#SK07 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#SK07 Speedkampioenschap 2016
Snelheid: 400
Start: Maandag 28-03-16 19:00
Einde: Maandag 28-03-16 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 28-03-16 19:00
* Einde: Maandag 28-03-16 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 300 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 40%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Iedere speler start op deze ronde met twee dorpen op niveau 2.

(!) Deze ronde is onderdeel van het Speedkampioenschap 2016.
 

DeletedUser51009

Guest
hehe leuke ronde ffkes iedereen vroeg gepakt, was tof :D
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
5 sec lagg, dus dan maar op je mobiel spelen >.<

als jackey niet recapte nog top 4 gehaald, maar het zat niet mee helaas.
 

DeletedUser68400

Guest
hehe leuke ronde ffkes iedereen vroeg gepakt, was tof :D

Je was echt 30 sec te vroeg, anders had ik jou getreind.

Godgod, wat ging deze start toch hard. Focking dikke deff en een dikke off.

1 Candice Swanepoel 3.120 2 1560
2 Kill em All 2.580 2 1290
3 Nomen est omen 2.565 2 1283

Nuja, 600p voor op de jongens deronder is toch best lekker, al zeg ik het zelf.

Niks GS bouwen, niks HQ bouwen puur kaz/stal. Had dan ook niet voor niets dubbel zoveel deff als

Maar uiteraard zag ik al aankomen dat Axfire en Kill em All met de slaven me gingen pakken. Jammer genoeg dus net te laat met men trein.

[22:10:14] Lorenzo: 7 vs 1 :p?
[22:10:18] Luuk: oke ik overdrijf
[22:10:19] Lorenzo: Grapjas :p
[22:10:20] Luuk: waren der 5
[22:10:21] Lorenzo: 5?
[22:10:24] Lorenzo: geef namen
[22:10:27] Luuk: Jij, kill em all
[22:10:28] Lorenzo: ik dacht dat we met 4 waren

De "Ik dacht dat we met 4 waren" doet het hem wel. Dat ze zoveel nodig hebben om mij te ownen.

Vervolgens nog doorgegaan met mn full deff dorp en nog 4e geworden. Maar man man, wat een gay speed. Overigens waren die 4 mensen niet alles, Costi aka die atzen aka Kill em All had ook een deffer, naast dat Lorenzo er ook eentje had. Dat maakt al een team van 6.

[22:25:01] Lorenzo: Kill em all had een deffer
[22:25:03] Luuk: en die stopte de backtimes van nomen
[22:25:04] Lorenzo: iemand met 2 dorpen
[22:25:07] Lorenzo: die full deff bouwde
[22:25:10] Lorenzo: Was zijn deffer
[22:25:14] Lorenzo: niet die van mij

Nuja, dit zal vast niet iedereen zijn, marnix aka kulta had er nog veel meer gevonden die hem aanviellen maar toch.

Vind 6 al vrij veel om mij alleen te ownen en dan nog maar 1 rangetje hoger komen als ik :D:D
 

DeletedUser34690

Guest
Je was echt 30 sec te vroeg, anders had ik jou getreind.

Godgod, wat ging deze start toch hard. Focking dikke deff en een dikke off.



Nuja, 600p voor op de jongens deronder is toch best lekker, al zeg ik het zelf.

Niks GS bouwen, niks HQ bouwen puur kaz/stal. Had dan ook niet voor niets dubbel zoveel deff als

Maar uiteraard zag ik al aankomen dat Axfire en Kill em All met de slaven me gingen pakken. Jammer genoeg dus net te laat met men trein.



De "Ik dacht dat we met 4 waren" doet het hem wel. Dat ze zoveel nodig hebben om mij te ownen.

Vervolgens nog doorgegaan met mn full deff dorp en nog 4e geworden. Maar man man, wat een gay speed. Overigens waren die 4 mensen niet alles, Costi aka die atzen aka Kill em All had ook een deffer, naast dat Lorenzo er ook eentje had. Dat maakt al een team van 6.

[22:25:01] Lorenzo: Kill em all had een deffer
[22:25:03] Luuk: en die stopte de backtimes van nomen
[22:25:04] Lorenzo: iemand met 2 dorpen
[22:25:07] Lorenzo: die full deff bouwde
[22:25:10] Lorenzo: Was zijn deffer
[22:25:14] Lorenzo: niet die van mij

Nuja, dit zal vast niet iedereen zijn, marnix aka kulta had er nog veel meer gevonden die hem aanviellen maar toch.

Vind 6 al vrij veel om mij alleen te ownen en dan nog maar 1 rangetje hoger komen als ik :D:D

Nette start had je Luuk, ik start je er vrijwel heel het SK al uit... maar deze was netjes :p
Ondanks dat ik je in de latere fase richting AH toch wel voorbij kwam.
Ik had inderdaad 1 iemand die mij serieus deff stuurde, maar ik kreeg dan ook serieuze incommings.
Na een paar treinen ben ik maar gestopt met tellen:eek:
Ik heb ze kunnen blokken doordat ze slecht getimed waren waardoor ik continu met mijn eigen deff kon schuiven en effectief blokken. Maar vervolgens kwamen dr nog mensen als Nelsonnnn, Marnix en Sean met treinen en toen begon het toch lastig te worden. Je bent boos dat ik deff kreeg van iemand, maar zelf heb je heel het SK al meerdere slaven (die overigens nu ook weer op mij kwamen). Ook stuur jij Nelsonnnn en zijn stam berichten of ze mij willen aanvallen, dus Luuk stel je niet zo aan. Ik geef het toe, maar jij ontkent het... typisch het SK dit.
 

DeletedUser

Guest
Ahja en ik heb costi lekker gedefft :).
Ging ook succesvol hihi.

Na latere start leek mij dit een leuke optie. Aangezien ik normaal ook op Kill em All speel :).

Met andere zaken had ik mij verder niet bemoeit, met clearen en zelf treinen etc.
 

DeletedUser71900

Guest
Goed geteamed met Sean gister :).
Na kata's te hebben gekregen in de start met een achterstand richting edelen gegaan. Vond deze wel mooi eigenlijk :biggrin:
Husnu Kocabas. vandaag om 19:36 uur
Ik haal je neer namens Peutertje xD
Toen richting edels en met sean besloten om het op Lorenzo / axfire te wagen. Maar m'n timing was nonchalant waardoor er teveel tijd tussen treinen zat en Lorenzo kon schuiven met deff, maar muur ging bij beide treinen van 20 naar 16 dus denk dat we er anders ook niet doorheen waren gekomen ;).

Vervolgens volle focus op andere dorpen, kreeg nog een random trein en 2 random nukes maar samen met sean en 1 andere vent waarmee ik speelde op kunnen vangen, en daarna nog rush op t eind door 2 7k dorpen te pakken van een off speler en gunde Sean me nog een dorp, want hij kon geen top 3 meer finishen. iig heeft sean wel heerlijk gespeeld

Nuja, dit zal vast niet iedereen zijn, marnix aka kulta had er nog veel meer gevonden die hem aanviellen maar toch

Bij wie degene die me treinde hoorde weet ik niet, ik ga ook niemand direct ergens van verdenken als ik geen bewijs heb . Voor hetzelfde geldt speelde hij voor zichzelf
 

DeletedUser51009

Guest
...
Nuja, dit zal vast niet iedereen zijn, marnix aka kulta had er nog veel meer gevonden die hem aanviellen maar toch.

Vind 6 al vrij veel om mij alleen te ownen en dan nog maar 1 rangetje hoger komen als ik :D:D

Je had indd prachtige start enzo eh ma ik had toen al 2-3 min trein ;) kwas aant wachten op e rest om aan te vallen.
En luuk zonder die slaven had ik je evengoed gepakt alleen hadk dan iets te veel verliezen gehad naar mijn goesting aangezien ik dan mijn 2de nuke heemaal moest opgebruiken ;) welke op dat moment 4.2k/2.1k/300 was en dus makkelijk door je deff zou gaan. Nu was het free, beter toch? aleja voor mij :D
 

DeletedUser68400

Guest
Je had indd prachtige start enzo eh ma ik had toen al 2-3 min trein ;) kwas aant wachten op e rest om aan te vallen.
En luuk zonder die slaven had ik je evengoed gepakt alleen hadk dan iets te veel verliezen gehad naar mijn goesting aangezien ik dan mijn 2de nuke heemaal moest opgebruiken ;) welke op dat moment 4.2k/2.1k/300 was en dus makkelijk door je deff zou gaan. Nu was het free, beter toch? aleja voor mij :D

Nuja, zonder die deff slaven had jij waarschijnlijk niet full off gegaan. En als je dat wel deed en ik wist dat je solo speelde had ik je echt al wel eerder gescout en geprobeerd te bashen lol. Maar tuurlijk er was zeker een kans dat je me dan gepakt had, maar dan had ik er ook zeker geen problemen mee gehad he.
 

DeletedUser

Guest
Nuja, zonder die deff slaven had jij waarschijnlijk niet full off gegaan. En als je dat wel deed en ik wist dat je solo speelde had ik je echt al wel eerder gescout en geprobeerd te bashen lol. Maar tuurlijk er was zeker een kans dat je me dan gepakt had, maar dan had ik er ook zeker geen problemen mee gehad he.

Nuah ik heb Costi gedefft, maar het was nog niet zeker dat ik zou starten en toen was hij al full off gegaan he.
Ik was namelijk stukkie later gestart:p
 
Bovenaan