Snode plannen van Snow

Reactiescore
223
f90cd7d8-c597-44a2-a655-3936aa7b74a8-1020x574.jpg

Het begon allemaal op een rustige weekenddag, 9 maart 2024. Plots begon een frappante jongeman over mijn moeder. Was hij dronken? Of was dit een doordachte actie? Het doet er niet toe. Dit soort ontolerabel gedrag kan enkel worden bestraft met kata's. En zo geschiedde. Ik stopte met de serieuze toon waarmee ik deze wereld was begonnen en startte met het produceren van kata's.

De volgende dag kreeg plots een heel andere wending. Na goed en gedegen onderzoek van @Calamus Incendium bleek dat er boosters actief waren op wereld 97. Dit verhaal stortte mij in een moreel dilemma. Wreek ik mijn moeder, of kom ik op voor de gehele Tribal Wars-community en maak ik een krachtig statement tegen dit soort zwakzinnige boosters? De uitkomst van dit verhaal is niemand ontgaan.

Toch dacht daar iemand van te profiteren. Iemand met, hoe kan het ook anders, de letters Snow in zijn naam. Schmiechterig als hij was, hield hij alles goed in de gaten. Toen deze schlemiel erachter kwam dat mijn kata's meer dan 50 uur onderweg waren voor de heldendaad die zij hebben verricht, greep hij zijn kans. Zijn zogenaamde edelmannen vielen de deur in bij Sule City en namen met brute kracht het dorp over. Ruim driehonderd boeren hebben nog met man en macht geprobeerd het thuisfront te verdedigen, maar het was niet genoeg. Het was te laat. Sule City is niet meer.


Bij deze verklaar ik Do Not Eat Yellow Snow vogelvrij. Is het niet in deze wereld, dan wel in een volgende, maar mijn zoete wraak zal zegevieren!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Snow ergens vies mannetje bah.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Snow zielig figuur
 
Reactiescore
1.590
Flop account Snow
 
Reactiescore
1.365
Eens een stabber, altijd een stabber..
Ik zeg: kata's erop!:cata::boer::snob:
 
Reactiescore
8
op zn manier is het vies.. het zelfde als een live streamer wordt gepakt in bijv. (shooter game) door een andere streamer omdat hij op zijn stream loopt te loeren.
 
Bovenaan