Smerig spel op w88?

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
echter klopt het niet dus wie is hier de clown??!!

dit is een retorische vraag @vieze040 immers ben jij de clown
 
Reactiescore
80
Wat een noobs
 
Reactiescore
3
Jij weet niet echt waarover je praat. Ik denk dat jij vooral geprikkeld bent dat je met je grote mond toch eigenlijk niet zo ver komt. Maar toch bedankt voor je input.


Razor zat niet meer in de stam. Hoezo mag dit dan niet? Stel dat iemand van jullie beslist om te stoppen, dan moet je de dorpen laten liggen en laten overnemen door een andere? Stamgenoten overnemen op zich valt niet onder boosten, maar kan wel op een legale of illegale manier gebeuren.
Ik ben het 100% met je eens!! Helaas vonden de Mods op 87 dat niet en deelden ze bans uit zoals Oprah met MacBooks strooide naar het publiek.
 
Reactiescore
4
Beste mensen van dit enorm dode forum.

Er is me iets raar opgevallen wat kan duiden op spionage.

De speler the horririst op w88 is vandaag aangevallen door de nummer 1 stam AI, zie de screenshot hieronder.

b0c0a105a0a41781d0189c3ea855e767.png

374d163ed3440d897efae118775da58d.png


Zijn ODD is van 50k naar 110k gestegen, dus het lijkt er niet op dat hij vrijwillig zijn dorpen heeft afgestaan.

Echter is het wel raar dat de stamgenoot van the horrist genaamd baardman vriendjes lijkt te zijn met AI. Op zijn profiel zijn we het volgende:
431cb6960200ae49dd69d3fceac7595c.png


48936a5bf18819fe71a9d210eceb4cc8.png


Dit zijn beide referenties naar spelers uit AI. Unicorn chicks is een lid van AI, en smerige jongens is een lid van AI.
Als we op w87 kijken zien we ook dat baardman in een stam zit die is opgericht door smerige jongens.

16e99c1f5d2c444ed2b60fcb57169eea.png


Baardman heeft ondanks de aanval op zijn stamgenoot ook geen OS gestuurd.
ca09b9949e3c16f0950887af7f8c60df.png



Ik vraag me af waarom baardman in de stam zit met mensen die worden aangevallen door zijn vriendenkring. De enige logische reden is om informatie te winnen over hun troepen en hun online status?
Er is nog een speler die in deze stam zit en deze isook weggespeeld, deze speler is aangevallen geweest op meerdere dagen en ook hier heeft baardman 0,0 def naar gestuurd.
abd17bea4c88b349343a18b2fab47b52.png


Het lijkt er op dat de smerige jongens hun naam waar maken.
Werelden met elkaar vergelijken is laag bij de grond. Uw jaloezie op zijn stats is er.

Wie zegt dat baardman de troepen had om die oorlog te winnen?
Wie zegt dat baardman wist hoeveel troepen er aanwezig waren bij the horririst?

Jij weet precies meer ...

Hij is strijdvaardig ten onder gegaan. +55k ODD. Topper.
 
Reactiescore
4
Grappig dat iemand met de naam Katoenplukker denkt de held van de dag te zijn.
Nog grappiger is dat je al je tijd die je hier in hebt gestoken voor niks kwijt bent en het ook niet meer terug zal gaan krijgen.

Leuke theorie die je hebt bedacht! Pluimpje hoor :)
Misschien zoeken ze bij habbo nog wel detectives ??
Zal niet gebeuren. Kata zijn dossier is héél zwak. Zijn dossier zit vol speculaties. Geen enkel bewijsstuk. ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat was jij op w87.. toen je met 1 dorpje al afscheid moest nemen.. praten op het forum ging goed.. (anderen reporten ook) maar defenden niet zo..
wat een mooie opmerking dit?

ik was haast vergeten dat ik 4 edels sloopte toen het een 1v5 was (waarvan jij en anderen heftige pp abusers) en je me daarna nog meermaals vroeg of ik bij jou op het account wou komen spelen terwijl je me aan het overladen was met complimenten?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat was jij op w87.. toen je met 1 dorpje al afscheid moest nemen.. praten op het forum ging goed.. (anderen reporten ook) maar defenden niet zo..
gvd net gekeken hoe het jou nog verging op w87, wat ziet jouw twstats er genant uit :biggrin::biggrin::biggrin:

ik zou anderen maar niet luidop van slecht defenden beschuldigen jezus christus jij kan het wellicht nog niet op een casual redden?
 
Reactiescore
3
Ik heb nog nooit op jouw account gekeken... dat lijkt met de moeite niet eens.. Maar ik waardeer dat ik er een fanboy erbij heb.
Ik zal je mijn onlyfans account ook even sturen..
 
Reactiescore
80
Op welke accounts heeft Unicorn gespeeld?
 
Reactiescore
80
Bovenaan