Soms voel je je best wel lullig

DeletedUser

Guest
Je hebt wel eens van die momenten in het spel dat iemand tegen je begint te huilen om iets en je je eigenlijk best wel rot voelt. Het kan namelijk best pijnlijk voor iemand zijn wanneer je hem afslacht. Laatst had ik zo'n aanvaring:

4r2eoef.png


En wanneer voel jij je stiekem een beetje lullig?

Die speler is 12 trouwens. Als ik een sadist was had ik hier hard om gelachen maar daar voel ik me toch een beetje te volwassen voor.
 

DeletedUser

Guest
tis en blijft een spel, dan neem je hem morgen over hehe is t zijn verjaardag niet meer hehe
 

DeletedUser

Guest
tis en blijft een spel, dan neem je hem morgen over hehe is t zijn verjaardag niet meer hehe

Ach, zo'n kereltje heeftwekenlang geploeterd op z'n dorpje. Z'n ridder een stoere naam gegeven, z'n speermannetjes in groepjes van 10 getraind, tekeningen gemaakt van z'n dorp ("WOW M'N MUUR IS OPEENS VAN STEEN!!") en noem maar op. Dat dorpje betekent veel voor hem.

Ik pak wel gewoon een ander dorpje van iemand die er wel eentje kan missen.
 

DeletedUser

Guest
waarom zijn al mijn tegenstanders niet zo???

ik zeg gewoon dat ik 12 ben, niet zonder mij dorp kan (krijg ik allemaal enge ziektes van) en dan laat iedereen mij met rust:D
de nieuwe taktiek van TW:eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha, wat een grap. Hep het ook wel is gehad in Wereld2 toen ik een 4000 speler ging afpersen. Hij was 12 en ging bijna huilen. Het is gewoon een spel, als die kinderen dat niet begrijpen moeten ze het niet spelen:p
 

DeletedUser

Guest
waarom zijn al mijn tegenstanders niet zo???

ik zeg gewoon dat ik 12 ben, niet zonder mij dorp kan (krijg ik allemaal enge ziektes van) en dan laat iedereen mij met rust:D
de nieuwe taktiek van TW:eek:
Werking gegarandeerd^^
 

DeletedUser1654

Guest
gossie, als je wordt aangevallen jammer dan, dat is het spel :p

en jah als je zegt dat je 12 bent ofzo, en je bent ouder, dan ben je zwak bezig, maar het helpt wel :p
 

DeletedUser

Guest
Kweet hoe je je voelt. Dat heb ik ook een keer gehad. Check dit:

Als je opnieuw begint krijg je van mij 10k van elke grondstof en 400 speer en zwaard ondersteuning in je nieuwe dorp.

Hij begint opnieuw, lol. Even later komt ie erachter dat hij het nooit krijgt. Gaat ie zeggen dat ie al 5x is overgenomen.
 

DeletedUser

Guest
Kweet hoe je je voelt. Dat heb ik ook een keer gehad. Check dit:



Hij begint opnieuw, lol. Even later komt ie erachter dat hij het nooit krijgt. Gaat ie zeggen dat ie al 5x is overgenomen.
Dat is gewoon achterbaks en oneerlijk. Op deze manier doe je je naam nooit eer aan, en zul je nooit de grootsheid van rare_aap evenaren (zie mijn signature)

Ik heb ook soms last van zulke berichtjes, maar dat hoort nu eenmaal bij het spel. Gewoon nooit met je slachtoffer discussieren is de beste oplossing.
 

DeletedUser

Guest
Dat is gewoon achterbaks en oneerlijk. Op deze manier doe je je naam nooit eer aan, en zul je nooit de grootsheid van rare_aap evenaren (zie mijn signature)

Ik heb ook soms last van zulke berichtjes, maar dat hoort nu eenmaal bij het spel. Gewoon nooit met je slachtoffer discussieren is de beste oplossing.

ik zeg altijd :
sorry, zal je de volgende keer waarschuwen als ik je aanval.
 

DeletedUser

Guest
Dat is gewoon achterbaks en oneerlijk. Op deze manier doe je je naam nooit eer aan, en zul je nooit de grootsheid van rare_aap evenaren (zie mijn signature)

Ik heb ook soms last van zulke berichtjes, maar dat hoort nu eenmaal bij het spel. Gewoon nooit met je slachtoffer discussieren is de beste oplossing.


Ik heb nooit iets in de richting gezegd van wat rare aap heeft gezegd, en het is gewoon een slimme manier om farms erbij te krijgen. Zo af en tref je een jongere speler aan en dat is dan ff zielig. Gewoon een goede tactiek dus.
 

DeletedUser

Guest
het is inderdaad rot maar let daar wel mee op soms zitten ze gewoon te liegen!
Ik zelf antwoord daar nooit op:p Anders krijg ik een te groot schuldgevoel:(
 
Reactiescore
276
Leugens zijn achterbaks en laf, inderdaad. Als je zo moet spelen, speel dan helemaal niet. Als ik iemand grondstoffen beloof, geef ik die ook.

Als ik echter gewoon iemand aanval (en versla) heb ik totaal geen medelijden. Op de honderd mensen die zo'n verhaal opzetten, zijn er misschien vijf van wie dat verhaal echt waar is.
 

DeletedUser

Guest
Als je net op w2 bent begonnen en farms nodig hebt, laat mij dan. Ik wil op een slimme manier farms en die krijg ik ook. Sorry dat ik geen 20k bijl in al mijn 50 dorpen heb staan, ik heb er één.
 

DeletedUser

Guest
ag heb nooit met iemand medelijden ga je zelf nog eens kapot aan. als ze het dorp groot hebben gebracht tot een geschrikte overname kanidaat zullen ze niet echt een 12 jarig iemand zijn waarbij je medelijden krijgt
 

DeletedUser

Guest
was ik vroeger iemand aan het aanvallen ,ik was nog zwak en wou eens een oorlog.
zegt die iets tegen mijheb ik gezegt dat ik stop en egwoon iets wou proberen.
stond die vanf dan onder mijn ebscherming hij is zelf in men stam gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik heb ook wel eens iemand een paar dagen lang elke dag aangevallen omdat ie geen leger had maar wel heel wat grondstoffen... Stuurt ie me een berichtje (nadat ik hem voor de zoveelste keer had aangevallen) waar zoiets in stond:
Jonge! houd op met mij aanvallen of ik stuur mijn hele stam naar je toe!

Kijk ik in wat voor stam ie zit, zit ie in een stam met 3 member, gemiddeld aantal punten: 134

lol
 

DeletedUser

Guest
Wat een vrienden heb je dan..
En dan kun je echt nergens tegen..

Vernederd, omdat je je dorp verloor op tw...

OWNT

Sorry, mss is het onvolwassen maar hier lach ik me toch kapot om!
Dat zijn dus 2 dingen die mij nooit gebeuren in het echte leven.
Vernederd worden door vrienden en daarom gaan huilen..

Mss moet zijn vader hem wat vaker kleineren werkt goed als je karakter wilt opbouwen...
 

DeletedUser

Guest
^toen ik hem aanviel was hij men vriend niet he maar ik heb dan maar vrede gesloten en hem neit meer aangevallen
 

DeletedUser

Guest
Pfff, pech gehad en verder nobelen. Laat hem huilen. Dit is geen Simcity.
En je eerste keer gerimd worden komt altijd hard aan.
Heb ik ook gehad en vond het ook ongelooflijk balen. Gewoon door doen en leren van je fouten.
 
Bovenaan