 

DeletedUser

Guest
ohw je bedoelt de speed dat ik me 10 uur voor het einde liet internen omdat ik weg moest? ik kan me van een troependump niets meer herrinneren, maar ik kreeg toen wel meerdere dumps op me. onder andere van monji, een van de slechtste spelers van de complete speed. stuurde samen met 5 andere (totale grote 3x zo groot als ik) en wisten gezamelijk 2 dorpen te krijgen, waarvan ik dr 1 direct terugedelde.

@monji, de enige reden dat je 8e was is dat je ver van fmcedric aflag en dat de rest van de sterke spelers in je stam zaten.

ik alleen al had er 2 van de rest weet ik niet ma ik ging toen direct in slaap dus ge kutn niks hebbe gepakt :p
 

DeletedUser

Guest
Het begint er sterk op te lijken dat je nu over jezelf praat... en over je maatjes

Zoals gezegt we are the NOOBS :d:d:d

WE HEBBEN ALLES GEINTERNED HOLADIO HOLADIEE

YOEPIEEE :d:d


TOPIC CLOSE PLEAZZ ;) de kleine kinderen kunne er niet meer tegen

Kleine kinders? ik heb mee skill in me pik zitten dan jij in je heel lichaam...
Ga maar lekker opstap na je werk :') ik ga wel elke dag op stap....
 
Bovenaan