Show je cluster

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25273

Guest
Nope, landwinnen is een proces, de beeldspraak moet je duidelijk zijn. Daarnaast is mijn ODA ruim 5 miljoen gestegen, waaruit je kunt concluderen dat er geen dorpen worden leeggezet voor me. Dat de speler niet meer verdedigt is een feit, maar dat kun je mij niet kwalijk nemen, de aanval was maanden voorbereid (ik stond niet voor niets meer dan 2 weken stil) en dat AchillesHeero een dag voor mijn aanval gekicked is, dat was voor mij niet te voorzien. (kon ik wel zo goed voorspellen, dan had ik al lang de lotto een keer gewonnen:D)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Nope, landwinnen is een proces, de beeldspraak moet je duidelijk zijn. Daarnaast is mijn ODA ruim 5 miljoen gestegen, waaruit je kunt concluderen dat er geen dorpen worden leeggezet voor me. Dat de speler niet meer verdedigd is een feit, maar dat kun je mij niet kwalijk nemen, de aanval was maanden voorbereid (ik stond niet voor niets meer dan 2 weken stil) en dat AchillesHeero een dag voor mijn aanval gekicked is, dat was voor mij niet te voorzien. (kon ik wel zo goed voorspellen, dan had ik al lang de lotto een keer gewonnen:D)

True, true.

Ach ja, blijf jij maar in de oceaan duiken. Dan trek ik mijn cluster weer iets verder dicht..
 

DeletedUser

Guest
Nope, landwinnen is een proces, de beeldspraak moet je duidelijk zijn. Daarnaast is mijn ODA ruim 5 miljoen gestegen, waaruit je kunt concluderen dat er geen dorpen worden leeggezet voor me. Dat de speler niet meer verdedigt is een feit, maar dat kun je mij niet kwalijk nemen, de aanval was maanden voorbereid (ik stond niet voor niets meer dan 2 weken stil) en dat AchillesHeero een dag voor mijn aanval gekicked is, dat was voor mij niet te voorzien. (kon ik wel zo goed voorspellen, dan had ik al lang de lotto een keer gewonnen:D)

Pff ja ik ben nog een aantal def dorpjes verloren aan jou of -TA-, was te laat met ze terugroepen -.-

Mja Demo zoals gezegd; puur toeval dat door een andere mass-attack wij over zijn stam-aanvraag te weten komen. Balen voor jou dat de stats nu niet tov van InS waren maar ach. Met tweetytjuh heb je daar al genoeg afgehaald lijkt me :p
 

DeletedUser

Guest
id7lzl.jpg


vind hem toch best aardig al ligt er mooiere naast me ;p
 

DeletedUser25273

Guest
Pff ja ik ben nog een aantal def dorpjes verloren aan jou of -TA-, was te laat met ze terugroepen -.-

Mja Demo zoals gezegd; puur toeval dat door een andere mass-attack wij over zijn stam-aanvraag te weten komen. Balen voor jou dat de stats nu niet tov van InS waren maar ach. Met tweetytjuh heb je daar al genoeg afgehaald lijkt me :p

Daar heb ik me idd ook leuk mee vermaakt. Maar deze had ik al heel lang in het vat zitten, dus was wel een beetje zuur. Maar ja, dat is het spel.
 
Reactiescore
25
Topic bestaat hier al, dus daar kunnen jullie verder/opnieuw posten.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan