Show je cluster!

DeletedUser76165

Guest
Hahaha ik zie dat Kale Poes nog genoeg aan interns heeft liggen, mooi dat. :D

Ik ben iemand die liever zijn zaken goed voor elkaar heeft dan stil te moeten staan :rolleyes:

Nu met de oorlog met Seau kan ik mijn volledige kracht toch niet optimaal benutten om spelers rond me te clearen, dus om alsnog een constante groei aan te houden is het wel zo makkelijk om een alternatief te hebben :)
En verder heb ik toch geen front want Nosta en Narwhals zijn te druk bezig met Rush, daar pik ik gewoon een graantje van mee :D
En dat het nou net zo uitkomt dat die andere het zomaar opgaf en zn vv aan me gaf niet lang geleden, dat is niet mijn probleem :p Alleen maar lekker :D

Mvg -D
 
Reactiescore
7.918
5c37940bee0915e6ad0322bcb1c5bca1.png


as usual, lichtblauw de MB, rood is Vestri, die rose is SWAT, wij geel, Seau. blauw

Update na onze "blitz" op Vestri

3eb7c61191454a914cf152be4038fc13.png
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hij word steeds groter:eek:
 
Reactiescore
7.918
Die ligt nu door het cluster. Zou ideaal zijn als hij bij het front in een fontijnbeweging wat dorpjes zou kunnen pakken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
t enige jammere is dat de twstats kaart gewoon puur ruk is... want die laat dorpjes in onze cluster zien terwijl die er helemaal niet liggen.
 

DeletedUser73195

Guest
nl42


Zoals je kunt zien loop ik team DoI fijn, doch subtiel, te kietelen op een gevoelige plek.
 
Reactiescore
111
09b76802c0.jpg
 
Reactiescore
3.536
Dat afgelegen dorpje in het noorden ligt daar toch wat lelijk t.o.v je andere cluster misschien kan je het ergens kwijt aan je noorder buur?
 

DeletedUser73657

Guest
Heb dat net van cadeau gekregen, ik ben een gemanierde aap dus ik houd het dorpje nu ook bij :)
 
Bovenaan