Snipen

DeletedUser

Guest
Alle mensen van mijn vroegere stam hadden het over snipen, maar wat is dit nu precies?:confused:
 

DeletedUser26945

Guest
Eerst en vooral:
hartelijke dank voor het gebruik van de zoekfunctie. Dan had u gezien dat deze vraag al tientallen keren is gesteld.

Snipen is het timen van os tussen de edels.
Het vergt wel een zeer goede timing maar dan moet je wel minder troepen gebruiken om de aanvallen te stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Eerst en vooral:
hartelijke dank voor het gebruik van de zoekfunctie. Dan had u gezien dat deze vraag al tientallen keren is gesteld.

Snipen is het timen van os tussen de edels.
Het vergt wel een zeer goede timing maar dan moet je wel minder troepen gebruiken om de aanvallen te stoppen.

Zo.

Slotje is wel op z'n plaats nu:)
 

DeletedUser

Guest
Eerst en vooral:
hartelijke dank voor het gebruik van de zoekfunctie. Dan had u gezien dat deze vraag al tientallen keren is gesteld.

Snipen is het timen van os tussen de edels.
Het vergt wel een zeer goede timing maar dan moet je wel minder troepen gebruiken om de aanvallen te stoppen.

Het is te zien hoe goed de timingen zijn van de edels hé ;).
 

DeletedUser

Guest
het is ook geluk hebben want het ligt vaak aan een millisec want je ontwijkt soort van de eerste atk ''een clear atk'' en dan laat je in dezelfde sec je OS komen om de edel eruit te snipen dus killen :D
 

DeletedUser

Guest
het is ook geluk hebben want het ligt vaak aan een millisec want je ontwijkt soort van de eerste atk ''een clear atk'' en dan laat je in dezelfde sec je OS komen om de edel eruit te snipen dus killen :D

Met mill-sec kan ik met gemak timesnipen, zonder mill-sec doe ik tabsnipen. It's that easy ;).
 
Bovenaan