signum vs cal.

DeletedUser63840

Guest
Tuurlijk mag je dat vragen. Alleen je reageerd dusdanig op hem dat je er iets achter bedoelde..
En als jij iets niet tegen mij zegt, mag ik dan niet op jou reageren?
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk mag je dat vragen. Alleen je reageerd dusdanig op hem dat je er iets achter bedoelde..
En als jij iets niet tegen mij zegt, mag ik dan niet op jou reageren?

Tuurlijk mag je op mij reageren :).
Ik bedoel er niks achter maar ik wil gewoon weten wie hij ingame is, aangezien ik aan zn posts zie dat hij niet fan is van Signum.
 

DeletedUser63840

Guest
hahaha oke.
Sorry, kan geen antwoord geven op je vraag :p
 

DeletedUser

Guest
wat is die gast grappig (a)

swoof ik ken jou en jij kent mij van je oude stam waar ruzie kwam omdat er spelers stopten en alleen jij de dorpen wou en de rest niets mocht zeg niet dat niet zo is want de waarheid duurt het langst

en wie ik in game ben :rolleyes:;)
 

DeletedUser

Guest
swoof ik ken jou en jij kent mij van je oude stam waar ruzie kwam omdat er spelers stopten en alleen jij de dorpen wou en de rest niets mocht zeg niet dat niet zo is want de waarheid duurt het langst

en wie ik in game ben :rolleyes:;)

Ga nou niet proberen andere zwart te maken, terwijl jij je ingame naam niet eens zegt :eek:
 

DeletedUser5148

Guest
Stats moet je interpreteren met voorzichtigheid. Waar ik op wil wijzen is: het zijn swoof zijn stats.
 

DeletedUser72438

Guest
Jullie weten het echte verhaal niet.. Dus hou op met jullie onzin! + Ja, bateken.. Kom je eens pm op tbw? :)
 

DeletedUser

Guest
Tussenstand:

Zijde 1:
Stammen: Zuid
Zijde 2:
Stammen: CAL

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 71
Kant 2: 0
Verschil: 71

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 611,006
Kant 2: 0
Verschil: 611,006

chart
 
Bovenaan