Smileys op het forum

DeletedUser23115

Guest
Hallo,

Ik heb even iets met betrekking tot de smileys op het forum. Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar ik heb me op een of andere manier altijd geërgerd aan de smileys op het forum, gewoon omdat de niet goed op de regels vallen (lees: ze vallen er een stukje onder) en als je ze post zien ze er zo beginner achtig uit (lees: beginners gebruiken vaak veel smiley's en als je dan een serieuse post wil maken ziet het eruit alsof je een beginner bent). Dus daarom wilde ik voorstellen om de smiley's van het .net forum te gaan gebruiken. Die zien er een stuk beter uit en ze laten ook echt zien wat je bedoelt. Het gaat dan om deze smiley's:
icon_confused.gif
= :icon_confused:
icon_razz.gif
= :icon_razz:
icon_idea.gif
= :icon_idea:
icon_surprised.gif
= :icon_surprised:
icon_cry.gif
= :icon_cry:
icon_rolleyes.gif
= :icon_rolleyes:
icon_biggrin.gif
= :icon_biggrin:
icon_neutral.gif
= :icon_neutral:
icon_wink.gif
= :icon_wink:
icon_evil.gif
= :icon_evil:
icon_smile.gif
= :icon_smile:
icon_cool.gif
= :icon_cool:
icon_redface.gif
= :icon_redface:
icon_lol.gif
= :lol:
icon_twisted.gif
= :icon_twisted:
icon_eek.gif
= :icon_eek:
icon_sad.gif
= :icon_sad:

Dit waren ze, het lijken er zo veel, maar in het smiley schermpje rechts krijg je dit dan (bij more staat verder niets extra's):

En het fijne is natuurlijk dat het veel meer moeite kost om een smiley te typen, en dus daarom ook minder smiley spam hebt
icon_wink.gif



Vertel maar wat jullie hiervan vinden en of jullie het misschien kunnen gaan gebruiken!

Mvgr.
Hopsie

PS. Voor degene die wel willen weten wat er bij "more" staat:

Ik wrees dat ik van die smileys moet kotsen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
het zou wel leuk zijn om op In-game stammenforum of mededeling om ook emoticons te zetten :).
 

DeletedUser26639

Guest
Ik vind het goed als de smileys die er nu zijn ook blijven.
 
Bovenaan