SOFTW#1:Auto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De regels.:
Je mag tot het einde van de SOTW je deelname veranderen.
Geen premades

  • (*)Als je in de tijd dat je kan inleveren een signature maakt, en je wilt deze veranderen voor de SOTW dan telt het niet als een premade.
    (*)Maximale grootte: 400 breed en 150 hoog, hier wordt streng op gelet.
    (*)Er moet en je naam.
    (*)Mocht er onduidelijkheid zijn over iets, of bijvoorbeeld een signature wel in het thema past, dan heb ik het laatste woord. Natuurlijk mag je jezelf verdedigen, graag via de PB met een goede reden.
    (*)Het is verboden op je eigen signature te stemmen, je zult de komende 2 keer niet mee mogen doen als dit wordt geconstateerd.

Je mag altijd voor een nieuw onderwerp pb'tje sturen naar mij voor volgende keer.

Het onderwerp is: Auto's, je hebt de tijd tot 16mei de inzendingen stuur je op via PB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6533

Guest
Leg dan meteen even uit wat een SOFTW is :rolleyes: (ik weet het namelijk niet :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Wel leuk, alleen om je nummer enzo in een plaatje te stoppen? liever gewoon in de text.
WIPs posten mag toch wel:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het een super idee, maar je zegt een onderwerp bijv. auto's en dan?
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het een super idee, maar je zegt een onderwerp bijv. auto's en dan?

Ja dat is voorbeeld een onderwerp maar het onderwerp zal in de titel en in de tekst staan. De SOFTW#(Nr) hoeft er niet meer bij te staan.
 

DeletedUser

Guest
En dan moeten wij iets maken en dan ga jij het beoordelen en tips geven?
 

DeletedUser

Guest
En dan moeten wij iets maken en dan ga jij het beoordelen en tips geven?

Julie maken iets en het volk beslist wie in de Hall Of Fame komt. Als je paar keer wint krijg je een prijs maar die maak ik nog niet bekend.;)
 

DeletedUser

Guest
Julie maken iets en het volk beslist wie in de Hall Of Fame komt. Als je paar keer wint krijg je een prijs maar die maak ik nog niet bekend.;)
1:mag de winnaar van de vorrige keer bij een nieuwe ook meedoen of moet die een week wachten?
2:wanneer is de eerste?
 

DeletedUser

Guest
Beste moderators ik kan jullie niet via PB contacteren maar mijn vraag is of ik hier een SOFTW mag organiseren. Hierbij wil ik graag beetje de designers leren kennen en zo beetje hun talenten laten verbeteren.


dat dikgedrukte bedoelde ik
 

DeletedUser

Guest
1:mag de winnaar van de vorrige keer bij een nieuwe ook meedoen of moet die een week wachten?
2:wanneer is de eerste?

De winaar mag helentidj meedoen zo is er nog beetje concurentie voor de betere ook. De 1ste komt zodra een Moderator akkoord meegaat.
 
Reactiescore
2.490
go ahead ;)
 

DeletedUser

Guest
ok, wat is het onderwerp voor de eerste b3ka?

Look beginpost.

Kunnen mods iedere keer als er een nieuw onderwerp is de titel verandere naar SOFTW#1:Auto's.
en dan voor volgende keer na de stemmen. SOFTW#2:(onderwerp).
 
Reactiescore
25
Wat is auto's nou weer voor onderwerp. Ik heb helemaal geen verstand van auto's >_>
 

DeletedUser

Guest
Eerst moet ik nog inzendingen krijgen, je kan stemmen op 24/05. Ik maak daarvoor dan op die dag een speciaal topic voor.

ik denk dat je voor het stemmen beter geen poll kan maken maar dat je ze beter zelf kan tellen(minder kans dat iemand op zigzelf stemt)
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat je voor het stemmen beter geen poll kan maken maar dat je ze beter zelf kan tellen(minder kans dat iemand op zigzelf stemt)

Doe ik ook niet met poll :p. Je moet gewoon een auto in een sig verwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan