Show je cluster.

DeletedUser56633

Guest
ik ook:p daarom ga ik niet afwachten:)

als ik 130mill kon farmen kon ik lekker wat meer edels krijgen hahaha:p
 

DeletedUser

Guest
ik ook:p daarom ga ik niet afwachten:)

als ik 130mill kon farmen kon ik lekker wat meer edels krijgen hahaha:p

Jup, het farmen werkt zeker zijn vruchten af.
Heb tientus nu op rang 9 gekregen, vanaf +- rang 23 dat ik erop kwam.
Zegt genoeg lijkt me ^^
 

DeletedUser

Guest
nl17


Geel- Ik
Groen= eigen stam
Zwart= Neoh+NeohR
Oranje= X-mas
Lichtblauw= intern
 

DeletedUser

Guest
Die intern hé, zou je dat nou wel doen?
Ligt van je eigen cluster af, en ik zie de waarde daar nou niet echt van ;)

Verder prima cluster, zou alleen het stuk bij Neoh proberen te verbeteren ... scheeld defence ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet mijn intern, maar van mijn stam ;) ik heb ervoor verkozen om alleen in mijn cluster te blijven. Ik heb op 5 dorpen na al mijn dorpen in één continent. Ik zou met alle plezier neoh eruit bonjouren, alleen staan ze zwaar gestacked. Ze hebben een enorme safezone waaruit ze def kunnen putten. Dus als je ooit in een zatte bui denkt, kom laten we TFO eens helpen met clears, ze zijn altijd welkom :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet mijn intern, maar van mijn stam ;) ik heb ervoor verkozen om alleen in mijn cluster te blijven. Ik heb op 5 dorpen na al mijn dorpen in één continent. Ik zou met alle plezier neoh eruit bonjouren, alleen staan ze zwaar gestacked. Ze hebben een enorme safezone waaruit ze def kunnen putten. Dus als je ooit in een zatte bui denkt, kom laten we TFO eens helpen met clears, ze zijn altijd welkom :)

Mijn clears zullen richting NEOH algauw een uur of 250 lopen ... ik lig zo'n beetje op het zuiderlijkste punt van de speel wereld hé;)
Mocht ik tientus ooit eens zat zijn, ga ik zeker een account zoeken aan neoh / x-mas.

Maar goed, zover is het nog lang niet :D

P.s, ik probeer tientus ook zoveel mogelijk in C85 te houden, C 75 liggen wel dorpen maar die liggen er al een behoorlijke tijd ... en liggen er prima voor de stam :)
 

DeletedUser58295

Guest
Mijn clears zullen richting NEOH algauw een uur of 250 lopen ... ik lig zo'n beetje op het zuiderlijkste punt van de speel wereld hé;)
Mocht ik tientus ooit eens zat zijn, ga ik zeker een account zoeken aan neoh / x-mas.

Maar goed, zover is het nog lang niet :D

P.s, ik probeer tientus ook zoveel mogelijk in C85 te houden, C 75 liggen wel dorpen maar die liggen er al een behoorlijke tijd ... en liggen er prima voor de stam :)

neoh valt ook aan met langer lopen dan 150 uur:p. Huto wij krijgen ze er wel uit hoor:p. Gaat misschien lang duren. Heel lang door die deffence. maar moet lukken.
 

DeletedUser

Guest
neoh valt ook aan met langer lopen dan 150 uur:p. Huto wij krijgen ze er wel uit hoor:p. Gaat misschien lang duren. Heel lang door die deffence. maar moet lukken.

Ik val voor THR / x-mas al een 150 uur aan ... zal eens zien hoelang ik richting neoh loop voor de gein :p

edit ;

Duur: 344:20:56
Is dan op een dorp van Tsu.tey ... niet aan te raden xD
 

DeletedUser

Guest
Bartje bijltje heeft elke maand nieuwe spelers ... en shilo is naab, nuff said ...
 

DeletedUser

Guest
Stellen igg niets voor :)
En goed dat ik weet dat bartje nieuwe spelers heeft, Ik zit die niet aan te vallen omdat geert er een BG mee had (met de oude speler)
 

DeletedUser56633

Guest
hahaha,waarom hebben jullie allemaal geen sterk front en ik zo,n groot front met NEOH?:p
 

DeletedUser

Guest
Soms verlang ik weer naar het account renz77
100% front :)

Maarja dat nam net iets te veel tijd in beslag voor 2 studeerende en uitgaande jongeren :)
 

DeletedUser56633

Guest
100% front is wel wat veel..
ik vind mijn front al wat teveel:p

en lammert,geef tientus op en kom bij ons,vast nog wel iemand die wat teveel op TW zit:p
 
Bovenaan