Spamkoning(in) W18

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Welke forum poster denkt dat hij alles weet? Ik, duidelijk^^

De rest krepox.

Het is btw wel meest domme poster..
Ik vindt het altijd hilarisch als mensen het hebben over intelligentie e.d en dan falen..

De grootste hypocrisie die ik in tijden gezien heb:eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Welke forum poster denkt dat hij alles weet? Ik, duidelijk^^

De rest krepox.



De grootste hypocrisie die ik in tijden gezien heb:eek:
Edit:

Ergste noob : KingRingo
Ergste spammer : kingcijfer
Domste spammer : Krepox
Minst gewadeerde spammer : King cijfer
Minst gewadeerd over alles : krepox

Ongeveer algemeen wat je leest nu...
Damn, word ik nu slecht gerate door de topspelers van wereld 18?! :( fuck.. :(:(:(
Welke forum poster denkt dat hij alles weet? => krepox (hij weet wel veel )
Ik denk dat ik ook wel meer weet als 95% hier hoor kippetje.. :D
Wie brengt de meest niet-zinvolle info aan de topics? twijfel geval:D

Welke forum poster denkt dat hij alles weet? Calbero

Wie is de meest arrogante topic poster? Krepox

Welke forum poster wordt het minst gewaardeerd ? twijfel geval :D

Welke topic poster moet gelijk van W18 verbannen worden? Krepox
Omdat ik |P|'ers belachelijk maak? Zoals ik al zei, bij sommige is het meer als terecht om ze 'groentjes/noob' te noemen, jij bent hier ook een voorbeeld van. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is gewoon weer onzin.

Fatsoenlijk denken heeft totaal niks te maken met je ingame ranking.

Volgens mij voer jij ook gewoon zo discussies in het echt. Je grijpt gewoon terug op tw als je het niet aan kan: "ik sta top 10 op tribalwars hoe hoog sta jij ??? O jij speelt het niet haha noob dan heb ik gelijk"
 

DeletedUser3435

Guest
Het is gewoon weer onzin.

Fatsoenlijk denken heeft totaal niks te maken met je ingame ranking.

Volgens mij voer jij ook gewoon zo discussies in het echt. Je grijpt gewoon terug op tw ik sta top 10 op tribalwars hoe hoog sta jij ??? O jij speelt het niet haha noob dan heb ik gelijk
Zoals ik al eens zei, gaan we ons IRL vergelijken? Eens kijken wie er afgaat als een gieter? :)
 

DeletedUser

Guest
neuh is voor mij totaal onnodig.

Ik snap dat jij je wilt bewijzen en overal de beste in wilt zijn maar is voor mij totaal niet nodig. Het is voor mij een spelletje en van mij hoeft rl er niet bij te halen.

Ik heb het vorige post wel gedaan dat was mischien fout van mij maar het diende slechts als voorbeeld dat je elke mening af doet van : Jij zit niet in de top 100 dus jij mag niks zeggen.
 

DeletedUser3435

Guest
neuh is voor mij totaal onnodig.

Ik snap dat jij je wilt bewijzen en overal de beste in wilt zijn maar is voor mij totaal niet nodig. Het is voor mij een spelletje en van mij hoeft rl er niet bij te halen.

Ik heb het vorige post wel gedaan dat was mischien fout van mij maar het diende slechts als voorbeeld dat je elke mening af doet van : Jij zit niet in de top 100 dus jij mag niks zeggen.
'Het diende slechts'? Nee, als je er de volgende keer over begint mag je hier een foto posten.. :) Ik haal IRL er niet bij, omdat dat gewoon zielig is, dit spel heeft helemaal niks te maken met IRL.
 

DeletedUser

Guest
En daarom moet ik wel een foto erbij plaatsen ??

Vlieg een eindje weg sukkeltje ;)

je doet niks anders dan mensen uit schelden en te beledigen.

Dit was slechts illustratief voor jou denkwijze meer niet.

En ja ik gebruik nu ook een scheldwoord maar dat heb ik vast van jou overgenomen het is vast besmettelijk... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat een k*t topic.. Gewoon weer elkaar afzeiken en iedereen die tegen Krepox begint. ( Of het nu terecht is of onterecht maakt niet uit.. )

IB4L..
 

DeletedUser

Guest
Maar dat was over het feit dat iedereen altijd tegen Krepox zeikt. :)

Waarom is dat dan terecht, en bij Krepox niet? Krepox is terecht arrogant en verder irritant, king is alleen irritant. Lijkt me min of meer gelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan