Show je cluster!

DeletedUser27049

Guest
Hallo allemaal,

het viel mij op dat dit topic er nog niet was, persoonlijk vind ik het altijd leuk om clusters te zien en de eventuele evolutie hiervan.

Ik weet natuurlijk niet of hier vraag naar is maar wie niet waagt blijft maagd niet wint!
 

DeletedUser27049

Guest
Ik zal dan ook meteen de spits afbijten en mijn (kleine) cluster posten en hoe het eruit ziet met mijn gloednieuwe stammetje.

4f3d6fa8d34e55e4cd34be16c5e42c98.png
 

DeletedUser76162

Guest
Ik zal mijn cluster posten wanneer ik ook daadwerkelijk een cluster heb :(
 

DeletedUser27049

Guest
Als ik in jou plaats was zou ik echt geen banden met At All willen aangezien je dan tot een gigantisch saaie rim gedoemd bent. :smile:

Ik weet natuurlijk niet of er banden zijn, je cluster is in ieder geval mooi compact en als je er niet mee inzit te rimmen dan ziet het er wel erg rooskleurig uit. Zoals je misschien wel merkt hou ik niet zo van rimmen. :tongue:
 

DeletedUser10982

Guest
638e6527c327ebb94088820db5ffcc63.png


Voor de duidelijkheid, dat gele is mijn cluster, dus niet het blauwe. Dat is mijn stam.
 

DeletedUser27049

Guest
Lekkere ligging, al aardig wat safe en nog veel ruimte, ik vermoed dat je ook richting de core zal groeien wat wel wat leuke tegenstanders zal opleveren.

Ziet er een leuk acount uit!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik wil best meedoen maar nu komt de übernoob in me naar boven, hoe zet ik zo'n kek plaatje neer van een kaartje :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het gaat me gebeuren, ik ga me voor het eerst voor de leeuwen van het algemeen forum gooien.

Dit is hem, mijn geweldige cluster:
 

Bijlagen

  • km1No8.jpg
    km1No8.jpg
    161,5 KB · Weergaven: 37
Bovenaan