Sit please. Thank-You zoekt cospeler

DeletedUser

Guest
Nogal triest dat je het daar niet mee eens bent eigenlijk, dat het nodig is om met 4 spelers 24/7 te farmen in deze periode om teop te staan is gewoon diep triest. Op de oudere werelden kon je gewoon lekker solo spelen zonder te farmen maar tegenwoordig.. Trieste situatie tbh.

Ik kan het nog steeds hoor, ik heb meestal wel een co maar die farmt dan niet. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nogal triest dat je het daar niet mee eens bent eigenlijk, dat het nodig is om met 4 spelers 24/7 te farmen in deze periode om teop te staan is gewoon diep triest. Op de oudere werelden kon je gewoon lekker solo spelen zonder te farmen maar tegenwoordig.. Trieste situatie tbh.

Ik zeg ook helemaal niet dat je 24/7 farmt. Dat is ook helemaal niet nodig. Maar het tegenovergestelde is ook niet waar: farmen vind ik nog wel degelijk belangrijk nu;)..
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het nog steeds hoor, ik heb meestal wel een co maar die farmt dan niet. ;)

Maar jij farmt op je eentje al een hele zooi :p

Ik zeg ook helemaal niet dat je 24/7 farmt. Dat is ook helemaal niet nodig. Maar het tegenovergestelde is ook niet waar: farmen vind ik nog wel degelijk belangrijk nu;)..

Dit zegt hij:
in dit stadium moet je toch echt je account minder af laten hangen van farmen.
minder af laten hangen dus waarom ben je het daar dan niet mee eens? Hij zegt niet niet meer farmen.
 

DeletedUser

Guest
Maar jij farmt op je eentje al een hele zooi :p



Dit zegt hij:

minder af laten hangen dus waarom ben je het daar dan niet mee eens? Hij zegt niet niet meer farmen.

Minder van laten afhangen, tbh moet je dat nu juist wel:p
 

DeletedUser48278

Guest
Minder van laten afhangen, tbh moet je dat nu juist wel:p

Wij zitten nu op 17,5 mil gefarmed totaal. Ik durf te wedden dat wij ver onder het gemiddelde van de top 10 zitten. Rang 7 met ODT rang 5 staan we nu (sorry, kan het niet laten :p). In dit stadium moet je vooral tactisch spelen. Je kunt er ook voor kiezen om het te compenseren met farmen, maar met minder activiteit een gelijkwaardig resultaat behalen, dat is waar je naar moet streven vind ik persoonlijk.
 

DeletedUser58575

Guest
Wij zitten nu op 17,5 mil gefarmed totaal. Ik durf te wedden dat wij ver onder het gemiddelde van de top 10 zitten. Rang 7 met ODT rang 5 staan we nu (sorry, kan het niet laten :p). In dit stadium moet je vooral tactisch spelen. Je kunt er ook voor kiezen om het te compenseren met farmen, maar met minder activiteit een gelijkwaardig resultaat behalen, dat is waar je naar moet streven vind ik persoonlijk.

Ik streef liever naar met wat meer moeite een hoger resultaat behalen. Optimalisatie en die shit.
Je kent me.

Het is net als bij een studie. Je kunt met 1 uur studeren een 6 halen. Of met 5 uur studeren een 7.
Dan kiest bijna iedereen voor de 6. Ik voor de 8, door 40 uur te studeren...

Waarom? Simpel, omdat ik beter wil zijn. Me wil onderscheiden van de rest. Bewijzen dat ik de wilskracht en het doorzettingsvermogen heb om meer te geven. En ik denk dat ik niet de enige TW-speler ben met die insteek;)

Jouw mening is de jouwe, mijn mening is de mijne. Maar doe mijn mening aub niet af als een verkeerde mening of een faalmening, zoals enkele heren hier boven me doen. Dat is allereerst onzin, en bovendien onrespectvol.

Ps: Ja ik reageer hier eigenlijk alleen maar voor een free bump voor onze Vita <3
 

DeletedUser51944

Guest
ola wie zijn wij:
willem gehaktbal8
camiel yournighmare van w12
rogier vito corleone

wat zoeken we:

een co die vooral overdag willem kan helpen met farmen etc 11-19uur
skills moeten wel aanwezig zijn uiteraard en motivatie is zeer zeker gewenst geen zin in een co zonder goede moed;)






wat hebben wij te bieden:
-naja een top 20 account met potentie om top 10 te spelen en misschien wel meer als jij erbij komt plus alle zaken op orde zoals een ekte baas dat doet op tw.

-een topstam met allemaal goede teams en de serieuse wil deze classic te winnen.

-en drie topspelers die zeer zeker weten wat ze moeten doen en waar je geen spijt van krijgt mee te co-en en alle drie ook zeker max hun steentje bijdragen plus alles gaat in overleg uiteraard je zal geen buitenbeentje zijn zonder zeggen.

mvg groeten rogier

Succes. :D
Aanrader.
 

DeletedUser

Guest
Nogal triest dat je het daar niet mee eens bent eigenlijk, dat het nodig is om met 4 spelers 24/7 te farmen in deze periode om teop te staan is gewoon diep triest. Op de oudere werelden kon je gewoon lekker solo spelen zonder te farmen maar tegenwoordig.. Trieste situatie tbh.

we hoeven geen 24/7 te farmen om top te staan met eigenlijks 2 spelers de derde is er haast nooit, maar wat aanvulling kan nooit kwaad toch voor net dat beetje meer;)
 

DeletedUser52179

Guest
Waarom doe je niet bitchy en ego tegen hem? Dat deed je wel altijd tegen mij :(
 

DeletedUser

Guest
Sinds men begon te farmen is TW gewoon verneukt. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Er zijn geen skills meer aan. Dehene die het meeste farmt staat op 1, zo simpel is het. Amen.
 

DeletedUser52179

Guest
Sinds men begon te farmen is TW gewoon verneukt. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Er zijn geen skills meer aan. Dehene die het meeste farmt staat op 1, zo simpel is het. Amen.

Dan snap jij het spel dus niet, het gaat er om wat je met de gs doet. En aanvallen etc hebben er ook invloed op.
 

DeletedUser

Guest
Sinds men begon te farmen is TW gewoon verneukt. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Er zijn geen skills meer aan. Dehene die het meeste farmt staat op 1, zo simpel is het. Amen.

Nee man. juist op deze wereld gaan skills nog een rol spelen, boer limiet, seconden etc;)

Ik streef liever naar met wat meer moeite een hoger resultaat behalen. Optimalisatie en die shit.
Je kent me.

Het is net als bij een studie. Je kunt met 1 uur studeren een 6 halen. Of met 5 uur studeren een 7.
Dan kiest bijna iedereen voor de 6. Ik voor de 8, door 40 uur te studeren...

Waarom? Simpel, omdat ik beter wil zijn. Me wil onderscheiden van de rest. Bewijzen dat ik de wilskracht en het doorzettingsvermogen heb om meer te geven. En ik denk dat ik niet de enige TW-speler ben met die insteek;)

Jouw mening is de jouwe, mijn mening is de mijne. Maar doe mijn mening aub niet af als een verkeerde mening of een faalmening, zoals enkele heren hier boven me doen. Dat is allereerst onzin, en bovendien onrespectvol.

Ps: Ja ik reageer hier eigenlijk alleen maar voor een free bump voor onze Vita <3

No offence lol maar als je 40uur studeert voor een 8?:p als ik 10u leer voor een proefwerk heb ik een 10:p
 

DeletedUser

Guest
Sinds men begon te farmen is TW gewoon verneukt. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Er zijn geen skills meer aan. Dehene die het meeste farmt staat op 1, zo simpel is het. Amen.

kim jong un
emoticon-00139-bow.gif
emoticon-00139-bow.gif
emoticon-00139-bow.gif
emoticon-00139-bow.gif


en aanrader voor stamgenoot ^^
 

DeletedUser51944

Guest
Sinds men begon te farmen is TW gewoon verneukt. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Er zijn geen skills meer aan. Dehene die het meeste farmt staat op 1, zo simpel is het. Amen.

Ik weet nog dat ik rank 4 stond op W24 en de top 3 allemaal 3x zoveel gefarmd had als ik had. Ik zat toen geloof ik op 12mill bij 55k punten ofzo. :D
 
Bovenaan