Site Discussie Topic.

DeletedUser54934

Guest
Hallo,

In dit topic kan je discussieren over topic van onze Site.

Laten we wekelijks/maandelijks een nieuwe thread openen omdat het dan een beetje overzichtelijk blijft.

Vandaag zijn er 2 topic geplaatst.

1. L.M.S. Humor door : Yoshira.

2. Uitleg Vertrek Plague door: Illy.
 

DeletedUser54934

Guest
11 september: L.M.S. humor door: Yoshira (Vulcana)
De avonturen van Heer Maikel en zijn slaven.

Maikel = The Ducky Boys. (Maikelzzz)
Piet = Yoshira(Vulcana)
Marcel = The Impersonator (Marcel1969)
Zoepie = Twiki (Zoeperman)
Patrick = Koningtrol (Donald Duck)

Dit verhaal is 100% fictie, alle gebeurtenissen in dit verhaal zijn dus verzonnen.
Voel je ook niet aangesproken als je in het verhaal voorkomt, ik moet toch iemand hebben^^.



De laatste tijd is er nogal veel gebeurd op Tribal Wars, om jullie het idee te geven wat er nou precies gebeurd is schrijf ik hier een breed verhaal wat er volgens mij de laatste tijd rondom L.M.S is gebeurd, het verhaal is nogal schokkend dus voor de kleintjes: denk 2 keer na voordat je dit leest, de TOP leiding van L.M.S heeft nogal een zwaar en schokkend leven, als je het verhaal leest zul je wel zien wat ik precies bedoel, veel lees plezier alvast:D

De TOP leiding van L.M.S bestaat uit Heer Maikel, slaaf Piet en uit slaaf Patrick.

20:50 8 september, 2011
De wereld ligt aan zijn voeten, nog nooit heeft Heer Maikel zich zo goed gevoeld.
Heel de wereld is er achter, momenteel is l.m.s de sterkste en belangrijkste stam van heel w21 en daar om heen.
Elke dag zit de email box van Heer Maikel vol met pm's over BG's en NAP's die slaaf Piet allemaal kan beantwoorden.
En slaaf Patrick pakt de telefoon op.
Waar hij zijn gezicht vertoont buigen mensen spontaan voor hem.
Het is zeker: Heer Maikel is op dit moment de machtigste man van TW.

En alweer wordt er op de deur gebonkt van Heer Maikels super kasteel, en kasteel dat onneembaar is en dan ook nog nooit is veroverd.
Heer Maikel wendt zich naar slaaf Piet dat hij de deur open moet doen, deze keer lag er een zielige man voor de deuropening.
Zijn gezicht stond vol littekens, en zijn lichaam was vermagerd.
Zijn botten puilden uit; het was Zoepie van Heer Twiki.
Hij heeft kilometers moeten lopen, alleen om Heer Maikel te kunnen spreken.
Hij smeekte slaaf Piet om hem binnen te laten(normaal mogen zulke onbelangrijke mensen niet het kasteel van Heer Maikel betreden), maar omdat slaaf Piet medelijden kreeg liet hij hem binnen.

Toen Zoepie de brede en knappe gestalte van Heer Maikel zag viel hij op zijn knielen en kuste zijn voeten.
"Ow barmhartige Heer Maikel treed met ons te strijde tegen Z.Inc, ik bedoel eh S.Inc".
Heer Maikel kijkt toe naar het zielige hoopje vlees en botten wat aan zijn voeten ligt: de leider van de nummer 1 stam komt bij hem smeken, dat is oud nieuws denkt hij.
"Je had ook gewoon even kunnen bellen zegt Heer Maikel, of je had even op MSN kunnen komen in plaats helemaal te lopen".

"Maar Heer Maikel uw telefoon was de hele dag bezet, en er zat spoed achter, we moeten voor Sweet, «C» of Nextl zijn!
Ik smeek het U, een aantal weken terug viel Z.Inc ehh S.Inc onze beste en sterkste speler Gerados aan en hij viel als en blok, alleen met U aan onze zijde kunnen we deze oorlog winnen, en durf ik mijn gezicht weer in het openbaar te vertonen."
Waarop heer Maikel zei: "je had ook gewoon even op msn kunnen komen".
"Heer Maikel, stamelde Zoepie, wij kunnen die luxe ons niet veroorloven!"
Hmmm denkt Heer Maikel: hij durft hier te komen, en tegelijk mijn voeten durfen te kussen met een vernederend voorstel.
"Dat voorstel valt op zich nog wel over te praten, maar dat voeten gekus van je... NEE!
Ik had ze net in bad gedaan vol met jupiler bier, zodat ze naar jupiler zouden ruiken, maar wat doe jij, je likt men bier eraf.
Dat kan echt niet Zoepie", bulderde Heer Maikel!
Zoepie krompelt ineen, deze reactie had hij niet verwacht, en hij kijkt angstig tegen het gespierde en knappe lichaam van Heer Maikel op.
Wat een man, denkt Zoepie; als ik een meisje was dan wist ik het wel.
"En nu wegwezen", schreeuwde Heer Maikel, en Zoepie was weer verdwenen.

Dan roept Heer Maikel slaaf Patrick bij zich: "zeg eens slaaf Patrick, hoe kan het dat Plague ons niet kon bereiken terwijl jij daar over gaat."
Slaaf Patrick begon te stamelen: "nou toen Plague belde toen zat ik ff ergens anders met mijn handen en gedachten..."
"Hmmm", zegt Heer Maikel, "ik had het moeten weten, aan jou heb ik ook niks."
Slaaf Patrick is opgelucht. "Valt gelukkig mee", denkt hij hardop.
"Wat valt mee" bulderde Heer Maikel. "Als je nog 1 keer met je handen in je broek zit dan laat ik hem weg halen, als daar nog wat weg te halen valt!"

Slaaf Patrick rent gillend weg.
Plots gaat het mobieltje van Heer Maikel, hij pakt zijn Samsung galaxy note uit zijn broekzak en neemt op.
Het was Marcel1967 van Sweet. Eerst hoorde Heer Maikel niets maar dat was standaard, meestal als hij oppakte ging diegene eerst knielen van eerbied zodoende deed Marcel dit ook, na zijn ritueel konden ze weer verder, hij vroeg of ze interesse hadden in een BG.
"Wat krijgen we daar voor terug": vraagt Heer Maikel. "Een jaar lang gratis snoep", zei Marcel.
Slaaf Piet (die zat te luistervinken) zag het al helemaal zitten, en knikte heftig jah, maar Heer Maikel dacht er blijkbaar anders over. "Is dit een grap?"
"Eh nee, dit meen ik serieus..." Op dat moment verbrak Heer Maikel de verbinding, "de grapjas!"
Vervolgens geeft hij Slaaf Piet het bevel om wat fakes naar Marcel te sturen.
Wat fakes later, krijgt Heer Maikel het bericht dat Marcel gestopt is, en dat Sweet is gevallen .

"Slaaf Patrick en Slaaf Piet: kom direct naar de vergaderzaal, we hebben spoedvergadering", schreeuwt Heer Maikel.
Slaaf Patrick komt gillend met zijn laptop ( zonet gekocht bij de mediamarkt) aanrennen, hij is nog niet over de shock heen die Heer Maikel hem daarnet heeft bezorgd.
Slaaf Piet daarentegen komt stoer aan lopen met een half kapotte laptop (die dan ook zo traag is als wat), hij doet zijn kapusjon op, met zijn broek vet laag en zijn euro's ringelend in zijn zak zingt hij: "hij is de baas."
Als Slaaf Patrick en Heer Maikel al op msn zitten om de TOP Vergadering te starten moet Slaaf Piet zijn laptop nog opstarten.
Na anderhalf uur zit ook eindelijk slaaf piet erop en zo zitten ze alle drie aan 1 tafel te msnen.
Als Heer Maikel begint met typen komt de shock van Slaaf Patrick terug en begint hij weer keihard te schreeuwen.
Heer Maikel pakt zijn roze knuppel(wat je trouwens een knuppel noemt, want je kunt hem ook ergens anders voor gebruiken^^) en slaat hem bewusteloos.
Zodoende gaat de TOP vergadering verder, met alleen nog maar Heer Maikel en slaaf Piet.


Nu denken jullie waarom praten ze niet gewoon?
Maar een TOP vergadering hoor je tegenwoordig gewoon op msn te doen, anders loop je gewoon keihard achter.
Zodoende doen wij dagelijks TOP vergaderingen op de laptop, want je bent niet goed in je hoofd als je elkaar gaat opzoeken, hier kan Zoepie nog wat van op stekenXD.

Word vervolgd.

Maikel is hot. :$



11 september:
Uitleg Vertrek Plague door: Illy.

Waarom is Plague 2 leden kwijt?


Hallo,

Het is jullie vast opgevallen dat de reus Plague 2 leden is kwijtgeraakt, ik val hier zelf onder.

Daarom wil ik jullie graag een uitleg geven over waarom wij vertrokken zijn.

We hadden 2 leiders (Scaregrow en Twiki) met Twiki als leider toen scaregrow op vakantie was, ging het geweldig de sfeer was goed, de aanvallen gingen goed (waaronder die op S.Inc), zodra als zij terug kwam van vakantie besloeg de hele sfeer, aangezien ze nogal een aparte stijl van leiden heeft, waar sommige leden niet tegen konnen.

Ik persoonlijk kon mij helemaal rot ergeren, dus ik heb het een hele tijd aangezien, ik wou niet leaven want in Plague zitten de beste stamgenoten en vrienden die je je maar kunt wensen.

Eerst wou ze 2 leden van 1 miljoen vanuit Blacks naar Plague halen aangezien ze geen MB (meer) waren en hard genoeg gegroeid waren, naar mijn mening zaten die leden niet op het niveau wat leden voor een topstam nodig hebben, maar toch werd er niet geluisterd.

Zoals velen weten ligt Hypo (NOOB:p) zwaar onder aanval nu wouden een hun een kleine speler (Full-Time) recruiteren om Hypo te redden en te ondersteunen? Begrijp je de logica van scaregrow? Een nieuwe speler (noob) recruiteren om een ander lid te redden? Daarbij kwam ik vast te liggen als hij gerecruiteerd word, en kon ik alleen nog naar het noorden groeien.

Dankzij Scaregrow begon Plague meer op een weeshuis te lijken dan een stam het toppunt van sociaal is Scaregrow terwijl je niet altijd te sociaal moet zijn als leider.

Als een speler stopte, moest de MB in Blacks blijven ookal ligt hij andere leden in de weg, ookal zijn ze totaal niet actief en de grootste noobs.

Ik wil even zeggen dat Twiki (Zoeperman) dit allemaal geweldig heeft gehandeld , in tegenstelling tot scaregrow.

Nummero Uno en ik hebben besloten om de stam uit te stappen en misschien als het ooit beter gaat met Plague van plan om terug te keren.

Ik zal al mijn enthousiastestamgenootjes missen, en sommige totaal niet! (die noob Hypo). Just kidding :$

Wij staan niet vijandig tegenover Plague, alleen tegenover Scaregrow.

Voor degene die denken dat Plague valt, dat is ook niet van toepassing.

Mvg,

Illy & Nummero Uno.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even over de site zelf: mad lelijk G faka met dat alleszzzzz
 

DeletedUser

Guest
Waar is jouw site?

Die hoef je niet te hebben, houd mn persoonlijke zaken graag weg van TW..maar die ziet er m.i. toch een stukkie strakker uit dan deze. En dat zonder er veel tijd in te steken.

WordPress is bijv. een goed alternatief vind ik, een blogsite met veel themas waar je makkelijk en overzichtelijk kan posten. Alles netjes in categorieen plaatsen zoals: "interviews" "nieuws" etc. etc. Dit ziet er gewoon erg...onprofessioneel uit.

En WP is gewoon gratis ter info.
 

DeletedUser47506

Guest
Die hoef je niet te hebben, houd mn persoonlijke zaken graag weg van TW..maar die ziet er m.i. toch een stukkie strakker uit dan deze. En dat zonder er veel tijd in te steken.

WordPress is bijv. een goed alternatief vind ik, een blogsite met veel themas waar je makkelijk en overzichtelijk kan posten. Alles netjes in categorieen plaatsen zoals: "interviews" "nieuws" etc. etc. Dit ziet er gewoon erg...onprofessioneel uit.

En WP is gewoon gratis ter info.

Show it, en we kunnen samen oordelen.
 

DeletedUser54934

Guest
Die hoef je niet te hebben, houd mn persoonlijke zaken graag weg van TW..maar die ziet er m.i. toch een stukkie strakker uit dan deze. En dat zonder er veel tijd in te steken.

WordPress is bijv. een goed alternatief vind ik, een blogsite met veel themas waar je makkelijk en overzichtelijk kan posten. Alles netjes in categorieen plaatsen zoals: "interviews" "nieuws" etc. etc. Dit ziet er gewoon erg...onprofessioneel uit.

En WP is gewoon gratis ter info.

Kun je dat beter zeggen dan gelijk negatief te doen.

Je maakt nu ook je eigen stam-genoot belachelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ervan overtuigd dat Ash het prima kan hebben, in tegenstelling tot sommige dames hier :eek:

Ik dacht: ik post ff op een manier dat Illy het ook begrijpt, yall gelijk mad, aint that funny :)

Show it, en we kunnen samen oordelen.

Mss moet je ff leren lezen?
 

DeletedUser

Guest
Wordpress is inderdaad ook een makkelijke manier om zo'n sitje in elkaar te drukken.
Maar ach, dit wil ook wel ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het prima dat je commentaar hebt, alleen als men dan vraagt of je voorbeelden kan neerzetten of zelf iets kan maken en dan je handen ervan aftrekt, tja, vind ik het niet echt relevant.

En verder voor een knul van 13 vind ik het nog steeds best netjes ;). Dus een ITC persoon als jou kan dit idd met gemak overtreffen.
 

DeletedUser

Guest
Ik studeer geen ICT, heb het ook nooit gestuurd of wat dan ook. ;)

Als je een eigen domein hebt kan je het WP pakket downloaden en via daar een theme maken (lastig(er)) of eentje kiezen downloaden op bijv. http://www.wordpressthemes.nl/ of http://wordpress.org/extend/themes/

Je kan ook gewoon via WP een domein aanmaken (heet dan wel xxx.wordpress.com) en dan een theme kiezen, zijn er superveel dus zit vast een mooie tussen die beetje bij TW past. Dan header inladen, tekst typen en je hebt een nette overzichtelijke site. Tada.
 

DeletedUser

Guest
Niet zo zeuren n00b, we zijn net begonnen, het enige wat we nodig hebben is iets waar we artikeltjes kunnen plaatsen, als je behoefte hebt aan wat moois, kijk fototopic S.Inc mijn foto's. :D
 

DeletedUser

Guest
Dus omdat jullie net begonnen zijn is de site niet lelijk?

Trololol.
 

DeletedUser54934

Guest
Ik ben ervan overtuigd dat Ash het prima kan hebben, in tegenstelling tot sommige dames hier :eek:

Ik dacht: ik post ff op een manier dat Illy het ook begrijpt, yall gelijk mad, aint that funny :)



Mss moet je ff leren lezen?

Ok.

Ik moest heel hard lachen.
 
Reactiescore
1.736
Kunnen we het hier ook nog respectvol houden?.

Jup MAIKEL heeft ons genaaid, boeie? we komen er wel weer boven op :).
 
Bovenaan