SoS vs Magna

DeletedUser

Guest
maarja wat heeft SOS in k33 te zoeken.. ze doen daar zo ver ik weet amper/ niks nja ze doen wel wat ze krimpen langzaam
 

DeletedUser

Guest
jullie hebben beide gelijk

wij wouden de stoppende speler niet in BRon en daarom BR-ANS en die dient inderdaad als internstam

Wilden, wouden zijn bossen..
(enige spelfout die ik uit mijn hoofd ken^^)


en @ jim:
Tough guy, je pakt dorpen van faby en van eth, beide al bijna een jaar inactief:)

en als je dan toch zo wilt beginnen: vraag ik me überhaupt af wat Magna nog in C24 te zoeken heeft...
 

DeletedUser

Guest
een jaar is weer ovedreven.. en he er zit alsnog een VV op de acc's die deffen en ik lig te ver van andere sos leden maar daar komt al beetje verandering in en over c24 ga ik niet
 

DeletedUser11676

Guest
Wilden, wouden zijn bossen..
(enige spelfout die ik uit mijn hoofd ken^^)


en @ jim:
Tough guy, je pakt dorpen van faby en van eth, beide al bijna een jaar inactief:)

en als je dan toch zo wilt beginnen: vraag ik me überhaupt af wat Magna nog in C24 te zoeken heeft...

Dat duurt ook niet zo lang meer. Nu KoZmo weg is is het al onderhand verloren.. Maar ja ik kan ook ongelijk hebben.
 

DeletedUser

Guest
Geen zin meer in dit te verslavende nergens voor dienende spel:)

een jaar is weer ovedreven.. en he er zit alsnog een VV op de acc's die deffen en ik lig te ver van andere sos leden maar daar komt al beetje verandering in en over c24 ga ik niet

Lekker instelling... Jij zit in die stam dus ik kan jou er ook op aanspreken dat jullie het daar zwaar verkloot hebben..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11282

Guest
(aangezien het andere topic gesloten is)

spijtig dat we kozmo hebben moeten zien vertrekken, het was dan misschien wel de vijand. maar het was een vijand kwaliteit. eentje die respect had voor zijn medespelers, en de medespelers(bijna allemaal) voor hem. iets dat je tegenwoordig niet vaak meer ziet... een tegenstander waarvoor je wou vechten, een geduchte tegenstander. jammer dat hij vertrokken is.

nou gaat de vraag uit..

wat doet magna, na mijn mening was kozmo de steunpilaar. en heeft hij nou een paar waardige vervangers. maar kunnen die alles bij elkaar houden. we zullen het zien. ziet er naar uit dat er voorlopige een grijze vlek blijft in C24. dit zal langzaam veranderen. langzaam zal zijn hart verdwijnen uit C24.(hiermee doel ik op zijn beetje vervormde cluster in de vorm een hart. een van de weinige met een hart)

gr.carlo
 

DeletedUser

Guest
Wat ze doen?

De oude garde stapt eruit
Notoir, Kaloco, Lunarsoldier, Redone en Dominion
 

DeletedUser

Guest
wat doet magna, na mijn mening was kozmo de steunpilaar. en heeft hij nou een paar waardige vervangers. maar kunnen die alles bij elkaar houden. we zullen het zien. ziet er naar uit dat er voorlopige een grijze vlek blijft in C24. dit zal langzaam veranderen. langzaam zal zijn hart verdwijnen uit C24.(hiermee doel ik op zijn beetje vervormde cluster in de vorm een hart. een van de weinige met een hart)

gr.carlo

Kijk nog eens, de helft heeft Magna al verlaten voor Ap(ocalyse)
 

DeletedUser11282

Guest
Kijk nog eens, de helft heeft Magna al verlaten voor Ap(ocalyse)

hehehe:p zover was ik nog niet eens... weinig magna dus over.

ach ja... zonde, het was een goede stam. kijken wat die AP gaat ondernemen tegen SoS.

we zullen zien:)

gr.carlo
 

DeletedUser

Guest
Doe maar.. Ligt aan de andere kant van de wereld, is toch niet interessant voor mij ;)
 

DeletedUser

Guest
gemenerd:(


In ieder geval, de dorpjes van kozmo liggen er lekker bij dus ik verwacht dat er over een lange tijd een nieuw front komt, met notoir, marijntje en lunarsoldier als nieuwe spellers:)

Eerst was het redone, kozmo en readytodie, en nu alleen nog een redone die bijna omsingeld word:s
 
Reactiescore
151
'Knight' is ook weer heropgericht ;) maar onder de naam kings :p

Zou tijd worden, spam van mensen die me erop wezen dat Knight een hoger puntengemiddelde had dan mijn stam was irritand :p

Bewijst toch dat er mensen op mij letten.
 
Bovenaan