spammers topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15860

Guest
ik wil eens kijken wie nou zich zelf als spammer omschrijft!!!!!!!:confused:!!!!!!!

dus reageer hier als je vind dat jij een spammer bent!!

nu king123456789 is de absolute nummer 1 daar is geen twijfel over mogelijk kijk maar naar de poll in een ander topic.

mohniels is zeker nummer 2 maar ook hij is een spammer. dat staat vast
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15860

Guest
ikke vind van niet het is zelfs help vol voor de forum admins

want dan weten ze wie van zich zelf denk dat hij een spammer is misschien in de toekomst handig
 

DeletedUser

Guest
geef deze mensen gewoon een ingame perm ban als ze spelen... dit is zo kinderachtig...:rolleyes:
 

DeletedUser15860

Guest
hahahahahahaha

jij bent gewoon bang voor king daarom zeg je dat :cool:
 

DeletedUser15860

Guest
ik moet hier maar eens wat vaker gaan komen :):D
best grappig hier hoor een beetje spammen zo af en toe
 

DeletedUser15860

Guest
ja misschien nog een paar dagen of wat weken wie weet het. ik in ieder geval niet.

maar als king aanvalt mag je best bang zijn want king heeft tijd over

je bent niks vergeleken met mij of met king :)

dat heb ik nooit gesuggereerd. of praat ik nu te moeilijk?? ik heb er niet zo veel tijd voor als jullie en begin net dus ja moet nog wat leren :p
 
Reactiescore
1.736
ja misschien nog een paar dagen of wat weken wie weet het. ik in ieder geval niet.

maar als king aanvalt mag je best bang zijn want king heeft tijd over



dat heb ik nooit gesuggereerd. of praat ik nu te moeilijk?? ik heb er niet zo veel tijd voor als jullie en begin net dus ja moet nog wat leren :p

duurt jaren hoor om het zelfde niveau als ons 2 te halen ;) ronny en christine zijn hard op weg. ploxie volgt ons op de voet maar wij 2 zijn het hoogst :).

king is kingder spammers MOH is master der spammers :) plox is fox der spammers.


maar als jij zo door gaat kan je een weekje niet spammen :p alleen op jullie stamfora alleen is antispam en nas-t daar niet blij mee. waren ze nooit blij mee als ik het dee :(
 

DeletedUser15860

Guest
inderdaad dat zou wel eens kunnen kloppen.

ik kan snel leren. maar het zou sneller zijn als ik meer tijd had

daar spam ik niet daarom ga ik het nu hier doen
 

DeletedUser

Guest
Wat is dat nouw weer ??

Ik heb het topic niet ge-opent ik heb 1x gereageerd en ik moet een eeuwige ban krijgen ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan