Sophie is back!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24338

Guest
Vragen om een slotje is niet nodig jongens, laat dat maar over aan degene voor wie dit topic bedoeld is.
 

DeletedUser

Guest
Wb. Maar waarom zijn hier allemaal topics voor nodig? Beetje onnodig lijkt me :eek:
 

DeletedUser24338

Guest
Omg! It's a Spheal!
395737_700b.jpg
 

DeletedUser10429

Guest
Vragen om een slotje is niet nodig jongens, laat dat maar over aan degene voor wie dit topic bedoeld is.

Dit topic is dan ook zo belangrijk :O Het hoort eigenlijk hier.

Maar nee, dit topic lijkt me niet echt nodig en als de speler zelf daar mag over beslissen, waarom worden andere relevante topics dan wel gesloten?
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is dan ook zo belangrijk :O Het hoort eigenlijk hier.

Maar nee, dit topic lijkt me niet echt nodig en als de speler zelf daar mag over beslissen, waarom worden andere relevante topics dan wel gesloten?

It's called boobs :O
 

DeletedUser

Guest
Als het zo verschrikkelijk was dat dit topic er is was het allang gesloten. Heb er zelf ook niet om gevraagd hoor!

En topic mag uiteraard zeker dicht, nog bedankt jongens! :)

Edit: En wat zijn jullie weer volwassen enzo :eek:
 

DeletedUser24338

Guest
Ik vind het respect ver zoek hier jongens, veel plezier om zelf iets soortgelijks aan de hand te hebben. Ik reageer hier niet meer op, Retro. stelt me hier toch wel wat teleur.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het respect ver zoek hier jongens, veel plezier om zelf iets soortgelijks aan de hand te hebben. Ik reageer hier niet meer op, Retro. stelt me hier toch wel wat teleur.

Waarom deze ethische kwestie?
De normen en waarden worden hier meer overschreden naar testosteronen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan