#SK08 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#SK08 Speedkampioenschap 2018
Snelheid: 400
Start: Dinsdag 16-10-18 19:00
Einde: Dinsdag 16-10-18 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Dinsdag 16-10-18 19:00
* Einde: Dinsdag 16-10-18 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 45 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is de grondstoffenproductie twee keer zo hoog (200%).

(!) Deze ronde maakt onderdeel uit van het Speedkampioenschap 2018.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Voor de tweede avond op een rij verloren door zwaar geganged te worden..

Over de hele ronde gezien heb ik 10 mensen op me af gehad, en ik had slechts één BG (nerdy33), en één NAP, de NAP pas genomen nadat ik al flink onder vuur lag voor een lange tijd. Ik en nerdy wisten samen 5 man neer te krijgen, waarvan 2 goede speeders waren. Nerdy ging daarna neer door een snipefout, en ik moest solo en nam dan maar één NAP met iemand. Kreeg later echter weer 3 nieuwe mensen tegelijkertijd op me af, waarvan 2 volop mijn smederijen en kazernes omlaag katapulteerden. De derde zat met 3k 3k deff mijn dorpen te recappen die ik net had geëdeld.
9da9f7aa8cb31fc76744ece532e09b3e.png
2670827344536be5fd5e1dfe882cf912.png

a3c58bee265fe618ed748f10fc0bc3a7.png


Dit ongeveer 10-15 keer achter elkaar toen ik amper nog troepen had.

Geen beginnen aan dus. Laatste 10 minuten van de ronde nog 2 nieuwe mensen met edeltrein op me af gekregen, vermoedelijk omdat iemand ze PM'de dat ik amper nog troepen had, en toen was het klaar.
13c766e42275a39dc75aa09d5ef3c11b.png

Conclusie is dat er lustig op los wordt geteamed dit individuele speedkampioenschap, geen beginnen aan solo en zelfs met een BG zoals ik vandaag uit voorzorg maar nam is het hopeloos. Ik doe mezelf zwaar tekort door dit toernooi eerlijk te spelen en zoveel mogelijk de uitdaging op te zoeken, want mijn goede voornemen wordt afgestraft door anderen die dik teamen, en ik loop veel SK punten mis. Iemand probeerde zelfs nog een speler tegen mij op te stoken maar gelukkig had die speler normen en waarden en besloot niet mee te werken:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Oh, de moderators verwijderen een Skype-screenshot die ik na de laatste zin had gepost.. het kwam erop neer dat André aan Robbie vroeg om mij te pakken ingame.
 
Bovenaan