#SK15 - Eindronde/Deathmatch

Reactiescore
575
#SK15 Speedkampioenschap 2016
Snelheid: 400
Start: Zondag 03-04-16 19:00
Einde: Zondag 03-04-16 22:00
Scenario: Alternatief
Eindronde/Deathmatch

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 03-04-16 19:00
* Einde: Zondag 03-04-16 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler die aan het einde van de ronde overblijft, wint! Indien er meerdere spelers overblijven, wint de speler met de meeste punten.
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 10 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Deze ronde zal alleen gespeeld kunnen worden door de top 10 spelers op de ranglijst gebaseerd na het spelen van 14 rondes. Deze spelers zullen worden benaderd voor deze ronde.

(!) Deze ronde draait op het deathmatch-principe. Indien je bent overgenomen, kun je niet meer herstarten en dus niet meer verder spelen.

(!) Deze ronde is onderdeel van het Speedkampioenschap 2016. Je kunt dubbele punten voor de ranglijst verdienen. Indien je aan het einde van de ronde nul punten hebt, krijg je géén punten voor de ranglijst.
 
Reactiescore
575
De deelnemers aan de finaleronde vanavond zullen rond ca. 17:00 uur via het supportsysteem worden gecontacteerd. Zodra de uitnodigingen daarvoor zijn verstuurd, zal ik dat hier bekend maken.
 

DeletedUser34807

Guest
Pffff vind ik niet leuk. Ik sta niet in de top 10, maar wil deze ronde wel spelen. Op deze manier kun jij je toernooi niet volledig afmaken.

Hoop voor degene die wel mogen spelen dat ze ook allemaal gaan spelen, anders is er nog niets aan.

In ieder geval succes!
 

DeletedUser36193

Guest
Is de top 10 op het forum correct? Of hoe gaat dit in zijn werk?
Moeten er x aantal rondes gespeeld worden?
 

DeletedUser34807

Guest
Is de top 10 op het forum correct? Of hoe gaat dit in zijn werk?
Moeten er x aantal rondes gespeeld worden?

heb mijn twijfels hierover. we zullen het zien na bekendmaking van wie in de top 10 zitten. als hier spelers in komen te zitten die in de leaderboard niet in de top 10 voorkomen, dat het een doorgestoken kaart of vriendjespolitiek is, want als je maar 1 of 2 rondes hebt gespeeld en toevallig in de top 3 bent geëindigd en daardoor in eindklassement in top 10 komt, dan heb je naar mijn mening niet het recht om de finaleronde te spelen.

Dat is mijn mening.
 

DeletedUser36193

Guest
Ja ik snap het niet, kan iemand hier een duidelijke lijst posten van de 10 spelers aub..
 

DeletedUser68400

Guest
De 10 hoogste gemiddeldes met MINSTENS 9 rondes gespeeld (want dan heb je met de eindronde dus 10 rondes) mogen meedoen. Lijkt me vrij logisch.
 

DeletedUser51009

Guest
jh lol 5 man doet er meedoordat peuter nog zijn laatste ronde heeft gespeeld eh wordt leuk :D
 

DeletedUser77280

Guest
7 mensen staan op 9 rondes volgensmij als ik de ranking zo bekijk.

Maar er zijn ook mensen met 10 rondes, die maar 0 punten behaald hebben.
Geen idee hoe het gedaan gaat worden :p
 

DeletedUser71900

Guest
Hoop in ieder geval niet dat er josti's met 5 punten uit 10 rondes worden toegelaten, zou unfair zijn voor degenen met veel punten uit 6/7 rondes. Laten we hopen op mooie speedronde
 

DeletedUser34807

Guest
rond 17 uur zou de top benaderd worden en daarna hier gepost worden. Het is 17.40 uur en nog niets bekend. Ben wel benieuwd wie het zijn en of het fair is.
 
Reactiescore
575
De 10 hoogste gemiddeldes met MINSTENS 9 rondes gespeeld (want dan heb je met de eindronde dus 10 rondes) mogen meedoen. Lijkt me vrij logisch.
Dit is het juiste, ik plaats zometeen een lijst met de deelnemers. Ik moet nog even de scores van vanmiddag verwerken en de juiste spelers aanschrijven.
 

DeletedUser36193

Guest
Dan heb je idd spelers met 0 punten? Logica..
Zijn wss maar paar actieve spelers dan..
 

DeletedUser36193

Guest
Please asap een lijst en duidelijkheid wie hoe en wat..
Moest ik er niet bij zijn en er is toch nog een plek, ik wil iedereen t wel moeilijk maken haha
 

DeletedUser68400

Guest
Ik was vooraf al tegen dit concept mede om deze reden. Al is de grootste ergenis van mij toch wel dat dat je als je die 10 rondes hebt gehaald iedereen anoniem kan gaan neerbeuken. :D
 
Bovenaan