Skype problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser34772

Guest
ik kan niet op skype komen omdat de verbinding niet wilt lukken
wie ervaart dit probleem nog meer?

laat ons er over praten
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
komt omdat je een homo bent
 
Reactiescore
976
tegen mij beginnen soms random vrouwen te praten en dan sturen ze me naar één of andere louche site
 

DeletedUser65591

Guest
tegen mij beginnen soms random vrouwen te praten en dan sturen ze me naar één of andere louche site

Blokkeren en rapporteren, zodat de account door de skype mede-werkers verwijdert en geblokkeerd kan worden. Beste wat je kan doen.
 

DeletedUser5114

Guest
tegen mij beginnen soms random vrouwen te praten en dan sturen ze me naar één of andere louche site

Vaak komt dit omdat je op een of andere site je skype staat, soms adden/praten er ook echte mensen tegen je probeer te achterhalen waar ze je Skype vandaan hebben dan kun je het van die site afhalen ;)
Bij mij stond ik eerder als een vrouw geregistreerd op een of andere add mij site, was vrij irritant maar goed uit eindelijk was er iemand die me zei waar die me Skype vandaan haalde en sinds ik me Skype daar vanaf heb gehaald geen problemen meer mee gehad ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Geen dag zonder het feedback scherm spontaan voor mijn neus met Skype-app :p
Meestal sluit in Skype-app overdag vanwege het oneindige trillen desondanks dat je meldingen uit hebt staan......
 
Reactiescore
2.490
Genoeg, jullie zijn slim genoeg om te weten dat dit hier niet past.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan